Summer Love - 25. kapitola

154 15 4
                                    

Potom co skončil polední klid byl spojený odpolední program.

Hráli jsme takovou hru kde kapitáni honili nás děti (žádné dvojsmysly!!!) po táboře a okolí, a my jsme museli doběhnout na určené místo mezi takové tři stromy rostoucí do trojúhelníku bez toho, aby nás chytli. Až jsme tam doběhli, dostali jsme razítko na ruku a běželi jsme odznova.

Vedoucí James nám to vysvětlil a odvedl nás na místo kousek za hranicemi tábora, ze kterého jsme měli vybíhat.
,,Začíná hra!" Zakřičel James. Původně jsme měli v plánu se s Niallem držet u sebe a běhat spolu, ale potom co hned na začátku Nialla chytil Liam jsme se museli rozdělit. Běžel jsem tedy sám, potom co jsem utekl Liamovi jsem se nejspíš mezi prvníma dostal do tábora.

Běh táborem byl jednoduchý, oběhl jsem všechny vedoucí, a už jsem konečně viděl kruh ze švihadel okolo tří stromů. Výborně. Už jsem byl skoro v cíli. Jediná překážka která se mi tam bránila dostat byl Harry. Ani jeden z těch co dobíhali do konce se tam nedostal, protože je Harry všechny pochytal. Zrovna když byl Harry na druhé straně trojúhelníku, rozhodl jsem se ze to zkusím, běžel jsem nejrychleji co to šlo. Harry si mě asi v půli mé cesty všiml a okamžitě vyběhl mě chytit, ještě jsem zrychlil, pokud to vůbec šlo. Už jsem byl těsně před tím trojúhelníkem, a Harry hned za mnou. Skočil jsem za to švihadlo, spadnul jsem na zadek, a trochu si narazil kostrč, ale doběhl jsem tam jako první z celého tábora.

Uprostřed toho už seděla Gemma na křesílku. Ještě před tím než jsem se k ní vydal jsem se ohledně na Harryho, a ten se na mě zářivě usmál a ukázal mi palec nahoru. Taky jsem se na něj usmál a vydal se za Gemmou.

,,Výborně, jsi tu první Louisi." Řekla Gemma s úsměvem a dala mi razítko na ruku.
,,Můžeš si tady vedle mě chvilku sednout a odpočinout si, dokud zase nedobyješ síly. A taky můžeš pozorovat Harryho." Řekla Gemma a tu poslední větu skoro zašeptala. Zasmál jsem se a nezbylo mi nic jiného než souhlasit. Protože proč bych promrhal možnosti se koukat na Harryho...

Po asi pěti minutách koukání jsem šel na další kolo, nikdo stále nepřibíhal, a když jo, tak ho Harry chytil.

Běžel jsem odznova, a už jsem byl skoro u trojúhelníku, Harry byl na druhé straně a měl hodně práce, tak jsem nečekal že se mi tam něco stane. Běžel jsem, a už jsem byl skoro před tím, ale pak na mě vyběhla Olivia a podkopla mi nohy. Lekl jsem se a tiše jsem vytpískl, Harry se v tu chvíli otočil a tím pádem všechno viděl.

Spadnul jsem na zem s obrovskou bolestí v kotníku a hlavy. Poslední co jsem viděl bylo že Olivia odběhla chytat ostatní, a Harry se rychlostí blesku přiřítil ke mně...
.
.
.
.
.
Ahojky, omlouvám se že dneska vychází díl později, ale jsem u prarodičů, a snažím se s nimi co nejvíce trávit čas. Ale u nich ve městě je krásný park kam se chodím odreagovat a psát.

Jinak dneska má narozeniny Felicité (Louisho sestra, která zemřela v březnu roku 2019 na předávkování). Dnes by jí bylo 21 let, a já doufám, že se tam nahoře má dobře 🤍🤍🕊
Chybíš nám Fizzy 🤍

No stress No stress, only peace and love
- Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat