Bölüm 11

2.6K 243 1K
                                    

--- L'in Bakış Açısı ---

Light'ı bıraktıktan beri hayatımın şaftı kaymıştı. Neye baksam herşey bana onu hatırlatıyordu..

Ama.. gerekliydi. 

Eğer benimle beraber olsaydı başına gelebilecek şeyleri düşünmek bile istemiyordum, onu her zaman koruyamazdım, bunu biliyordum.

İşte onun için onun benden nefret etmesini sağlamalıydım, ayrılmalıydım çünkü.. onu kendi karanlık işlerime bulaştıramayacak kadar çok sevmiştim..

Ben, yılların karanlık mafyası L, sonunda aşık olmuştum.....

--- Light'ın Bakış Açısı ---

Akşam L'in halisinasyonunu gördüğümden beri kendime gelememiştim. Sanki nereye baksam onu görüyor gibiydim. Aklımdan bir türlü çıkaramıyordum işte..

L...'.&

Hayatımda ilk defa bir erkeğin yanında kendimi güvende. hissetmiştim ama o: şu an yoktu..

Dersler artık aşırı sıkıcı gelmeye başlamıştı, O'nsuzdu çünkü...

Alex yanıma gelmiş ve beni dürtmüştü. Omuz silkerek "Efendim" dedim omuzlarımı silkerek. Yanıma oturdu ve "Light sikerim böyle aşkın ızdırabını ama" dedi. Ona dönüp öldürücü bakışlar attım.

 Alex iç çekip "İstersen bir şeyler yapalım, bir yerlere gidelim. Senin bu hallerini sevmiyorum Light" dedi.

Gözlerimi devirip "Nereye gidebiliriz ki? Okuldan dışarı çıkamayız." dedim. Omuzlarını silkip "Orasını bana bırak, güvenlik Hamdi amca ile aram iyidir" dedi.

Kaçacak mıydık?

Şaşırmış bir şekilde "Ya dersler?" diye sordum. Eliyle yüzümü onunkine yaklaştırıp "Bebeyim ben zaten sana bakmaktan dersi dinleyemiyorum ki, bişey olmaz?" dedi

---------

"Alex nereye gidiyoruz?" dedim merakla. Gözünü yoldan ayırmadan "Sarayıma" dedi. Kıkırdayıp "Ne diyosun salak yhaa" diye güldüm. Bana bakıp "Ben Osmanlı padişahıyım, sarayıma gidiyoruz" dedi.

Gülümseyip "Tamam o zaman, sen öyle diyorsan" dedim. 

Şakacı şey yha

Bir süre sonra bir kulübenin önünde durmuştuk. Bana dönüp "Burası benim gizli mekanım. Ne zaman kafam dağınık olduğunda buraya gelirim." dedi. Gözlerimi açıp "Gizli mi? O zaman beni niye getirdin?" diye sordum. Elimi tutup "Ben seni kalbimin orta yerine otutturdum Light kulübeye mi getirmeyeyim?" dedi. Kızardım ve gözlerimi devirerek. elimi çektim. ve "Y-yapma şöyle seyler yha.." dedim.

Biraz sonra kulübenin içine girmiştik, üstümdeki montu. çıkarıp etrafta gezinmeye başladım. Ah lanet olsun bu fazla büyüktü..

Ben etraftaki resim ve eşyalara göz gezdirirken Alex içerideydi. Ben'de duvardaki bir resime bakıyordum. Bir adam, güzel bir kadın ve iki ufak çocuk vardı resimde. Çocuklardan önde duranının siyah saçlı ve mavi gözlüydü, muhtemelen Alex'ti ve diğerleri ise ailesiydi çünkü şu an onun kulübesindeydik ve remin kenarında "Leo's" yani soy isimleri yazıyordu. Allm ne zekiyim. Bay ve Bayan Leo'ya baktıktan sonra Alex'in yanında duran, kardeşi olduğu çıkarımına vardığım çocuğa bakıyordum ki aniden Alex'in sesini duydum.

 İç çekerek "Kusura bakma, ortalık biraz dağınık." dedi. 

"Bir şey olmaz za-" 

Diyecektim ki önüme döndüğümde gördüğüm manzara karşısında sözümü tamamlayamadım..

Alex'in üstü yoktu.. 

Çok kaslıydı...

Yakışıklı olduğunu zaten ilk günden biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.. Karın kaslarından öte kol damarları da oldukça belirgindi. nghh

İstemsizce onun bu görüntüsü yüzünden büyülenmiştim..

Yanıma geldi ve ellerini gözümün önünde şıklatarak "Light? Light?" diye seslendin.

Utançtan kırpkırmızı kesilip gözlerimi kaçırarak "E-Efendim?" dedim. 

Yanıma yaklaşıp "Eee, ne yapmak istersin?" diye sordu. Omuzlarımı silkip "Bilmem,, fark etmez." dedim ve tişörtümün kollarını sıvadım. Biraz sonra bir şey görmüş olacak ki yanıma gelip eliyle kolumu havaya kaldırdı. 

Kolumdaki morluğu gösterip "Bunu kim yaptı Light?" diye sordu öfkeyle, aşırı sinirli gözüküyordu..

Gözlerimi kaçırıp "İkide bir kolumdan tutup. çekiştiriyorsunuz, ne olmasını bekliyordunuz?" dedim. Mavilerini saf öfke kaplamıştı.. "Light, ben seni hep omzundan çekiyorum. O mu yaptı bun?  Gerçeği söyle." diye sordu. Kolumu elinden kurtarıp hızla tişörtümün kollarını aşağı çekip morluğu sakladım ve "E-evet" dedim dudaklarımı büzerek.

Göz hizama eğilip bana yaklaştı ve "Herkes öldürür sevdiğini Light. Kimileri bir bakışıyla, kimileri dalkavukça sözlerle." dedi.

Elimden. tutup. "Sen beni hem ihanet ile hem bir bakışınla öldürdün." dedi. 

Elimi hızla çekip ona sinirli bakışlar atarak "Neden bahsediyorsun sen Alex?" diyerek tısladım. 

Kahvelerim, onun mavilerinin içine bakıyordu....

Bir süre sonra öfkeli mavileri yumuşamaya başlamış ve geriye doğru çekilmişti. Elimden nazikçe tutup "Aşçılığa ilgin var mı? Beraber bir şeyler yaparız, kafa dağıtmak için harika bir yöntem." dedi ve yürümeye başladı

Bu nasıl bir değişim aq

Merakla "Aşçılık mı?" diye sordum onu takip ederken. Kafasını sallayıp "Evet, kek yapmaya ne dersin?" dedi. Gözlerimi devir'ip "Tamam.." dedim.

Bana uzattığı önlüğü kafamdan geçirirken Alex "Sen kremşantiyi yap, ben kekin hamurunu yaparım." dedi ve önüme malzemeleri koydu. Ona bakıp "Yha ben çok sakar ve. beceriksizimdir. Yersen zehirlenebilirsin.." dedim. sjjsjsjsjsj ne kadar komik bir espriydi yha sjsjsjsj

Bana bakıp "Senin elinden zehir olsa yerim. Herkes öldürür sevdiğini Light, kimileri bir bakışıyla, kimileri zehirle......" dedi.

O hamur ile uğraşırken ben de kremşantiyi karıştırıyordum. Ona baktığımda aşırı ciddi. olduğunu gördüm. 

Parmağım ile kıremşantiden ufak bir parça aldım ve "Yha bu çok sıkıcı ama" dedim.

Bana baktı ve "Yerken öyle demiyeceksin Light" dedi.

Parmağımın ucundaki kıremşanti'yi ağzıma götürüp "Öyle mi..?" dedim



Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin