Summer Love - 12. kapitola

153 14 0
                                    

Potom byla svačina a po svačině jsme hráli volejbal. Bylo to docela v pohodě, i když mi to moc nešlo, stejně jsme vyhráli.

Potom bylo bodování, banka, nástup a večeře. Po večeři jsme se zase sešli u Zayna a Gigi v chatce, a hráli jsme 'Pravda nebo úkol'. Začal jsem točit já, a padlo to na Taylor.
,,Líbí se ti tady někdo z tábora?" Zeptal jsem se váhavě doufajíc, že neřekne Harryho. Ona se podívala na Kendall a obě se rozesmály, no jasně, to jsem si mohl myslet.

,,Jo líbí se jí někdo!" Zakřičela Eleanor se smíchem a Taylor se rozesmála ještě víc.
,,Je to Haaaaa..." El to ani nestihla doříct protože se na ní Taylor vrhla a dala jí ruku přes pusu.
,,Harry?" Zeptala se Gigi a El začala kývat hlavou.
,,Počkej jako fakt? Náš vedoucí Harry?!?" Zeptal se nechápavě Zayn.
,,Jo." Potvrdila to se smíchem Taylor.
,,Hele ale máš štěstí El, taky bych mohla říct kdo se líbí tobě." Řekla Kendall.
,,Počkej Kendall, tobě se Harry líbí taky?" Zeptala se Fizzy.
,,Jo, taky." Řekla stále se smějící Eleanor. Já a Niall jsme se na sebe podívali.

,,No počkej!" Eleanor vyběhla ven z chatky a Kendal s Taylor za ní.
,,Tak super. Náš debatní kroužek se může rozpistit." Řekla Lottie a všichni jsme souhlasili.
Cestou do naší chatky nás ještě zastihnul Liam.
,,Ahoj, prosím jděte si vyčistit zuby a do postele." Řekl, jen jsme přikývli a šli do umývárek si vyčistit zuby a občas jsme viděli El, Kendall a Taylor jak probíhají kolem nás.

Když jsme odcházeli do chatky tak jsme ještě slyšeli jak Taylor zakřičela.
,,Ale El, tady je někdo zabouchnutej!" A pak ještě zakřičela Kendall.
,,Do Louuuuu..." Ani to nestihla doříct, ale já i Niall jsme pochopili koho myslela.
,,No Louisi, ty máš teda obdivovatelů." Řekl se smíchem Niall.
,,Blbečku!" Zakřičel jsem na něj a utíkal za ním se smíchem do chatky.

Potom nás přišel Harry a Liam zkontrolovat a hned potom jsem usnul...
.
.
.
.
.
3. 8. 2021
Ahojky, dneska je tady trochu kratší kapitola, snad to nevadí.

No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat