Summer Love - 6. kapitola

180 15 0
                                    

Harry:
Když už bylo docela pozdě, šel jsem říct oddílu aby si šel vyčistit zuby a do postele. Viděl jsem světlo pouze ve dvou chatkách, super, tím méně práce.
Zaklepal jsem a vešel jsem do první chatky, seděly tam na zemi Lottie, Phoebe, Daisy a Fizzy a pletly si copánky, vypadaly docela roztomile.
,,Přeji hezký večer holky, už je docela pozdě, tak si běžte vyčistit zuby a spát, za 30 minut Vás dojdu zkontrolovat, tak ať už ležíte v posteli."
,,Dobře Harry." Řekla s úsměvem Fizzy a dala gumičku na poslední Daisyin copánek. A potom jsem zavřel dveře a šel do vedlejší chatky kde tedy měl být zbytek.

Zaťukal jsem a po sléze jsem otevřel dveře, ale to co jsem viděl, jsem opravdu nečekal.
Seděli tam všichni v kolečku a mezi sebou měli flašku, takže nejspíš hráli Pravda nebo úkol. Ale Louis byl bez trička...

Když jsem otevřel skoro okamžitě jsem se podíval na místo kde tričko neměl. On si břicho zakryl a podíval se na mě svýma očima modrýma jako poměnky. Omluvně jsem se na něj usmál a on se taky usmál a sydlivě přikývl.
,,Omlouvám se, nechci rušit, jen jsem Vám potřeboval říct že asi za 30 minut bude večerka, tak si jděte vyčistit zuby a pak Vás přijdu zkontrolovat." Vydrmolil jsem rychle .
,,Jasně." Řekla Eleanor která se smála jakoby se vychloubala, ale nechápal jsem proč. Přikývl jsem a zavřel dveře. Bylo mi líto že si Louis s Eleanor tak rozuměli a já s ním sotva promluvím.

Louis:
Potom co Harry odešel jsem si rychle oblékl tričko a i s Niallem jsme šli do chatky.
,,Wow Louisi, vypadalo to že jsi fakt zapůsobil... Teda že fakt zapůsobilo tvoje tělo." Řekl Niall po tom co jsme přišli do chatky a začal se smát.
,,Idiote." Řekl jsem, rozesmál jsem se a hodil po něm polštář.
,,Hej heej, tak to si odskáčeš!" Zakřičel se smíchem a hodil po mně svého plyšáka - plyšovou ovci s kloboukem na kterém je irská vlajka. Pak jsme uslyšeli kroky někde venku, oba jsme zmlkli a rychle skočili do postelí. Stihli jsme to vteřinku před tím než chatkou zaznělo zaklepání. Byl to Liam i s Harrym a vešli dovnitř.
,,Tak jakej by den?" Zeptal se Harry a ušklíbl se na nás.
,,Bylo to v pohodě." Odpověděli jsme oba na stejně.
,,Tak super, zítra půjdeme celý den na putování, půjdeme tam ještě s oddílem o rok mladších s vedoucí Oliviou. Doufáme že se Vám to bude líbit." Řekl Liam s úsměvem. Oba jsme přikývli, popřáli vedoucím dobrou noc a odešli.

,,Nialle?" Zeptal jsem se nesměle.
,,Ano? Co potřebuješ?" Odvětil Niall.
,,Bojíš se toho zítřka? Totiž, když jsem viděl jak se Harry a Olivia k sobě mají, nemyslím si že u Harryho mám nějakou šanci." Řekl jsem posmutněle.
,,Takže ty to s Harrym myslíš opravdu vážně?" Ptal se mě Niall.
,,Jo."
,,Neboj, nějak ti zítra pomůžu, už se tím netrap,  dobrou noc."
,,Dobrou." Popřál jsem Niallovi a po chvíli jsem usnul...
.
.
.
.
.
                                                      28. 7. 2021
Ahojky! Další díl je tu! Doufám že se máte všichni dobře. Tento díl taky píšu 23. 7. a asi 10 minut potom co Louis tweetnul #11YearsOfOneDirection jsem neskutečně ráda protože jsem opravdu nečekala že tweetne zrovna Louis, ale na druhou stranu jsem docela smutná že Niall ani Harry nic netweetli. U Zayna už jsem to asi ani nečekala, ale myslela jsem že alespoň Niall...

No stress No stress, only peace and love
                        -Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat