Bölüm 4

5.9K 541 2.3K
                                    

Hala o gün aklımdaydı.. Amacı ne hala onu düşünüyordum. Bir öyle bir böyle..

Neyse, üstümü giyinip hazırlandım ve babam beni okula bıraktı

Okula gittiğimde herkes bir yere toplanmıştı. Ne oluyordu acaba ayol

Matsuda'nın yanına gittim ve onu arkadan dürttüm. Arkasına döndü ve bana heyecanla baktı.

"Light! Tam zamanında geldin!" diyerek beni de yanına çekti. Şimdi herkesin neye baktığını görebiliyordum. Bir kız. Herkes kıza hayranlıkla bakıyor ve sorularla bir oraya bir buraya çekiştiriyorlardı.

Sarı saçlı, mavi gözlü, minyon ve şirin bir kızdı.

Sonunda "Eh-e bunları biraz sonraya saklayamaz mıyız arkadaşlar? Daha ilk günden derse geç kalmak istemiyorum" diyip kıkırdadı.

Matsuda heyecanla "İlk dersin hangisi Misa Misa!?" diye sordu. Ben de hayretle onları izliyordum. Kız birkaç saniye düşündü ve "Fizik!" diye cevap verdi. Matsuda'ya bakarken aniden bana bakmaya başladı.

Bomboş bana bakıyordu.

Aniden "Kyaaaa!" diye ufak çaplı bir çığlık attı ve heyecanla koluma girdi.

"Ben Misa Amane! Senin adın ne!?" diye sordu ve heyecanla gözlerimin içine bakmaya başladı.

"Light" dedim sakin ve ne olduğunu anlamamış bir şekilde. Kızın gözleri parladı ve "Memnun oldum Light!" dedi ve içten, samimi, tatlı, şirin, heyecanlı, kawaii bir şekilde gülümsedi.

Matsuda arkadan bize dünyası başına yıkılmış gibi bakıyordu. "Ne.. Neden.." diye mırıldanıyordu.

-----

Bütün günü Misa Misa ve Matsuda ile geçirmiştim. Eh tatlı bir kızdı ve oldukça arkadaş canlısıydı.

Bütün derslerimiz aynıydı. Bunun için çok daha yakınlaşma fırsatı bulmuştuk. Okulun bitmesine son iki ders kalmıştı. Allah'tan Misa yüzünden sıkılmaya fırsat bulamıyordum. Böyle bir enerji..

Teneffüs bitmiş, her kez sınıfa geliyordu.

Beni asıl şok eden onunla aynı dersimiz olmasıydı.

L..

Sessizce kapıdan içeri girdi ve arka sıraya doğru yöneldi. Sırasına doğru giderken birkaç saniye bana baktı.

Daha sonra hoca gelmiş ve derse başlamıştık.

---L'in Bakış Açısı---

En arkadan onu izliyordum. Normalde karanlık olduğum için derse merse girmezdim ama onun da aynı dersi aldığını görünce gelmek istedim.

Ama aşırı rahatsız olmaya başlamışım. Yanındaki kız onu rahat bırakmıyordu. Sürekli bir şeyler konuşuyorkardı.

Önündeki ikilinin konuşmalarını ister istemez duymuştum.

A: Hey şu okula yeni gelen genç model Misa Misa değil mi?!

B: Ah AHa! Cidden o! Duyduğumda inanmamıştım ama o!

A: ama Light ile beraber oturuyor..

B: Şanslı çocuk..

A: He valla, baksana kız nasıl da ilgili.

B: Kızlar arasında oldukça popüler.

A: Aynen günde 627280276272 tane aşk mektubu alıyormuş diye duydum.

Duyduğum çatırt sesi ile elime baktım. Elimde tuttuğum kalem parçalara ayrılmıştı.

Bu.. Bu kız...

Bütün ders boyunca Light'ın dibinden ayrılmamıştı.

Sonunda zil çalmıştı..

---Light'ın Bakış Açısı---

Misa bana bir şeyler anlatırken aniden bir gölge belirdi.

Yukarı doğru baktığımda ise L'i gördüm.

Misada ona bakıp "Light, bu kim?" diye sordu. Tam bir şey diyecektim ki L sadece "Benimle gel" dedi.

Bir kaşım yukarı kalktı ve "Ne?" diye sordum. L kolumdan tutup beni çekiştirerek "Gel dedim." dedi. Misa "Nereye yaa!" diye bağırıyordu.

Sürüklenirken "Ne yapıyorsun! Bırk kolumu!" diye bağırıyordum.

Gözlerden uzak bir yere geldiğimizde beni duvara doğru sertçe itti ve beni duvara sıkıştırdı.

Sırtımda hissettiğim acı ile "Aghh" gibi bir ses çıkardım. Elini duvara sertçe çarparak yasladı ve dibime kadar girdi.

Şok ile aniden kafamı diğer yöne çevirdim ve "N-ne yapıyorsun?"

Şok ile aniden kafamı diğer yöne çevirdim ve "N-ne yapıyorsun?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çenemden tutarak başımı ona doğru çevirdi.

Utançla karışık heyecan ile "Ço-Çok yakınsın! Uzaklaş!" diye bağırdım. Eli hala çenemdeydi ve bana bakıp "Light." dedi.

Annskm noluyor

Sonunda siyahlarına baktığımda ise saf öfke görmüştüm..

"Light, sen benimsin."

Şok ile gözlerim açıldı ve "Ne?" diye sordum.

Bu nasıl bir iki ruhluluktur ya! Bu kadar da olmaz ama aaaaa!

Omuz silkti ve "Sen benimsin, bunu kafana sok." dedi.

Öfkeyle baktım ve "Ne demek seninim!? Light'ım ben Light. Kimsenin bir şeyi değilim." diye bağırdım ve oradan uzaklaşmaya başladım.

Ama sonra aniden kendimi L'in kollarının arasında buldum. Gene mi kolumdan çekti acaba?

Burunlarımız birbirine değiyordu.

"Light, sen benimsin. "

Annskm eridim

###################

Bnce aşrı romntik gidyor şuan hikye umrm siz de öyl e düşünüyorsunuzdur

Sınavlarm yaklaşıyor diye çok sık bölüm atamayabilirim ehehe

(Allah belamı versin)







Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin