11. BÖLÜM

4.8K 303 54
                                    

Oy ve yorum bırakmayı unutmayınn. 

Keyifli okumalar! 

Keyifli okumalar! 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.......................................................

Üstümdeki ceketi portmantoya astım ve sessizliğin hüküm sürdüğü evin içini inceleyerek salona adımladım. 

" Hayır Gamze Sultan, nasıl yapacağımı anlamadım. " 

Uğur'un sesinin hemen ardından annemin sert sesi yükseldi. 

" Eşek sıpası kalk o zaman yanımdan kabakları mahvettin. " 

" İyi akşamlar. " diyerek salona girdiğimde gözlerim televizyonun karşısındaki koltukta yan yana oturmuş kabak doğrayan ikiliye değdi. 

" Hoş geldin kanka. " 

Aklıma sabah Uğur ile yaptığımız konuşma geldiğinde kalbimin korkuyla çarptığını hissettim. O ise benim aksime oldukça normal davranıyordu. 

" Hoş bulduk kardeşim. " 

Onlara doğru adımladım ve bedenimi annemin hemen yanına bırakmadan önce ikisinin de yanaklarına küçük öpücükler bıraktım. 

" Yorgun musun annem? " 

" Yok annem çok yorgun değilim. " 

Uğur'un dikkatli bakışları üzerimdeydi. 

" Bugün erken geldin? " derken elindeki bir diğer kabağı soymaya başladı annem. 

" Yankı Bey'in ailesiyle ilgili acil bir işi çıktı da. Ondan erkenden eve gelmeme izin verdi.  " 

Yankı Bey öğle yemeğinden döndüğüm sırada hızla odasından çıkmış ve anneannesinin rahatsızlandığını, hemen hastaneye gitmesi gerektiğini söylemişti. 

" Kötü bir şey yoktur inşallah? " derken sesi meraklı çıkıyordu annemin. 

" Anneannesi rahatsızlanmış, hastaneye gitmesi gerekti acilen. " 

" Sonradan anneannesini sormak için ara veya mesaj at. " 

Kafamı sallayarak onayladım annemi. 

" Ben üstümü değiştireceğim. " diyerek ayağa kalktığımda Uğur da benimle aynı anda ayaklandı. 

" Bende geliyorum. " 

Kafamı sallayarak onayladım ve annemin alnına küçük bir öpücük bırakarak oturduğum yerden kalktım. 

" Yemek hazır olmak üzere çok oyalanmayın. " 

" Tamam Gamze Sultan. " 

Hızlı adımlarla odama girdim ve Uğur kapıyı ardımızdan kapatırken kıyafet dolabının önüne geçtim. 

" Üstünü değiştirmeden önce konuşalım mı? " 

Kafamı sallarken hemen yanına, yatağın boş kısmına oturdum. 

ARYa (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin