Summer Love - 4. kapitola

193 15 0
                                    

Harry:
Když už se celý tábor vydal na kutě, měli jsme jít s Liamem ještě zkontrolovat chatky, ale jelikož jsem měl hlavu plnou otázek, poprosil jsem Liama aby tam došel sám a já si šel lehnout na louku na kraji tábora.

Lehnul jsem si na louku, pozoroval jsem hvězdy a přemýšlel jsem... Přemýšlel jsem nad ním... Louis, je to ten nejkrásnější kluk kterého jsem kdy viděl, opravdu, vypadá jako anděl. A ty překrásné oči, když se do nich zadíváš, je to jako kdyby si koukal do nebe.

Ne! Vždyť ty nejsi gay! Nechápu proč mě najednou tak přitahuje, nikdy mě nepřitahovali kluci, ale on je prostě ahh...

Dnes jsme měli oční kontakt a pak jsme se na sebe usmáli, byla jedna z nejlepších chvíli mého života (zatím).

Přemýšlel jsem ještě asi další hodinu a pak jsem šel spát, došel jsem k závěru že mě prostě přitahují kluci, ale vyrovnat se s tím také nebylo jednoduché.
Ale je zajímavé co všechno se mnou dokázal udělat kluk kterého znám pouze jeden den.

~~~

Ráno jsem se probudil a šli jsme s Liamem vzbudit oddíl. Obešli jsme tedy všechny chatky a potom je vzali na rozcvičku.
Běželi jsme okolo celého tábora, potom si šli udělat hygienu a nasnídat se. K snídani byl makový závin a kakao.

Pak jsme poslali oddíl do chatek aby si trochu uklidili a byl dopolední program. Hráli jsme přehazku. Nejdříve jsme s Liamem jen pozorovali, ale pak jsme se každý přidali do jednoho týmu, samozřejmě jsem se přidal do týmu s Louisim, a musím uznat že mu to docela šlo. Když to bylo 11 : 12 pro Liamův tým, Louis chytl míč, nahrál mi a přitom se tak andělsky usmál. Míč jsem chytl, hodil a dal jsem nám bod, a od té doby jsme vedli.

Po pár hodinách hraní přehazky (my jsme vyhráli) jsme šli na oběd. A po obědě byly asi dvě hodiny polední klid kdy si všichni mohli dělat co chtěli.

Na začátku poledního klidu jsem seděl v Řídícím Středisku (to je místo kam můžou pouze vedoucí a vymýšlí tam programy a hry) s Oliviou a Liamem, a nemohl jsem si nevšimnout jak na mě Olivia kouká. Kouká se na mě jako na kořist, jako kdyby se se mnou každou chvílí chtěla vykousnout, já jsem o to ale nestál.

Proto jsem odešel a šel si sednout na louku, na louce ale byl náš oddíl a házeli si s fribee, tak jsem se přidal...
.
.
.
.
.
26 7. 2021
Ahojky, další díl je na světě! Je tady okénko do Harryho pocitů, co si o tom myslíte? Omlouvám se všem co hrajou přehazku, protože já jsem jí hrála pouze na táboře a stejně si nepamatuji jak se to hrálo.
Tuhle část jsem psala 23. 7., (ale vydávám jí později), a při tom jsem poslouchala písničky od 1D :).

No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat