L ve Alex birbirine girmişken yanlarına gelip "Durun!" diye bağırdım. İkisi de irkilip bana bakmışlardı.
Alex, L''in yakasını bırakıp "L-Light? Senin burada ne işin var?" dedi. Aslında haklıydı, niye aniden bu garajda spawn oldum ben de bilmiyordum ama kitapın devamlılığı için gerekliydi.
Sinirle ikisine bakıp "Siz.. Siz nesiniz?" diye sordum şok ile yere bakarak..
L başını öne eğmiş, hiç birşey demiyordu,
Sinirle Alex'e döndüm ve "Hani ölmüştü?" dedim bağırarak. Ayağa kalkıp üssünü başını çırparken "Annemle çekip gittiğinden beri benim için öldü..." dedi omuzlarını silkerek.
L'e baktığımda kafasını yavaşça kaldırıp bana bakmıştı. Siyahları,, kahvelerimin içine bakıyordu...
(such edebiyat much much powers)
Alex yanıma geldi ve omuzlarımdan tutarak "Light, git buradan. Senin karışman gereken bir konu değil bu bebeyim" dedi. Elini sertçe ittirdim ve sinirle "Noluyor yha" dedim.
L yerinden kalkıp kanayan burnunu tutarken bana baktı. L'in yüzünün şaftı kaymıştı ama Alex'e baktığımda sadece elinin kanadığını ve biraz hırpalandığını gördüm.
Sinirli bakışlarım ve kaşık çatlarım L'in hırpalanmış yüzünü görünce yumuşamaya başladı..
Yha kıyammm
Hemen L'in yanına gidip yanağına dokundum ve "Yüzün kanıyor..." dedim.
Sinirli gözüküyordu ama daha sonra o da yumuşamışa benziyordu. Tam bir şey diyecekti ki Alex aniden ortamıza geçti ve "Bırak kendi başının çaresine baksın Light, zaten hep onun peşinde değil miydi?" dedi ve kaşlarını çatarak L'e baktı."Hadi gidiyoruz sultanım" dedi ve beni sürüklemeye başladı, aniden kolumu bir hışımla çektim ve "Yüzünün halini görmüyor musun? Ne hale getirmişsin.. Yardıma ihtiyacı var" dedim sinirle ona bakarak.
Süveterimin kolunu yırtıp L'in yüzündeki yaraya pansuman yaparken Alex'e bakmadan "Sen git" dedim.
Alex çok sinirlenmişe benziyordu.. Öfkeyle "Light, gidiyoruz dediysem gidiyoruz. Uzatma yürü. Seni bu adamla yalnız bırakmam, ne yapacağı belli olmaz. Düş önüme" dedi ve kolumdan tuttu.
Omuzlarımı silkip kolumu çektim ve "Kendi başımın çaresine bakabileceğimi düşünüyorum." dedim.
L sırıtıp beni kendine çekti ve "Görmüyor musun? Light beninle kalmak istiyor. İstenmeyen kişi sensin Alex." dedi.
Alex, L'ye öfkeyle bakıyordu, ortam çok gergindi..^#£÷..
Alex gözlerini L'den ayırmayarak dişlerini gıcırdattı ve "Aynı sofrada yemek yedik, doyan düşman oldu... Herkes öldürür sevdiğini. Kurtlar geldiğinde çakallar dans etmeye başlarmış." dedi.
L de ben be ona anlamsız bakışlar atıyorduk.
Bana bakıp "Demek öyle Light... Hani sarayımın sultanı olacaktın? Herkes öldürür sevdiğini, sen beni ona olan aşkınla öldürdün Light..." dedi.
Omuzlarımı silkip "Ben Light'ım, Alex. Bir erkeği sonsuza kadar sevebilrim ama yeri gelince onu satmayı da bilirim. Ahhahahahaha Hadi git şimdi" dedim.
Bu da yani.. iki glu glu ettik diye ne bu kendini birşey sanmalar yha
Alex'in hem sinirli hem üzüntülü bir şekilde çekip gittiğinde L bana bakıp "Light" dedi.
Elini yanağımda gezdirip "Özlemişim gülüm.." dedi. Anime kızarışı yap'ıp "Dmek beni korumak içn yaptın, onun içn ayrıldın.." dedim.
Elimi tutup "Seni.. Seni bırakır mıyım hiç gülüm durduk yere" dedi.
UWU ALLAM SLAK YA U//W//U
Ona bakıp "Yaraların çok kötü, bir bakmak lazım adam akıllı" dedim. Karnına dokunup "Ah.. evet" dedi.
---------
Ben tam first-aid kiti alıp da L'in yanına, uzandığı koltuğa gelmiştim.
Koltukta karnını tutarak uzanıyordu. Arkamı dönmüş bandaj çıkartıyordum ki önüme döndüğümde gördüğüm manzara ile şoka uğradım.
L üstünü çıkartıp tişörtünü yere doğru fırlatmıştı.
Şuana kadar hiç onu böyle görmemiştim..
Kaslıydı.. Hem de fazlasıyla.. Karın kasları oldukça büyüleyiciydi... Karın kaslarının karın kasları vardı.
Kediciğim mırlamaya başlamıştı hırrğğğ
Tişörtünü yere fırlattıktan sonra yeniden geriye doğru uzandı ve yarasını tuttu.
Bana bakıp sırıttı ve "Manzara güzel mi?" diye sordu. Kafasına hafifçe vurup "ne manzarası salak yhaaa" dedim kızararak.
(+9 ergen dizisi itemi ehuehueheu)Bana bakıp "Alex ile aranda ne var? Siz sınıfta baya bir şeydiniz. Cidden.. cidden bir şey var mı?" Diye sordu. Heyecanla "Ya yani sevgili gibi bir şeydik ama sırf seni kıskandırmak içindi yani gerçek bir şey olmadı hiç. Hep seni düşündüm ben onla sevgiliyken" dedim.
L baya bir bozulmuşa benziyordu ama sonra "Neyse.. en azından beni düşünüyormuşsun." dedi.
Bandaj ile yaralarını sardıktan sonra yüzündeki yaralara dezenfektan sürüyordum. Uzandığı için düzgün yapamıyordum, onun için biraz üstüne dogru eğildim. Ben eğilince bir hışımla beni kendine çekip öpmeye başladı.
Eridm allm eridm
Aniden geri çekilip "Light, Alex ile aranda bir şeyler geçti mi?" diye sordu merakla.
....
....
....Gergince gülerek "yha yok ahahahaha merak etme bir şey olmadı aşkım" dedim. "İyi tamam o zaman, ben seni masumluğunla sevdim Light" deyip beni kendine çekti.
Ehe :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı
FanfictionL, Light'ı duvara kıstırdı ve dibine kadar girerek "Ben seni üzerim Light, ben kötüyüm" Light'ın gözleri korku ve heyecanla açıldı ve 'Annskm aşk oldm'