Summer Love - 31. kapitola

144 13 0
                                    

,,Jinak Louisi, ošetřovatelka mě teď poslala abych si vzal spacák a tak, protože budu na marodce spát, fakt mi není dobře." Řekl Niall smutně.
,,Tak jo, dobrou, a ať se do rána uzdravíš." Popřál jsem mu a on se taky rozloučil a odešel.

Po chvíli za mnou přišel Harry.
,,Ahoj Louisi, hele, dneska máme bojovku, takže si jdi vyčistit zuby, a potom na nás počkej v chatce, my jdeme na bojovku až poslední. Potom za tebou přijdeme. Jinak, mluviljsem s Niallem, a říkal že je docela rád že se přejedl té mrkve, protože stejně bojovky nemá rád a moc se prý bojí." Řekl a já s úsměvem přikývl. Udělal jsem to co jsem měl  a ještě jsem byl asi hodinu v chatce. Nevěděl jsem co dělat, tak jsem pletl náramek který bych zítra rád dal Harrymu.

A po té hodině za mnou přišel Harry a Liam ať jdu před chatky a dali mi instrukce na bojovku. Sice jsme měli měli jít sami, ale docela blízko u sebe. Já jsem byl poslední, nechtěl jsem být poslední, protože jsem strašný strašpytel.

Zayn šel přede mnou a teď byla řada na mně. Pomalu jsem vešel do lesa, byla tam cestička vyhrazená svíčkami a vydal jsem se po ní. Asi po padesáti až sto metrech byl u lucerničky úkol který jsem musel splnit. Splnil jsem to a cestou když jsem šel k dalšímu úkolu, slyšel jsem jsem divné zvuky a žabí kuňkání.

Když tu najednou na mě někdo vyběhnul z křoví a chytl mě za boky. Myslím že mě chtěl jen vystrašit, ale já jsem začal brečet a skácel jsem se k zemi.

Přesně takhle mě držel on...

Harry:
Šel jsem kousek za Louisim a kontroloval děcka zezadu, kdyby se jim náhodou něco stalo, pak jsem uviděl jak Olivia vyběhla že křoví a lehce chytla Louisho za boky, a těm se skácel k zemi, mezitím co si toho Olivia nevšimla a běžela za Zaynem.

Rychle jsem doběhnul k Louismu a obejmul ho.
,,Ne prosím už ne!" Volal Louis šeptem.
,,Shh Louisi, to jsem já, Harry." Řekl jsem mu, a vzal jsem to vznikající klubíčko do náručí.

Rychle jsem s ním doběhl do jeho chatky protože jsem věděl, že Niall tam spí na marodce, a u mě ve stanu by mu byla zima, už teď se klepal zimou. Byl lehký, až moc, měl by začít jíst.
,,Nechte mě! Prosím už dost! Pane prosím!"

Pane? Kdo to byl a co mu sakra udělal? Vypadal jako kdyby měl panickou ataku, ale tohle očividně mělo nějaký důvod...

,,No tak Louisi, jsem tady jenom já, můžeš být v klidu." Šeptal jsem Louismu do ucha a začal jsem s ním něžně pohupovat, aby byl znovu pri smyslech.

Asi po deseti minutách toho co jsem s ním houpal a šeptal mu nějaké uklidňující slůvka, se mi povedlo ho nějak probudit...
.
.
.
.
.
23. 8. 2021
Ahojky, další díl je tady! Jinak WP mi pořád píše že nemůžu vydat příběh kvůli připojení a tak i když ho mám dobré, takže je díl později.
A co si myslíte že se Louismu stalo? Můžete mi to napadlo do komentářů❤
Mějte se hezky

No stress No stress, only peace and love
- Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat