Pohled třetí osoby:
Po obědě se Kendall rozhodla, že půjde splnit svůj úkol, a to, že řekne Harrymu, že se jí líbí. Kendall došla s holkama za sebou k Harrymu, který seděl na kraji marodky a smutně koukal do prázdna.
,,Umm, Ahoj Harry, no víš, líbíš se mi." Řekla Kendall čekajíc na Harryho reakci. Harry se na ní naštvaně podíval, a začal kolem sebe vztekle rozhazovat věci. Holky jen popošly kousek dál od něj.
,,Harry notak!" ,,Přestaň, ublížíš si!" ,,Harry promiň!" Křičely holky a snažily se zachránit situaci, ale Harry sotva slyšel jejich splašené hlasy a dál kolem sebe rozhazoval věci. Měl štěstí, že si zrovna v tu dobu šel Louis vzít prášky.Louis:
Po obědě jsem si šel na marodku vzít prášky na alergii. Už cestou jsem slyšel polekaný křik holek, zrychlil jsem chůzi, a potom jsem uviděl Harryho, jak kolem sebe naštvaně rozhazuje věci. Okamžitě jsem přiběhl k němu, on klečel na kolenou, a jen se na mě zlomeně podíval. Přiblížil jsem se k němu a zašeptal jsem mu do ucha.
,,Šel sis dneska na marodku pro prášky?" Zeptal jsem se, protože to bylo to první, co mě napadlo. Začal rychle kroutit hlavou a už zase rozhazoval věci kolem sebe.,,El, dojdi k němu do stanu, a přines mi jeho batoh. Rychle!" Zakřičel jsem na Eleanor a ta se rychle rozběhla směrem k jeho stanu.
,,Holky, vy mi ho prosím pomozte udržet." Řekl jsem Kendall a Taylor, a ty se mi hned vydaly na pomoc. Mezitím se Eleanor vrátila s batohem. Rychle jsem se v něm začal hrabat, a po chvíli jsem vyhrabal prášky a flašku s vodou na zapití.Doslova jsem mu ty prášky nacpal do pusy, a začal do něj lít vodu, on se bránil, ale protože ho holky držely, na tolik se toho nezmohl.
,,Prosím." Zašeptal jsem mu do ucha. On se zhluboka nadechl a nechal sebou manipulovat.
,,Prosím o tomhle nikde nemluvte." Řekl Harry docela zoufale holkám po tom, co se uklidnil. Ony jen přikývly a rychle odešly.Hned potom co odešly, mě Harry pevně obejmul.
,,Děkuju moc." Zašeptal mi do ucha a já se usmál a přikývl.
,,Proč si to dělal?" Zeptal jsem se Harryho.
,,Přemýšlel jsem nad tím co jsi říkal, jestli ty prášky ovlivňují moje chování. Myslel jsem že když si je jeden den nevezmu, nic se nestane. Omlouvám se." Zašeptal mi do ucha tak, že bylo dost těžké rozeznávat jednotlivá slova.
,,Nemáš se proč omlouvat, ale teď mi slib, že si ty prášky už budeš vždycky brát, aby se už tohle nikdy neopakovalo."
,,Slibuju." Zašeptal.Ještě chvíli potom jsme se obímali, ale pak šla kolem Gemma. Oba jsme se rychle odtáhli a dělali jakože nic.
,,Ahoj Harry, prosimtě bral sis dneska prášky? Na marodce jsem tě neviděla. A proč je tady kolem Vás takový nepořádek? Stalo se něco?" Zeptala se polekaně Gemma.
,,Ne, všechno je v pořádku Gemm, na marodce jsem byl, a tohle udělal vítr." Řekl Harry a Gemma jen přikývla a odešla.
,,A ty o tom prosím taky nikde nemluv, není to pro mě jednoduchý téma, doufám že mě chápeš." Řekl Harry, já jen přikývl, a šli jsme uklidit ten nepořádek co Harry způsobil.
.
.
.
.
.
15. 8. 2021
Ahojky, další kapitola je tady. Omlouvám se že tohle vychází později než obvykle, ale když jsou prázdniny, tak nemám tolik času psát. Ale pro Vás to udělám.Jinak včera 1D na Óčku vyhráli, a budou dneska od 18:00 v souboji proti BTS, takže to bude fakt zajímavý.
Děkuju všem za 100 pozitivních hlasů, jste úžasní xx
-Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanfictionJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021