Tae's POV
"පුතේ හෙට එහෙනම් ඔයා ඔයාගේ යලුවා එක්ක ගිහින් ඔයාගේ මගුල් ඈදුමයි ජන්කුක් ගේ රින්ග් එකයි ගන්න හරිද?"
"හා තාත්තේ මන් හෙට ජිමින් එක්ක යන්නම්" එක කියලා මන් කාමරේට ගියා.
අද වෙච්ච දෙවල් එකක් වත් මට විශ්වස කරන්න අමාරෑයි ඈත්තටම ජන්කුක් ගොඩා..ක් හොද කෙනෙක් එයා කතා කරන විදි හෙන්ම මට එක තේරේන්වා. තව පොඩ්ඩේන් අමතක වෙනවා ජිමින් ට කෝල් කරන්න ඕනේ.
"හාලෝ ජිමි ඔයා වෑඩකද?" මන් ඈහුවෙ මොකද ගොඩක් අය 11 වෙනකොට නිදියන නිසායි.
"නෑහෑ ටේ ඈයි?".
"ඔයාට පුලුවන් ද හෙට මාත් එක්ක වෙඩින් රින්ග් තොරන්න යන්න? පුලුවන් නම් විතරයි හරිද?" එක කියපු ගමන් ජිමින් හයියෙන් හිනා වෙන්න ගත්තා.
"මොකෝ ඔය හිනා වෙන්නේ?"
"නෑහෑ මන් හිතුවා ඔයා එක හොයන්න මාත් එක්ක යන්නේ නෑති වේයි කියල එත් ඔය ඈහුවනෙ එක නිසඉ මට හින ගියේ මොකද මට මාරම සතුටුයි" අනේ මන්දා මේ කොල්ලානම් හෑම පොඩ් දේයින්ම සතුටු වෙනවා.
"ඔයා එක්ක නෑතුව වෙන කා එක්ක යන්නද මෝචියෝ.. අහ් කියනවා බලන්න?"
"හරි හරි ඉතින් මන් එන්නම් කීයටද එන්න ඔනේ?"
"10 යට අපෙ ගෙදරට එන්න හාද ?"
"10 මොකක්ද මන් 9.30 ටම එන්නම් "
"එහෙනම් මන් තියන්නම් ඔයගෙ ගෙදර එන්න තියන නිසා ඉක්මනට නිද ගන්න ඔනේ"
"බායි ටේ" මන් උත්තර දෙන්න කලින්ම එයා කෝල් එක කට් කලා අනේ මන්ද මේ කොල්ලානම්.
මාත් යන්න ඔනේ නිදියන්න හෙට කරන්න ගොඩාක් වෑඩ තියන්වානේ.
kookie's POV
දෑන් පයක් තිස්සේ අපි ගෙදර යනවා මොන මගුලේ traffic එකක්ද මන්දා.
"එක නෙමෙයි පුතේ හෙට ගිහින් මුද්ද එහෙම ගන්න ඔයා අපි ඈදුම් ගෑන බලාගන්නම් නේද මිනා"
"ඔව් ඔව් එක හොදයි පුතේ ඔයා යන්න කාත් එක්ක හරි"
"අනේ මේ මට නම් බෑහෑ ඔයගොල්ලෝනේ ඔවා හෙව්වේ එක නිසා ඔයගොල්ලෝම ගිහින් එවා බලගන්න මට නම් බෑහෑ" ඈයි අප්පා මට වෙන වෑඩ නෑද්ද ඔවාට නෑතුව.
YOU ARE READING
Painful Love┃ Taekook FF
Fiksi PenggemarFinding love in a arrange marriage ❤️✨ (Sinhala FF)