4

9.4K 565 36
                                    

Korhan: Sapığım?

Bilinmeyen Numara: Efendim güzel götlüm.

Bilinmeyen Numara: Pardon güzel gözlüm.

Korhan: Ulan ağlıyordum ilk andan güldürdün beni şerefsiz.

Bilinmeyen Numara: Niye ağlıyorsun lan? Korkutma beni.

Korhan: Yok bir şey sapık beyim.

Bilinmeyen Numara: Önce ne olduğunu söyle sonra beyim diyen ağzından öpcem senin.

Korhan: Şey, senin o sevdiğin götümün üstüne düştüm birazcık, o sırada da bileğim burkulmuş. Tabiki çok ağlamadım sonuçta güçlü bir adamım ben.

Bilinmeyen Numara: Öpsem geçer mi acaba acısı?

Korhan: Yok yav nasıl geçsin koca göt sonuçta değil mi?

Bilinmeyen Numara: Her bir zerresini öperim ben sen merak etme aşkım.

Korhan: Sapıksın falan ama güldürüyorsun şerefsiz.

Bilinmeyen Numara: Biliyorum güzel götlüm.

Bilinmeyen Numara: Bebeğim şaka bir yana iyi misin gerçekten? Hastaneye falan gittin mi? Bileğini burkmuşsun yürüyemezsin şimdi ihtiyacın olan bir şey varsa göndereyim mi sana?

Korhan: Oha lan annem bile bu kadar düşünmüyor beni.

Bilinmeyen Numara: Cevap ver bebeğim.

Korhan: Şeyy.

Bilinmeyen Numara: Ney aşkım?

Korhan: Kola alsan ya canım çok istedi böyle soğuk soğuk.

Bilinmeyen Numara: Aman benim bebeğim aşermiş mi? Yerim ben senin benden bir şeyler istemek için ekranda dolaşan parmaklarını.

Bilinmeyen Numara: Beş dakikaya gönderiyorum sevgilim.

Korhan: Oha sen ciddi misin? Ben şakasına yapmıştım gerek yok göndermene.

Bilinmeyen Numara: Sana feda olsun tüm kolalar sevdiğim. Sen iyi ol yeter ki.

Bilinmeyen Numara: Başka bir isteğin var mı gülüm?

Korhan: Yok, yok teşekkür ederim. Arkadaşlarım bile ziyarete gelmedi beni, sen böyle davranınca bir hoş oldum.

Bilinmeyen Numara: Senin bir hoş olan gönlünü yerim. Haydi benim bir kaç işim var yazdığımda ulaşayım sana. Sonra evi basmak zorunda bırakma.

Korhan: Tamam tamam kolay gelsin.

Bilinmeyen Numara: Sağ ol sevgilim. Öpüyorum o güzel ve yaralı götünden. (Görüldü)

SAPIK YARİM / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin