WATTPAD DİYARI. ÖNEMLİ.

570 28 263
                                    


Merhaba ballı reçelli çikolatalı mantılarımmm

Bugün karşınızda bu kitap ile ilgili aşırı önemli bir açıklama ile geldim.

Bu bölüm hikayeden bile daha komik olacak ve sizi hiçbir cesur yüreğin bile çıkmak istemediği bir serüvene çıkaracağım.

O tehlikeli yere....

WATTPAD DİYARINA.

Ancak bu muhteşem ve akıllarınızı uçuracak yolculuk bölümün en sonunda olacak.

Birazcık sabredin yani aşkolarım.

Şimdi size bu hikayem ve diğer hikayelerime de gelen, artık beni bile bıktırmış, asabımı çok bozmuş bir konuya değineceğim.

Arkadaşlar benim ölümsüz eserim olan Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı ve diğer hikayelerimde bildiğiniz kadarıyla "uke" olan kişi Light.

(Uke/Seme tabirlerini de hiç sevmem normalde. Sebebini sonra açıklayacağım.)

NEYSE.

Bu hikaye ve diğer hikayelerime ardı arkası kesilmeyen bir şekilde şöyle yorumlar geliyor.

"ABiğ HaYırĞ uKe NiYe LiGhy AmiNuyUmm LiGhT aSLa UKe OlAmaZz NiYe BöYLeĞĞ AmiNaGoYuĞm"

Bunlara çok sabrettim, ama sabrımı taşıran şey iki gün önce oldu.

Normalde böyle şeyleri paylaşmam çünkü zaten çok linç yiyorum ve adam gösterip birilerini taşlatmayı sevmem çünkü... yani.

Ama zaten ülke ekonomik kriz eşiğinde ve bütün hayvanat bahçeleri kapandı, onun için değerli takipçilerim olan sizlere bedava bir hayvanat bahçesi gezisi imkanı sunmak istedim.

Bu iki kişi... Allah çarpsın hayatımda böyle iki insan ile karşılaşmadım.

İki klinik deli.

Bu bedava hayvanat bahçesi yolculuğuyla sizi de şenlendirmek istedim.

Hemen başlayalım gezimize.

(Ayrıca kullanıcı isimlerini de paylaşıyorum çünkü bu bireyler bunları yazarken utanmadıysa, ben paylaştığımda da utanmamalılar. Ayrıca anonimler zaten.)

Yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yani... Bakın bu insan hayatından zaman ayırmış, bu yorumu yazmış.

Demiş ki: Hmm, ben böyle bir şeyi sevmiyorum. En iyisi gidip benim aradığım gibi bir şey bulmak yerine, bu kişiye kendi hikayesinde kendi istediği bir şeyi yaptığı için ne cüretle böyle bir şey yaparsın diye yorum atayım.

Sanki bir savaş suçu işlemişim, dini bir tabu kırmışım gibi.

Bunun hakkında düşünün.

Neyse, ben de bu tip yorumlara burama kadar gelmesine rağmen gene düzgünce cevap verdim.

Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin