Bölüm parçası ve Ecrin'in görseli ektedir, iyi okumalar
Oy verip yorum bırakmayı unutmayın <4
Beşinci Bölüm;
Vural'ın arkasına takılıp gidiyorken aklıma birden Erkan geldi. Yüreğime inen o tarifsiz tatlı sızıyı bastırmaya çalıştığımda soluğum kesildi.
Şu an hiç de sırası değildi. Geceye kadar sabretmeliyim, tüm acıyı o zaman akıtacaktım, geldiğimden beri yaptığım gibi.
Salıncağın yanındaki tek kişilik ahşap bahçe koltuğuna oturdu. Salıncağı benim için boş bırakmıştı.
Ona uzak kalan bir köşeye oturduğumda gözlerinde ki o ifade neyse ki dağılmıştı.
Rahat bir soluk aldım. O ifadeyi ne zaman takınsa ruhum şişerek bedenime büyük geliyordu, beni kötü hissettiriyordu. Anlamını çözemediğim hisleri barındırıyordu gözleri.
"Ecrin hanım," Zihnimdeki sesi durdurarak gözlerine baktım. Sırtını dikleştirdi ve kararlı bir sesle "kızıma bakmanızı istiyorum." Dedi.
Gülmemek için yanağımın içini dişledim. Bende çok şey istiyorum biliyor musunuz? Ama maalesef ki olmuyor. Daha yumuşak başlı bir konuşma yapacağını düşünüyordum. Burnu düşse eğilip almayacak bir tavırla bedenini öne eğdi ve dirseklerini dizlerine yerleştirdi. "Bunun karşılığı olarak da size istediğiniz tutardaki ödemeyi yapmayı kabul ediyorum, yeter ki kızıma bakın."
Yumruklarımı sıktım, tırnaklarım etime girmeye başladığında bakışlarım yanıyor, kirpiklerimin arasından ona öfkeden ısınan gözlerimle bakıyordum. Bu adam gerçektende kızına bakmamı istediğine emin miydi?
İstiyorum,
Kabul ediyorum
Ne sanıyordu bu hödük kendini? Her hareketi, her sözü sanki bana lütfediyor gibiydi. Derin bir soluk alarak sinirimi bastırmaya çalıştım.
Kendimi haklıyken haksız bir duruma düşürmeyecektim.
"Sizi çok iyi anladım." Kafamı salladıktan sonra bende onun gibi yaptım. Dirseklerimi dizlerime yaslayıp öne doğru eğildiğimde saçlarım omuzlarımdan aşağı dökülmüştü.
"Kızınıza bakmamı istiyorsunuz," Kafasını salladı. Gülümsedim "bende sizi görmek istemiyorum." Bu kesinlikle beklemediği karşılıktı. Tek kaşı kavisle yukarı doğru kıvrıldı.
"Bana istediğim parayı vermeyi kabul ediyorsunuz." Bakışları kısıldı "ama ben sizinle böyle bir konuşma gerçekleştirmedim. Yani, kabul etmeniz için önce size bir teklif sunmam gerekir." Kavisli dudaklarımı birbirine bastırıp tebessüm ettiğimde çenesi sertleşti.
Saçımı, kulağımın arkasına sıkıştırarak sırtımı doğrultup zafer dolu bakışlarımla onu izlemeye devam ettim. İlk gün ki sözlerini hiçbir zaman unutmayacaktım. Beni acımadan kelimeleriyle dövmeye çalışması, aşağılaması...
Elime geçen her fırsatta aynını ona yapmam için beni zorluyordu.
"Yani Ecrin Hanım?" Karşımda küçülmüştü. "Kızıma bakmayacak mısınız?"
Uyuz herif! Nasılda konuyu hemen kızına getirmişti. Bu konuşmanın daha çok beni hoşnut edecek taraflarının olması gerekmiyor muydu? Bu adam direk emrivaki yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya'saklı Bahçe
RomanceAilesinin zoruyla sevgilisinden ayrılan Ecrin arkadaşının yanına gönderilir ve orada bir adamın kızına bakıcılık yaparken hayatı ummadığı şekilde değişir...