--- L'in Bakış Açısı ---"Ben nerede uyuyacağım?"
Çekmeceden eski, uzun, bol gömleklerimden birini çıkardım ve Light'ın yanına gitmeye koyuldum. Yanına. gittim ve gömleği uzatırken "Benim yatağımda" dedim sakince.
Gömleği açıp baktı ve sonra bana bakarak "Nie sex sonrası gömleği verdn" diye sordu.
"Ne blim"
Bir iki saniye boş boş baktıktan sonra "Tamam" dedi.
----
Light verdiğim gömleği giymiş ve yanıma gelmişti. Karşıma dikildi ve bana yanaşmaya başladı. Hiçbir şey demeden bana yaklaşıyor ve suratıma bakıyordu. Dudağını ısırıp kulağıma "L.." diye fısıldadı.
Allam sen bana sabır ver
Burunlarımızı birbirine değidirmeye başladı ve ellini omzuma attı.
Allam sen bana sabır ver
Elimi aniden beline attım ve Light'ı geriye geriye, yatağa doğru götürmeye başladım. Yatağın oraya geldiğimizde onu yatırdım ve üstünü örttüm.
"Sen en iyisi uyu Light."
Ben tam gidecekken elimi tuttu ve "Sen nerede uyuyacaksın?" diye sordu. Elini yorganın içine koydum ve "İçeride uyurum, merak etme" dedim. Dudağını büzdü ve "Ben de sarılp uyurz die düşnmüştm yani .s" dedi.
Sarlıp uyuruz mu? Allam ne olur sabır ver
Başını okşayıp "Light, bana bak bebeğim.. Uyuman cidden senin için en iyisi, hadi iyi geceler." dedim ve odadan çıktım.
(Kaldı mı lan L gibi, adam gibi adamlar?)
--- Light'ın Bakış Açısı ---
Okula L'in aşırı aşırı lüks Mustangi ile gelmiştik. Arabadan inmiş, çantamı sırtlamış ve okul binasına yürümeye başlamıştım ki L aniden elini omzuma attı ve benimle beraber yürümeye başladı.
Şaşkınlıkla ona bakınca "Sen benimsin artık, millet de bilsin" dedi.
Yhaa Salakkk U//w//U
Yhani normalde kimsenin malı değilm flan derdm de aşrı romntik şu an bş vr
Biz bahçeden geçerken bütün öğrenciler bize bakıyor, birbirlerine birşeyler fısıldıyor du.
Sınıfın önüne geldiğimizde "Öğle arası, kantin." dedi ve kendi sınıfına doğru gitmeye başladı.
Allahım ne kadar haşin ve kesin bir erkek HRRĞĞ
----------
Öğle arası olduğunda. kantine gittim ve L'in oturduğu masayı görünce oraya doğru yola koyuldum. Yanına geldiğimde çilekli kek yediğini gördüm. Yanındaki sandalyeye oturup "Ne kek sevgisiymiş bu.." diye sordum kollarımı birleştirip.
Oturduğum sandalyeyi bacağından bir hışımla çekip beni yanına çekti ve "Keki severim ama seni daha çok severim bebeğim" dedi.
*//w//*
Slakkkk ya
------------Okul bitmiş ve evlere dağılmaya başlamıştık. Normalde L ile gidecektim ama L'in karanlık işleri olduğu için bugün tek başıma gitcektim.
Matsuda ve diğerlerine bye bye ettikten sonra yol ayrımından sola döndüm. Masum masum evin yolunu tutmuşken aniden 2728273 tane siyah cip önüme kırdı.
Korkuyla etrafıma bakmaya başladım. Ne oluyordu??/?,*??
Tam önümde duran cipten iki tane takım elbiseli, kaslı adam indi ve üstüme doğru gelmeye başladılar.
"Siz de kimsi-"
Lafımı bitirmeme izin vermeden ağzıma mendil dayadılar. Çırpınmaya başlamıştım ki sonrası karanlık..
###################
Umarım beğenmişsinizdir ^^
Hepinizin ağzından gözünden kulağından öpüyorum yorum ve voteleri eksik etmeyin 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı
FanfictionL, Light'ı duvara kıstırdı ve dibine kadar girerek "Ben seni üzerim Light, ben kötüyüm" Light'ın gözleri korku ve heyecanla açıldı ve 'Annskm aşk oldm'