Bölüm 5

5.4K 437 2.2K
                                    

Burunlarımız zaten birbirine deYdiği için kıpkırmızı kesilmişken bir de böyle şeyler söylemesi...

AyH valla aşk olyrm

Ben utançla onu ittiriyordum ki beni bir hışımla kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu..

Kahvelerim heyecanla açılmıştı ancak bir süre sonra bende gözlerimi kapatıp. kendimi anın büyüsüne bırakmıştm.

Bir süre sonra geri çekildi ve gözlerimin içine bakmaya başladı. Hiçbir şey demeden sadece öyle bakıyordu. Az önce ne olmuştu, ne yapmalıydım.......

Yüzüme düşen saçımı eliyle kenara attı ve "Light, sen çok farklısın.." dedi.

(Ne farklılığını gördün orospu çocu)

Dediği şey ile içimden. ufak çaplı bir çığlık attım. Eli hâlâ. yüzümdeydi. Yüzümde gezindrdiği elini yavaşca tuttum.

"L.."

----------------------

Dünün etkisinden hala çıkamamıştım, ilk defa birine karşı böyle hissediyordum..

Allam hrika birşey ya UwU

Sınıfa geldiğimde Matsuda bana samimi bir gülüş atmıştı, sessizce yerime oturdum ve "Günaydın" dedim. O da bana "Günaydın! Light, dün olanlardan haberin var mı?" diye sordu.

Ben ve L'den bahsediyor olamazdı değil mi? Yok yok, o olsa bana haberin var mı demezdi. Bu tip durumlarda üstün zekam bana çok yardımcı oluyor.

"Gene neler oldu Matsuda?"

Heyecanlı bir şekilde "Dün bu civarlara yeni birisi taşınmış. Burada okuyacak ve bugünde ilk günü olacak. Ama çocuk hakkında acayip söylentiler var." dedi.

"Amma çok yeni öğrenci var şu aralar. Nasıl söylentiler?" dedim. merakla.

"Kötü bir çocukmuş, hani şu filmlerde olan türlerden."

Ne diyordu bu bee? Sakince "İnsanlar konuşmayı çok sever Matsuda, muhtemelen yalandır boşvr" dedim.

Biz boş boş konuşuyorken hoca içeri girmişti ve derse başlamıştık.

Ders başlayalı 5 dakika olmuştu ki sınıf kapısı aniden açıldı ve içeriye bir çocuk girdi. Hoca çocuğa baktı ve "Yeni öğrenci sen olmalısın. Kendini tanıt ve bir sıraya otur." dedi.

Çocuk bize döndü ve "Adım Alex" dedi ve arkadaki boş bir sıraya oturdu. Bütün kızların ağzı açık kalmış, fısır fısır konuşuyorlardı.

Arkama doğru bir bakış attım ve çocuğa birkaç saniye baktım. Çocuk da bana bakmaya başlamıştı. Mavileri benim kahvelerimle buluşmuştu. Ancak bir süre sonra önüme döndüm, dersi dinlemeye devm ettim.

--------

Ders bedendi, Matsuda'nın kafasına top geldiği için izin alıp eve gitmişti, yani yalnızdım.. Hiç birileriyle oynıyasım yoktu, zaten L'i de hiç görmemiştim bugün. Umarım Öğle arasına girmeden yanıma gelir haşin erkeğim.

Basketbol topu almak için topların olduğu yere gittim, bir tane top kalmıştı. Bugün şanslı günümdü. Tam topu almak için. elimi uzatmıştım ki başka birisi daha topu tutmuştu. Kafamı kaldırıp kişinin yüzüne baktığımda onun yeni çocuk olduğunu fark ettim.

"Uza, bu benim." dedi sertçe.

Sen kimsin de benle böyle konuşuyorsın orospu çocu

Sinirle topu çektim ve "Hayır, değil." dedim.

Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin