2

12.2K 628 85
                                    

Bilinmeyen Numara: Günaydın güzel götlüm.

Korhan: Yine mi sen şerefsiz.

Bilinmeyen Numara: Dedim özlemiştir beni sevgilim, bir mesaj atayım da özlemini gidereyim.

Korhan: Özlemedim, hatta iki günde o sevdiğin götüme kına yaktım, yazmadı bu pezevenk diye.

Bilinmeyen Numara: Vay şerefsiz. Benden gizli mi yaptın?

Bilinmeyen Numara: İsteseydin ben zevkle yakardım senin yerine.

Korhan: Lan nereden tutsam elimde kalıyor.

Bilinmeyen Numara: Elinde kalacak daha güzel şeylerim var bebeğim.

Korhan: İMDAT!!

Korhan: SAPIK VAR!!

Bilinmeyen Numara: Hadi hadi kıvırma güzelim biliyorum senin de hoşuna gidiyor benim yazmam.

Korhan: Gitmiyor.

Bilinmeyen Numara: O zaman neden yazdıklarımdan sonra o güzel dudaklarını gerip, küçük küçük kıkırtılar çıkarıyorsun?

Bilinmeyen Numara: Ya da mesaj beklerken neden iki saniyeye bir maviş gözlerini telefonuna çeviriyorsun?

Bilinmeyen Numara: Hmm, bebeğim, birtanem, aşkım, böceğim?

Korhan: Komik olduğun için gülüyorum ne var bunda?

Bilinmeyen Numara: Oha gerçekten böyle yapıyormuşsun. Yerim lan senin götünü|

Bilinmeyen Numara: Erkekler kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanırlarmış.

Bilinmeyen Numara: Ben de seni güldürdüğüme göre, benden hoşlanma yolunda ilerliyorsun öyle mi?

Korhan: Çok konuşuyorsun sen.

Korhan: Hem kim olduğunu bilmeden nasıl aşık olabilirim sana dingil herif?

Bilinmeyen Numara: Sen benim kişiliğime aşık ol bebeğim, sonrasını düşünürüz.

Korhan: O kadar eminim ki; ne senin kişiliğine ne de yüzüne aşık olurum ben.

Bilinmeyen Numara: Bok eminsin.

Bilinmeyen Numara: Ben de o kadar eminim ki; seni kendime sadece yazarak bile aşık ederim.

Korhan: Bok edersin.

Bilinmeyen Numara: Aşkım, çiçeğim, böceğim.

Bilinmeyen Numara: Ne derler bilir misin?

Korhan: Bilmem aslanım ne derlermiş?

Bilinmeyen Numara: Ben de unuttum.

Bilinmeyen Numara: Neyse büyük konuşma sen yine de.

Korhan: Salak herif sjxjsjcskfks.

Bilinmeyen Numara: Gülme lan it.

Korhan: Gülmemi sevmiyor musun yoksa?

Bilinmeyen Numara: Sevmez olur muyum aşkım gül sen gül.

Korhan: Neyse sus artık. Derse gitmem lazım.

Bilinmeyen Numara: İyi dersler güzel götlüm. Allah zihin açıklığı versin. (Görüldü)

Bilinmeyen Numara: Sakın derslerini, beni düşünüp aksatma. (Görüldü)

Bilinmeyen Numara: Yalar yutarım seni şerefsiz (Görüldü)

Bilinmeyen Numara: Neyse derstesindir şimdi. Görüşürüz bebeğim. (Görüldü)

SAPIK YARİM / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin