Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Etrafıma baktığımda hiç tanımadığım bir yerde olduğumu fark ettim. Ağzıma bant bağlanmış, ellerim arkadan bağlı bir şekilde bir sandalyede oturuyordum.
Korkuyla çırpınıyor ve bağırmaya çalışıyordum ama bant olduğu için sadece Hmmff sesleri çıkıyordu.
Siyah takım elbiseli üç adam odaya girdi, Sanırım mafyalardı..
Adamlardan biri yanıma gelip bana doğru eğildi. Ben tam bağırmaya çalışıyordum ki bir tokat yedim ve yüzüm sağa doğru çevrildi. Gözlerim acı ve korku ile açılmıştı.
"Sessiz olursan bantı çıkarırım."
Yavaşça kafamı salladım. Adam bantı. çekti. ve "Sözünü unutma, yoksa kötü şeyler olur." Dedi. Ve diyer iki adamın yanına gitti.
Bir süre sessiz kalmıştım ama sonra titremekli bir sesle "Siz kimsiniz?? Benden ne istiyor sunuz?" Diye sordum.
Adamlar saçma birer kahkaha patlattılar ve "Hapişiğhapişiğğ Kim miyiz? Onu L söylesin." dediler.
L mi? L'nin bu adamlarla ne işi olur ki?
Onlara baktım ve "Ya L ne alaka? Bırakın gideyim beni!" diye çırpınmaya başladım. Adamlardan biri yanıma geldi ve "Hani sessiz durcaktın sen?" Dedi sinirle.
Biraz sonra ise sırıtıp "Jack! Kezzabı getir, biraz eğlenelim Hapişiğhapişüğhapişlğğhahah!" dedi.
Ne? Kezzap mı??..
--- L'in Bakış Açısı ---
Bilgisayarımda karanlık işlerimi hallediyorken Watari heyecanla içeri girdi.
Bana baktı ve "L, haberler kötü.." dedi.
Kahvemden. yudum. alıp "Ne oldu?" Dedim.
"Rakip underground mafya seni köşeye sıkıştırmak için çok değer verdiğin birini kaçırdığını iddia eden bir telefaks atmış"
:D?¿
Değer verdiğim mi..?
Hayır..
Yerimden sıçradım. ve korkuyla "LIGHT!?" Diye bağırdım. Hemen yerimden fırlayıp üstüme siyah montumu giyip yola koyuldum.
------------
Arabadan hışımla inip garaj kapısına doğru sinirle yürümeye başladım. Kapıyı sertçe açtım, içeri girdiğimde Light'ın sandalyede bağlı bir şekilde çırpındığını ve bağırdığını gördüm.
"Ohohohoho Misafirimiz sonunda gelmiş! Biz de Light ile biraz eğleniyorduk hapişhapişpğüü"
Sinirle bağırarak "Onun bunlarla bir ilgisi yok! Ne istiyorsanız söyleyin!" dedim.
"Patron senden belgeleri istiyor L, bu çocuk için her şeyi yapacaksın gibi gözüküyor mhahzhahahahswol!!1!1"
Onlara doğru yaklaşmaya başladım ve sakince "Patronuna söyle,,," dedim.
Yandaki adama belimden çıkardığım silahın kabuskasıyla vurarak bayılttım ve ikinci adam üstüme doğru gelmeye başlayınca kravatından tutarak fırlattım ve çenesine bir tekme attım. Ele başı olan adam tam silahını çekmiş Light'a doğrultacaktı ki daha hızlı davranıp adamı sol omzundan vurdum. Vurulmanın etkisiyle yere kapaklanan adamın yanına gittim ve başladığım sözlerime "Hiçbir şey alamayacaksınız." dedim ve sert bir tekme attım.
Silahı eşofmanımın cebine koydum ve hızla Light'ın yanına gittim ve yanına eğildim. Yanağını tutup "İyi misin?" diye sordum. Korkmuş gözüküyordu, ellerini çözerken "Sakin ol tamam" dedim.
Ellerini çözdüğümde kolundan tutup sürükleyerek hızla garajdan çıkmaya koyulduk. Arabanın yanına geldiğimizde onu ön koltuğa oturttum ve hızla yola koyuldum.
---------
Benim mafya garajıma gelmiştik sonunda. Hemen Light'ın oturduğu yere çömdüm ve elini tutup "İyi misin? Bir şey oldu mu? Seni nasıl yakaladılar? Bir yerine bir şey yaptılar mı?" diye sordum. Light ayağa kalktı ve bağırarak "L sen aslında kimsin?" dedi. Şaşkın gözlerle ona bakmıştım ki konuşmaya devam etti.
"Gözümün önünde birisini vurdun az önce. Kim bu karşımdaki adam L! Kendini bana cidden tanıtacak mısın? Kim bu L?"
Sinirle ayağa kalktım ve Light'ın kolundan tutup "Demedim mi ben sana en başta? Kötüyüm ben diye, siyahım ben diye! Ben seni üzerim demedim mi! Buyum ben Light! Bu! Karanlığım ben, karanlık! diye bağırdım.
Gözleri açılmış bana bakıyordu, bir süre sonra gözlerini kaçırdı. Bir cevap vermesini bekliyordum ama öylece susup bekliyordu. Kolunu sarstım, allam inşallah bir gün kolu kopmaz, ve "Eğer üzüleceğini düşünüyorsan çek git Light, ama ben buyum." dedim.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra bana sarıldı ve "L ben.. ben üzgünüm.. Ben seni seviyorum L.." dedi. Bende. ona. sarıldım ve "Tmm, biliyorum.." dedim ve saçını okşamaya başladım. Biraz sonra geri çekilip "Geç oldu, uyuman lazım." dedim.
-----------------
Light uyurken ben de koltukta onu izliyordum. Düşüncelere dalmış bir şekilde ona bakıyordum. Ona bunu yapabilecek miydim? Onu bu işlere bulaştırmalı mıydım? .... Onu kendim gibi siyah yapmaya hakkım var mıydı...^'+%++^...??
Hayır,,, ona bunu yapamazdım..
--- Light'ın Bakış Açısı ---
Gözüme gelen güneş yüzünden gözlerim yavaş yavaş açılmaya başlamıştı. Yataktan kalktım ve içeriye gittim, L bilgisayar başındaydı.
UwU Aşkm
Yanına gittiğimde bana baktı ve ayağa kalkıp "Kahvaltı ister misin?" diye sorup mutfağa yönelmeye başladı. Ben de ardından onu takip ettim. Masada otururmuş onun bir şeylerle uğraşmasını izliyordum.
Tam eve ekmek getirecek bir erkek, hrrğğğğ
Bir süre sonra önüme hazırladığı sandeviçi koydu ve karşıma oturdu. Ben sandeviçi ısırırken "Light.. Seninle bir şey konuşmam lazım" dedi. Sandeviçi yemeye devam ettim ve kafamı salladım. Hiçbir şey demiyordu. Bir süre sonra "Evet?" diye sordum.
Ellerini birbirine kavuşturdu ve "Light ben.. ben artık seninle beraber olmak istemiyorum." dedi.
Lokmam boğazımda kalmış, şok geçirmiştim. Hemen kendimi toparlayıp "Ne demek şimdi bu?" diye sordum. Önündeki kahvesinden bir yudum aldı ve "Seninle beraber olmak istemiyorum." dedi.
annskm
Ellerimi masaya koyup aniden ayağa kalktım ve ona bakmaya başladım. O ise kahvesini ydumlamaya devam ediyordu.
"Artık seni istemiyorum, başıma beladan başka bir şey getirmedin. Lütfen gördüğün duyduğun her şeyi unut, kimseye söz etme. Şimdi lütfen yemeğini yedikten sonra burayı terk et."
Neler diyordu byle? Kaşlarım sinirle çatılmış, öfkeden kuduruyordum. Yanına gittim ve "Yazıklar olsun sana! Neyse, her inanın karşısına böyle bir orospu çocuğu çıkarmış. Benim şansım sana tuttu. Allah belanı versin! Kötüsün sen, kötü! Çok kötü!" dedim ve ona bir tane tokat geçirip montumu da alıp hızla garajdan çıktım.
Evin yolunu tutarken gözlerimden damlayan yaşları siliyordum....
################
Arkdşlar vote ve yrum sayısı dşyor lütfen bir vote vermyi untmayın <3
(Yalnız bence bu bölümdeki dövüş sahnesi en güzel ekşın sahnesi olabilir dünya tarihinde ıwkguhweufoıkhık
CEZA - FARK VAR DİNLEYEREK YAZDIM YIGUBJKLNVUGHBJK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı
FanficL, Light'ı duvara kıstırdı ve dibine kadar girerek "Ben seni üzerim Light, ben kötüyüm" Light'ın gözleri korku ve heyecanla açıldı ve 'Annskm aşk oldm'