Uzun zaman sonra yeni bölüm yazıyorum off çok heyecanlı öhüm neyse başlıyorum.
Tapınağa girdiğimde ilk önce Tae'yi aradım ama bulamadım. Kayi ile Mayi'ye sorduğumdaysa bana cevap vermediler ve yanımdan hızla ayrılmadan önce Mayi, Kayi'ye fark ettirmeden bana alt katı işaret etti.
Hızla alt kata inmemle Tae'yi bir deftere bir şeyler karalarken buldum. "Size alt kata inmemeni-" beni görünce durakladı. Kafasını hızla defterine geri çevirdi ve kalemini kağıt üzerinde hareket ettirmeye devam etti.
"Taehyung" dedim ona doğru yaklaşırken ama bana cevap vermedi. Yanına yaklaşmaya devam ettim ve karşısına sandalye çekip oturdum. Taktığı gözlüğünü düzelterek deftere yazmaya devam etti.
"Ne yapıyorsun?" Dedim deftere bakmaya çalışarak. "Senin yaptığın büyüyü bozmak için uğraşıyorum" dedi birden kafasını kaldırarak. Sert bir şekilde söylemişti. Gerçekten bana kızmış duruyor.
"Başka çağrem yoktu" dedim kafamı eğerek. Defterden kafasını kaldırarak yüzüme baktı. Neredeyse ağlıyacak gibiydi. "Yapmak zorunda değildin. Onu kurtarmak zorunda değildin Mori. Ben..ben ne kadar korktum biliyor musun?" Yutkundu. "Seni daha yeni bulabilmişken kaybetseydim ben ne yapardım bilemiyorum." Demesiyle içim titredi. Beni önemsiyor mu?
"Ben çok özür dilerim. Gerçekten çok özür dilerim. Neden yaptım bilmiyorum. Özür dilerim" derken göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Yanıma yaklaşıp elleriyle göz yaşlarımı sildi. Ellerim yüzüme giderken o da kafamı göğsüne gömdü. Saçımı okşamaya başladı. "Tamam sakin ol. Bunu da çözücez. Seni o şeytana yedirmiyeceğim. Sonunda bir melek bulmuşken bırakamam." Sesimi çıkarmadan sessizce göz yaşlarımı akıttım.
. . .
Sonuç olarak yanımda dolanan Jungkook'tan kurtulamamıştım. Bütün hafta boyunca etrafımda dört dönmüştü.
Mutfakta yemek yaparken birden beliriyor ve kendime hazırladığım sandviçi çalıyordu. Okuldaykende beni kuytu köşelere sıkıştırmaya çalışıyordu. Birilerini aşık etmeye çalıştığımdaysa "Bizim gibi sırılsıklam aşık olucaksınız nihaha" diye gülmeye başlıyordu.
Açıkcası huyları biraz kudurdu gibi hissediyorum. Ayrıca egosu da iki kat arttı sanki ama alışmaya başladım gibi de. Aa bir de şey var. Durup durup tapınakta belirince Taehyung gördüğü her yere 'Jungkook savar sprey' sıkıyor.
Bu sprey -aslında parfüm- Jungkook'un en sevmediği kokuyu barındırıyor. Tae onu gördüğü yere sıkınca Jungkook kaçmaya başlıyor. Bazen iyi oluyorama işe yaradığında. Artık burnuna iki tane mandal takarak gelmeye başladı. Yeter diye bağırmak istiyorum.
Şimdi odamda festival ile ilgili ne yapabilirim aklıma gelen şeyleri yazıyordum. Festival konusunu daha Tae ile konuşmamıştım ama çok ısrar edersem kabul edicek diye düşünüyorum. Kimi davet edeceğim konusunda Kayi'nin anlattığı melekleri çağırabilirim diye düşünüyorum.
"Ne yapıyorsun meleğim?"
Arkamı dönüp sesin sahibine baktım. "Pardon?" Dedim gözlerim kendi kendine hayretle açılmışken. Yanıma sandalye çekip oturdu. "Beni özlemiş olabileceğini düşündüm." Diyerek yanıma yaklaşınca onu omuzlarından tutark geri ittirdim. "Lütfen mesafeyi koruyalım" Önime dönüp kalemi geri elime aldım ve düşünmeye başladım.
"Bir dansa nedersin?" Dedi birden. Sinirlerim iyice zıplamaya başlıyordu. İşim var ve benimle dans etmek istiyor. "Jungkook dikkatimi bozucaksan lütfen dışarı çık" dedim ama o daha da yaklaşıp. "Benim için dans et." Dedi. Derin bir nefes verdim. Beni çıldırtmak istiyor.
"Hiç kimsenin görmediği bir insan meleğin bir şeytana olan aşkını anlatan bir dansı oynayalım. Sadece ikimiz"
"Jungkook sinirimi daha da arttırma lütfen işim var. Çıkar mısın dışarı" dedim sabır çekerken. Banada gülümsedi ve bir şarkı mırıldanarak kapıdan dışarı çıktı. Göz devirerek önüme döndüm.
Bir saniye
FESTİVAL DANSI ÇOK MANTIKLI!!
Selaaam
Çoook uzun zaman sonra yeni bölüm attım. Ağlayabilirim çok duygulandım öhüm neyse.
Şimdi hikayenin bazı kısımlarını unutmuş olabilirim. Kitabı yeniden okumaya vaktim yok çünkü şu an tatildeyim. Tatile giderken aklımda 3 bölüm yazmak vardı ama uyuyakaldım hüğ
Neyse bu hafta 1 bölümle idare edin haftaya daha sık bölüm atmaya başlayacağım. He bi de hikaye ile ilgili unuttuğum kısımları yanlış yazmışsam beni uyarmaktan çekinmeyin.
Seviliyorsunuz <3
Jungkookshii09 hizmetinizdedir
Dı dı dı dınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORİ /JK
FanfictionBirden Aşk Meleği oluveren bir insan kız ve onun işlerini karıştıran bir şeytan..hmmm peki bunlar birbirlerine aşık olursa ne olur? /DEVAM EDİYOR.../