12. BÖLÜM

4.8K 288 64
                                    

Oy ve yorum bırakmayı unutmayınn.

Keyifli okumalar! 

Keyifli okumalar! 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

..........................................................

" Ne dersin, "

Baş parmağı alt dudağımda gezindi.

" sevgili olalım mı? " 

Dizlerimin titrediğini hissettim. O an ayakta olsaydım yerimde duramayacağımı, yere yığılacağımı biliyordum. Kalp atışlarım boğazımdaydı. Damarlarımın içindeki kan duyduklarıyla neye uğradığını şaşırmış, hareketini durdurmuştu. Boğazımın acıdığını hissettim. Kurumuştu. Dudaklarımı araladım ve konuşmadan önce boğazımı temizledim. Binlerce bıçak darbesi yemişçesine sızladı.

" Sevgili " 

Yerimde kıpırdandım. Kasıklarım sızlıyordu. 

" olalım. " 

Dudaklarına yayılan gülümsemeyi inceledim. Beyaz inci tanesine benzeyen dişleri gün yüzüne çıkmış, yüreğimi ısıtmıştı. Dudaklarımda kocaman bir tebessüm oluştu. 

" Şu andan itibaren sevgilimsin yani değil mi? " 

Sesi kendisine yeni bir hediye alındığını kabullenemeyen küçük çocuklar kadar heyecanlı çıkıyordu. Kafamı aşağı yukarı sallayarak onayladım onu. 

" Oha cidden sevgilimsin. " 

Kollarını omuzlarıma sardı ve boynuma küçük öpücükler bıraktı. Göğsünden yayılan parfüm kokusunu soludum. 

" Lan cidden sevgiliyiz biz. " 

Kafamı göğsünden kaldırdım ve yüz yüze gelmemizi sağladım. 

" Sevgiliyiz cidden. " derken kalbim heyecanla çarpıyordu. 

Gülümsedi ve dudaklarını yanağıma bastırdı. Zarar vermekten kaçınırmışçasına hafif bir öpücüktü yanağıma bıraktığı. Burnunu boynuma sürttü ve kokumu ciğerlerine doldurdu. 

" Çok seviyorum seni. " dediğimde omuzumdaki kollarını sıkılaştırdı. Onu taklit ederek bende belindeki kollarımı sıkılaştırdım. 

" Çok aşığım sana. " 

                             * 

Terleyen avuç içlerimi kotuma sildim ve oturduğum yerde hareketlendim. Sevdiğim adamı beklerken gerginlikten ölecektim. Elimdeki kalemi iki kez çevirdim ve bu kata hareketlendiğini belli eden asansöre kısa bir bakış attım. İki yana açılan kapının ardından görünen beden nefesimin kesilmesine neden oldu. Giydiği siyah takımın içinde ciddi görünüyordu. Asansörün içindeki çalışanlara kısa bir baş selamı verdikten sonra yavaş hareketlerle asansörden çıktı ve bana doğru ilerlemeye başladı. O an zihnimin içinde dün gece eve gitmek için arabadan çıktığımda ardımdan söyledikleri yankılandı. 

ARYa (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin