29

5.8K 364 48
                                    

!!!!Cinsellik Uyarısı¡¡¡¡

"Bebeğim eve gelirken istediğin bir şey var mı?" Diye soran sevgilime görmeyeceğini bilerek gülümseyip, cevapladım.

"Yok sen sağ salim gel yeter" dediğimde kulağıma dolan kıkırtı beni acayip şenlendirmişti.

"Tamamdır balım öpüyorum seni" dedikten sonra ben de benzeri cümleleri kurup kapatmıştım telefonu.

Yüzümde güller açarken dolabımıza geçip kendime güzel bir şeyler bulmaya çalıştım.

Yaşadığımız olayların üzerinden bayağı bir zaman geçmiş ve eski düzenimize geri dönmüştük. Artık yaz geldiği için benim okula gitmemem ve daha fazla vakit geçirmeye başlamamız ikimizi de deli gibi mutlu ediyordu.

Şimdi ise artık malum olayın gerçekleşme vaktinin geldiğini düşünüyordum.

Dolaba bakarken aynadan kızaran yanaklarımı fark edip elimi sert sert yüzüme doğru salladım ve seksi olduğunu düşündüğüm pembe dar şortumu elime aldım. Üzerine ise beyaz yine dar, hatlarımı belli edeceğini düşündüğüm bir sıfır kollu tişört almıştım.

Heyecanla elimdekileri yatağa atıp güzel durduğuna kanaat getirerek hızla üzerime geçirdim. Aynadan kendime bakarken bu şortun popomu gerçekten çok tatlı gösterdiğini fark etmiş, Orhan'ın da seveceğini düşünerek mutlu olmuştum.

Bu düşüncemle birlikte yanaklarım pembeleşirken derin bir nefes alıp koşa koşa mutfaktaki yemeğin altını kapattım ve salona geçerek Orhan'ın gelmesini beklemeye başladım.

Tam elimi kumandaya atmıştım ki çalınan zille koşa koşa kapıyı açıp bana gülümseyerek bakan adamın bedenine sarıldım. Elinde poşetler olan sevgilim hemen yanına bırakıp kalçamdan tutarak beni kaldırdı ve sıkıca sarıldı.

"Hoşgeldin" diyerek yanağına sulu bir öpücük bırakıp geri çekildim.

"Hoş buldum güzelim" dedikten sonra o da açık olan omzumu öpüp bana baktı. Gözlerinin içi bile parlarken eridiğimi hissetmeye başlamıştım.

"Nasıldı günün?" Diye sorduğumda beni belimden tutarak yavaşça yere bırakmış ve poşetlerle birlikte içeri geçmişti. Arkasından kapıyı kapatırken konuşmaya başladı.

"Bugün çok yoğun değildi güzelim" dedikten sonra beni öpüp, ellerini yıkamaya gitmişti. Ben onun arkasında gülerken poşetlerin içindekileri hemen yerlerine yerleştirdim.

Yerleştirmeyi bitirdiğimde sofrayı kurmuş, gelen sevgilimle birlikte günün kritiğini yaparak yemek yemiştik.

~~~~~~~~~~~~

Televizyonun karşısında yan yanayken heyecandan kalbim patlayacak gibi hissediyordum.

Küçük yakınlaşmalarımız haricinde hiçbir cinsel hamlede bulunmamış olduğumuz için biraz çekinerek elimi Orhan'ın bacağına attım. Bu hareketimle birlikte Orhan gözlerini bana çevirmişti sakince.

Muhtemelen bir şey soracağımı falan düşünüyordu. Bense aksine bana baktığı anda dudaklarına bakarak bu fikri aklından çıkarmıştım.

"Korhan" diye şaşkınlıkla konuştuğunda dayanamayarak dudaklarına yapışıp yavaş bir biçimde hareket ettirmeye başladım.

Kalın dolgun dudaklar onun aksine daha ince olan dudaklarımı ezerken inleyerek elimi kaslı ve sert göğsüne attım. Bir daha bulamayacağım bu cesareti kullanıp, sevgilimin bedenini hafifçe kanepenin başlığına doğru ittirdim ve yavaşça üstüne çıktım.

Orhan kafasını hafifçe geri çekip yarı baygın gözlerime bakarak konuşmaya çalışsa da izin vermeyerek tekrar dudaklarını öpmüştüm. Bununla birlikte Orhan da kendisini bırakıp, elini yumuşak bir hareketle bükülmüş olan belime atıp sıktı hafifçe.

SAPIK YARİM / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin