Summer Love - 18. kapitola

148 14 0
                                    

Po chvíli hraní nám Harry přišel říct že budeme dnes mít táboráček, takže ať jsme ještě vzhůru, že si pro nás přijde.

Ještě jsme asi patnáct minut hráli a Harry za námi přišel, vzali jsme si pevné tenisky a mikiny, a mohli jsme vyrazit.

Šli jsme kousek za tábor k ohništi a tam jsme si odložili věci.
,,Tak jo, já rozdělám oheň, a mezi tím Liam otevře Marshmallow, ať mají všichni stejně!" Řekl Harry a všichni jsme se nahrnuli k Liamovi. Je pravda že jsme měli mít všichni stejně, ale já bych jich tolik nesnědl, tak jsem Niallovi svých pět dal, a ještě mi pět zbylo.

Sedli jsme si všichni kolem ohně a povídali jsme si o všem možném a mezi tím jsme si opekali Marshmallows. Hráli jsme třeba i Městečko Palermo, nebo podobné povídací hry. A pak jsme si zase jen povídali.

Už bylo docela pozdě a mně začala být fakt zima, ikdyž jsem měl mikinu. Harry si toho asi všimnul a sedl si vedle mě.
,,Je ti zima Louisi?" Zeptal se a já přikývl.
,,Tady máš mikinu jestli chceš, vrať mi ji třeba až zítra." Řekl s úsměvem a podal mi svojí mikinu.
,,Děkuju moc." Řekl jsem s úsměvem, vzal si od něj mikinu a přetáhl si ji přes hlavu. Byla mi velká, ikdyž jsem měl pod ní ještě jednu.

Niall se na mě tak divně díval, nějak jsem mu posuvkama vysvětlil, že mi Harry půjčil mikinu.

,,Tak jo lidi, řeknu Vám něco o zítřejším programu, tak, dopoledne budou taneční, po obědě půjdeme vyřezávat nebo pléct náramky, a po svačině se půjdeme brodit." Řekl Liam, a my jsme jen přikývli. Ale samozřejmě jsme byli všichni vedle z těch tanečních...

Když už jsme si všichni všechno opekli, šli jsme si vyčistit zuby a do postelí.

Když jsme už leželi v posteli po tom co nás přišli zkontrolovat, ještě jsme si s Niallem povídali.
,,Co to jako bylo Louisi?" Zeptal se mě Niall s úšklebkem.
,,Umm, co přesně?" Zeptal jsem se nechápavě.
,,Proč ti Harry půjčil mikinu?!?" Ptal se dál.
,,Já nevím, byla mi zima, tak se nabídl." Odpověděl jsem jednoduše.
,,Wow, no Louisi, ty boduješ!" Řekl Niall nadšeně.
,,Jo, super, už jsem docela unavený, tak dobrou noc." Odpověděl jsem.
,,Dobrou." Řekl Niall, a hned potom jsem usnul.
.
.
.
.
.
                                                        9. 8. 2021
Ahojky, je to osmnáctá kapitola, takže Vám sem úplně bez kontextu dám písničku 18, protože ji úplně zbožňuju. A taky se omlouvám že tahle kapitola je tak krátká, příště už bude zase normálně.

No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat