Louis:
Potom co za mnou přišel Harry jsem se cítil tak nějak zvláštně. Došli jsme spolu až k bazénu, schodil jsem tam Harryho, když se vynořil z vody stáhl mě tam za ním. Když jsem se taky vynořil oba jsme se začali smát. Hráli jsme si jako pětileté děti, cákali jsme po sobě a smáli jsme se.Bavili jsme se asi 20 minut, ale pak jsme se museli jít převléct, aby jsme to stihli. Harry si během našeho hraní rozpustil jeho drdol, nevšimnul jsem si toho do té doby dokud nevylézal z bazénu. Byl to ten nejkrásnější pohled. Pak se ke mě otočil čelem mně došlo že se na něj furt koukám jako na Svatý obrázek.
Harry:
Vylezl jsem z vody, ohlédl jsem se a viděl Louisho jak nade mnou pomalu slintá a musel jsem se nad tím pousmát. Když si toho všimnul tak se tedy pokusil vylézt z vody, ale díky jeho nízké výšce se mu nepodařilo z vody vylézt. Usmál jsem se a nabídl mu ruku. On se na mě taky usmál, chytl se mojí ruky a vylezl ven z vody. Potom jsme šli do šaten, převlékli se a počkali na ostatní.A pak jsme vyrazili na cestu k vlakovému nádraží, celou cestu vlakem jsem si povídal s Louisim, ani zdaleka jsem netušil že si tak moc budeme rozumět.
Louis:
Potom co jsme dojeli do tábora, byl tak nějak podvečer, jsme si vybalili všechny zbytky jídla a šli jsme na bodování. Všichni jsme dostali 10 bodů a šli jsme je do banky vyměnit. Pak byl nástup... no prostě nic extra, pak byla večeře a po večeři jsme byli s Niallem. Ukázal mi svoje diabolo* (je to hračka vy perverzáci).Bylo to zajímavé, trochu mě s tím naučil a ukázal mi nějaké triky co s tím umí, já jsem to zkoušel taky, ale nešlo mi to.
Harry:
Už bylo docela pozdě takže jsem měl jít říct oddílu aby si vyčistili zuby a šli do postele, obešel jsem chatky a ještě jsem slyšel Louisho a Niallův smích z louky.Šel jsem se podívat a viděl jsem jak se Louis pokouší o nějaké triky s diabolem, tak jsem si sednu kousek dál na lavičku a pozoroval jsem je. Několikrát se mu to povedlo vyhodit, ale potřetí to vyhodil opravdu vysoko do vzduchu a spadlo mu to do obličeje, rozesmál jsem se a oni si mě všimli. (btw. stalo se mi to stejné když jsem pozorovala mojí "letní lásku")
,,Ahoj, jdu Vám jen říct že už byste si měli jít vyčistit zuby a do postele." Řekl jsem pořád s úšklebkem.
,,Dobře." Řekl Niall a Louis přikývl.Šel jsem zpátky do ŘS, kde jsem ještě chvilku seděl a povídal si s Liamem a ostatními vedoucími, rád jsem byl ve společnosti lidí. Asi po dvaceti minutách jsme šli s Liamem kontrolovat chatky a hned potom jsem šel do postele a přemýšlel na Louisim. Přijde mi zvláštní že někdy se bavíme jako nejlepší kamarádi, a někdy se na něj bojím i podívat. A při myšlení na něj jsem usnul.
.
.
.
.
.
*Diabolo je hračka (máte ji v médiích). Jsou to takové dvě tyčky a mezi nimi je provázek na který se dává taková zvláštní věc tvarem trochu připomíná přesýpací hodiny. Ty "přesýpací hodiny" nějak roztočíte a pak s tím děláte různé triky. Pokud jste nepochopili můj popis, klidně si to najděte na Googlu.
.
.
.
.
.
30. 7. 2021
Ahojky, osmá kapitola je tady, co si o ní myslíte? Jinak u nás na táboře je diabolo hodně populární, moje "letní láska" a další půlka tábora si s tím hrála doslova pořád. Přeji hezký zbytek dne xxNo stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanfictionJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021