Sunmer Love - 19. kapitola

144 14 0
                                    

Pohled třetí osoby:
Už byl večer a El, Kendall a Taylor šli do chatky, lehly si do postelí a povídaly si.
,,Holky, víte jak budou zítra ty taneční..." začala povídat Kendall a holky přikývly.
,,...Tak že bysme každá vyzvala k tanci toho, kdo se nám líbí. Můžeme se třeba vsadit" Dořekla.
,,Tak jo, můžeme se třeba vsadit, že ta kdo ho nevyzve k tanci, tak mu to bude muset říct." Řekla El.
,,OK, to beru. My se třeba můžeme s Harrym střídat." Řekla Taylor.
,,Tak jo, doufám, že to není buzna, protože poslední dobou jeví příliš velký zájem o Louisiho." Řekla Kendall.
,,Taky jste si toho všimly, co? Fakt mě to štve." Řekla Eleanor.
,,Tak jo holky, dobou noc a ať se Vám zdá něco o klucích." Řekla s úsměvem Taylor.
,,Jo Vám taky." Odvětila Kendall.
,,Taky dobrou." Řekla El a potom všechny usnuly.

                                 ~~~

Louis:
Ráno jsme vstali, šli na rozcvičku, na snídani a pak byl dopolední program. Taneční. Fakt se strašně bojim, ano, dochází mi totiž, že jsem taky kluk, stejně jako Harry, a budu tedy muset tančit s holkama.

Sešli jsme se všichni v loděnici, a sedli jsme si na lavičky naproti sobě kluci a holky. Liam stál u dveří a zavolal si mě k němu.
,,Hej Louisi, je tady víc kluků než holek, takže by to nevycházelo na páry, tím pádem pár kluků půjde na stranu holek, takže tam můžeš jít jestli chceš. Jo a jinak, Harry bude tančit taky, ale bude normálně na straně kluků." Pošeptal mi Liam s úsměvem a já jsem rychle jako blesk přelítl na lavičku k holkám.

,,Tak Vás tu všechny vítám." Začal James a přistoupil doprostřed.
,,Ukážeme a řekneme si nějaké pravidla jak se na tanečních budeme chovat. Takže, vyhlásí se volenka, a ty vstaneš a půjdeš si vybrat partnera. Partner musí být zdvořilý a přijmout tvou žádost o tanec. Potom se zařadíte do kolečka, a budete chodit dokola, dokud se nezadají všechny páry. A potom se bude tančit jednoduchý taneček." Řekl James a následně nám s Oliviou předvedli taneček který budeme tancovat.

,,Tak, a poprvé vyhlašujeme Pánskou volenku, chlapci zadejte se." Řekl James, a já se snažil navázat s Harrym oční kontakt. Harry se zvedl z lavičky a svižným krokem se vydal přímo ke mně.
,,Smím prosit o tanec?" Řekl s úsměvem když došel až ke mě, já zvedl hlavu, nesměle se usmál a přikývl, a zařadili jsme se do kruhu.

S Harrym jsme si povídali o všem možném, bylo to docela v pohodě, ale nebyl jsem moc schopný mu odpovídat, protožejsem se strašně klepal. Všimnul jsem si že Niall tančil s Ameliou, a vypadal šťastně. Pak se všechny páry zadaly a začalo se tančit. Nebylo to tak strašné, občas jsme tam něco popletli a smáli se tomu.

Když jsme dotančili, Harry mě odvedl zpátky na mé místo a vyhlásili dámskou volenku. Zvedl jsem se z lavičky a šel jsem sebevědomě za Harrym. Tak jo Tomlinsone, to zvládneš, on ti hlavu neutrhne. Už jsem byl skoro u něj, měli jsme oční kontakt a usmíval se na mě, ale v tu chvíli mi do cesty vběhla Taylor.
,,Smím prosit?" Řekla Taylor smějící od ucha k uchu Harrymu. On jen smutně přikývl a omluvně se na mě podíval. Nezbylo mi teda nic jiného, než si vybrat Liama, protože Nialla si okamžitě vybrala Amelia, a Zayna asi ta Perrie ale myslím že chtěl spíš tančit s Gigi...
.
.
.
.
.
10. 8. 2021
Ahojky, další díl je tu! Už to konečně začíná být zajímavé. Dneska zase trochu delší kapitolka, doufám že se Vám líbí

No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat