33

3.6K 242 46
                                    

!!!!Bebişler cinsellik uyarısı ve Korhan üstte haberiniz olsun shfsjcjsjxjs!!!!

Resmen balayına gelmiştik.

Şu anda, denize sıfır olarak kiraladığımız küçük bir evde bembeyaz yatağımızın üzerinde uzanıyorduk.

"Rüya gibi" dememle yanımdaki beden benden tarafa dönerek elini yüzünün altına koydu ve tatlı bir gülümseme ile diğer elini de karnıma yerleştirdi.

"Beğendin mi yani?" Diye sormasıyla onu taklit ederek yan dönmüş ve yüzüklü elimi saçlarına uzatarak okşamaya başlamıştım.

"Beğenmez olur muyum? Hem sen yanımda olduğun sürece her yer güzel benim için" dememle yüzündeki gülümseme daha da saf bir hal alınca kendimi tutamayarak dudaklarını öptüm.

"Çok seviyorum lan seni!" Diyerek beni kendine çekip popomu avuçladı ve yanağımı ısırarak beni kıskacına aldı.

"Ben de seni seviyorum" dememle gülmüş ve diğer yanağımı da ısırmıştı.

"Kilo aldıkça tatlı oluyorsun lan sen" diyerek hafif çıkık göbeğimi tek eliyle sıkıp bıraktı. Bense bu yaptığı hareketle birlikte huylanıp gülmüştüm.

"Manyak herif" dememle kahkaha atıp beni kucağına çekti ve son kez dudaklarımı öpüp beklemediğim o kelimeleri söyledi.

"Kuzum, isteğini bugün gerçekleştirmek ister misin?" Diye sorduğunda yutkunarak gözlerinin içine baktım.

Umarım bu isteğim tahmin ettiğim isteğim çıkardı.

"Hangi istek?" Diye doğrulamak adına sorduğumda gülüp burnumu ısırmıştı.

"Üstte olma isteğin" dediğinde yine de kendimi tutamayıp gözlerimi kocaman açarak şaşırmıştım.

"Emin misin Orhan'ım?" Diye tekrar sorduğumda kafasını sallayarak beni onayladı ve elimi tutup avuç içimi öptü.

"Eminim" dediğinde daha fazla dayanamayarak yerimde doğrulup dudaklarına uzandım ve derince öpmeye başladım.

Eğer hemen başlamazsak fikrimden cayabilirdim.

Dudaklarımızı kıpkırmızı yapana kadar öptükten sonra elimi belinin yan tarafına atıp okşayarak kalçalarına doğru götürdüğümde dudaklarımın üzerinden gülümsediğini seçmiştim.

Sonunda dayanamayıp çekilince onun bu ifadesine ben de gülerek, üzerinde kayıp boynunu emmeye başladım usul usul.

Ellerimi kalçasından sürüyerek penisine doğru ilerletip yavaş yavaş sıkarken bir yandan da kendimi sürtmeyi ihmal etmiyordum.

Dudaklarımı daha fazla boynunda oyalamayıp göğsüne doğru indirdim ve zaten çıplak olan koyu kahverengi meme uçlarından birini ağzıma alıp zevkle emmeye başladım.

Altımdaki adamın inleme ile karışık hırlama sesi beni daha da azdırınca, meme ucuna sertçe dişlerimi geçirip öptüm.

Bununla birlikte ağzından kısık sesli bir küfür çıksa da umursamayıp tüylü göğsünün tam ortasındaki çizgiden başlayarak dilimi sürüye sürüye kasıklarına kadar geldim.

Bir elim şortunun içinden kalçasına ulaşırken diğeri şortunun lastiklerini tutup hafifçe aralamıştı. Aşırı derecede hoşuma giden keskin kasık çizgisinin ortaya çıkmasıyla dişlerimi geçirip emdim ve yalayarak öptüm sert kemiği.

"Yavrum içindeki panteri ortaya çıkardın resmen" diyen adamla dudaklarım kıvrılsa da kendimi çekmemiş ve aynı işlemleri sırasıyla yapmaya devam etmiştim.

SAPIK YARİM / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin