10

298 28 5
                                    

Onların gidişini hüzünle izleyen çocuk ellerini yavaşça yüzüne yerleştirdi ve derin bir nefes verdi. Onun yanına gitmeye çalıştığımda Jungkook beni durdurdu. "Hiçbir şey yapamayacaksın bırak artık!" Ona yandan bir gülümseme sundum. "Sen öyle san!"

Hızla çocuğa döndüğümde yerinde değildi. Hızla çıkışa baktığımda gidiyordu. Arkasından koşmaya başladım. Kafeden çıkmıştık. Onun adımları yavaşça durmaya dönerken çıkmaz bir köşede durdu ve duvara yaslanarak yere çöktü.

Evet. Biliyordum. O da onu seviyor.

Ağlamaya başladığında onun yanına gittim ve yanına diz çöktüm. "Hey" dedim nasıl konuşmaya başlayacağımı bilmeyerek. Dizlerine gömmüş kafasını yavaşça bana kaldırdı ve göz yaşını sildi.

"Onu seviyorsun değil mi?" Dedim aniden. Bana sorgular bakışlar sunduğunda sözlerime devam etmek zorundaydım. "Şimdi kim olduğumu boşvermelisin. Ona düğüne gitmemesini söylemeliydin."

Bakışlarını yere çeviridi ve umutsuzca bir nefes verdi. "Beni sevdiğini bile bilmiyorum. Yapamam." Ayağa kalkıp gitmeye başladığında onun elini tutup eski pozisyonuna dönmesini sağladım.

Aklıma Mayi'nin dediği şey gelmişti. Eğer burada bir sihir çıkıcaksa hemen şimdi çıkmalı.

"Bana güven lütfen" diyerek diğer elini tutmadan önce gözlerini kapattım. " Şimdi senden onu düşünmeni istiyorum.Gözünde ne canlanıyor?" Ellerimizden parıltılar çıktığını görünce bende gözlerimi kapadım.

Açtığımdaysa resmen sanki onların anı dünyasına giriş yapmıştım. Kıza çiçek uzattığını gördüm. Kız da gülerek aldı ve saçına taktı. "Sana seni seviyorum dememiş olabilir ama bunu hissettirecek bir şey mutlaka yapmıştır. Seni biraz onu düşünmeye davet ediyorum."

Biraz onların anılarında dolaştık sonra bir şey yakaladım. Kız bu arkadaşa uyurken bir öpücük vermişti. Bu dünyadan uyandıktan sonra hala ellerimiz tutuluyken ayağa kalktık. Sonra Ellerini yavaşça bıraktım.

"Kız senin mutluluklar değil de gitme demeni bekliyordu. Şimdi kendini bir güzel hazırla yakışıklı yap. Yarın düğün günlerinde onları bir basalım"

Çocuğun gözleri parladığında bana inandığını anladım. "Saat ... da onların düğün salonunun önünde buluşucağız. Beni beklemeden harekete geçme. Sana yardım için orada olacağım" Anlaştıktan sonra hızla yanından ayrıldım.

Birilerini daha kavuşturmak için harika bir plan yaratmıştım kafamda. Tae'den de biraz yardım alabilirsem bu süper bişi olacak.

Şu Jungkook'u sorarsak onun icabına kesinlikle nasıl bakacağımı iyi biliyorum.

Erkeğin dikkatinin dağılması kadının çekiciliğinden geçer

Mori dikkat dağıtma sanatı şimdi başlıyor

MORİ /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin