Summer Love - 7. kapitola

182 17 3
                                    

Harry:
Ještě jsme s Liamem obešli chatky a vydali se do ŘS kde byla Olivia a pár dalších vedoucích.
,,Ahoj Olivio, už jsi vymyslela kudy zítra půjdeme?" Zeptal se Liam.
,,Zatím ne, ale mohli bysme dojít sem, tady je tábořiště a tady kousek od toho je venkovní koupaliště, takže když bude zítra horko tak bysme se tam mohli stavit a dojet zpátky vlakem." Dořekla Olivia.
,,OK, souhlasím." Řekl jsem a Liam přikývl na souhlas. Po třiceti minutách domlouvání jsme se konečně odebrali ke spánku...

~~~

Louis:
Ráno nás vzbudil Harry, a musím říct že Harryho oči jsou to nejkrásnější co jsem po probuzení mohl vidět.

Rozcvička dneska nebyla, prý aby jsme to všechno stihli, ale mně to vůbec nevadilo. Pak byla snídaně a balili jsme si do batohu jídlo a věci, co budeme při výpravě potřebovat.
Po balení jsme se sešli naše dva oddíly a mohlo se vyrazit. Cestou jsem si povídal s Niallem a Zaynem a docela jsme se bavili. Po pár hodinách cesty, v čase oběda jsme dorazili k ohništi na kraji nějakého města.

Sedli jsme si okolo ohniště na lavičky a Harry šel zapálit oheň, povedlo se mu to jen na jednu sirku. Opekli jsme si špekáček k obědu, já jsem snědl jeden a stačilo mi to, ale Niall do sebe narval pět. Pane bože, co se do něj ještě vejde??? 

Po obědě jsme se odebrali dál na cestu.
,,Takže, tady je na pravo koupaliště, půjdeme tam na hodinu, prosím nedělejte tam bordel." Řekla Olivia když jsme došli ke koupališti. Vešli jsme do areálu a šli se do šaten převléknout. Už převlečení jsme vyšli z šaten a zamířili odložit si svoje věci na lehátka.

Harry:
Měl jsem lehátko vedle Olivii, a její plavky jí až nepříjemně zvýrazňovaly poprsí... Snažil jsem se dělat že to je absolutně normální a nekoukat se tam, ale jak jsem si všiml, ona by byla schopná mi je narvat až do ksichtu...
Pak přišli ostatní i s Liamem z šaten, za což jsem jim v duchu děkoval, protože být tady s Oliviou dál o samotě nevěstí nic dobrého.

Viděl jsem Louisho v plavkách. Ahh bože tohle budu brát jako omluvu za tu příšernou chvíli s Oliviou. Pak se naše pohledy setkali a moje oči se vpijeli do těch jeho. Usmál se a já taky, ale potom promluvil Liam.
,,Tak jo děcka, můžete jít do vody, hlavně buďte opatrní a nic neproveďte." Řekl Liam avšichni se okamžitě rozprchli k bazénu až na Louisho. Ten jen došel ke svému lehátku nedaleko ode mě, lehl si, vytáhl z batohu knížku a začal číst.
Po deseti minutách jsem se za ním odhodlal dojít.

,,Ahoj Louisi, co čteš?" Zeptal jsem se s "přátelským" úsměvem.
,,Pán Prstenů - Společenstvo Prstenu." Odpověděl Louis rozklepaně.
,,To je super, je to můj nejoblíbenější díl Trilogie, nechceš jít taky do vody, jako ostatní?" Řekl jsem.
,,Promiň ale úplně nemám náladu." Řekl posmutněle.
,,Půjdu tam s tebou pokud tě to rozveselí." Ušklíbl jsem se doufajíc že to přijme.
,,Tak jo." Řekl s úsměvem, zaklapl knížku a vstal z lehátka. Chtěl jsem nějak zahájit konverzaci, ale ono to prostě nešlo když přede mnou stál Louis jen v plavkách...
.
.
.
.
.
                                                      29. 7. 2021
Ahojky! Tak už je to 7. díl, moc rychle to utíká :(. Při psaní téhle kapitoly jsem se zamyslela: Kolik špekáčků by Niall snědl... No každopádně přeji všem krásný den.

No stress No stress, only peace and love

-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat