Došel jsem k Harrymu a on se usmál a pokynul mi abych si sednul do kánoe. Posadil jsem se, a on nás odstrčil. Jeli jsme na pláž, kde jsme si potom sedli a čekali na západ slunce. Cestou jsme si povídali, ale potichu, protože jseme ani jeden nechtěli narušit tu kouzelnou chvíli a tajemné zvuky přírody.
Když jsme dorazili na pláž, vylezli jsme z loďky, vytáhli jí na břeh aby nám neuplavala, vyndali jsme z ní pikikovou deku a sedli jsme si na ní.
Nemuseli jsme dlouho čekat než začalo zapadat slunce.
Harry:
Už začalo zapadat, tak jo, tohle jsem chtěl udělat už dlouho.Otočil jsem se na něj a on na mě, měl takový roztomilý nechápavý pohled, zahleděl jsem se do těch jeho studánkových očí, pomalu jsem se k němu nahnul a něžně jsem ho políbil. Ze začátku vypadal dost překvapeně a nespolupracoval ale neodtáhl se. Po chvíli ale začal spolupracovat taky.
Přál jsem si aby tahle chvíle nikdy neskončila...
Louis:
Po chvíli se ode mě odtáhl, a protože už bylo pozdě, nastoupili jsme do loďky a jeli zpátky do tábora.Byl jsem opravdu překvapený z toho co Harry udělal. Nečekal jsem to. Vlastně jsem se líbal poprvé.
Cestou do tábora jsme si nepovídali, ale bylo to takové to příjemné ticho. Neměli jsme potřebu něco říkat, jediné co spolu kominukovala byla naše těla.
Potom co jsme přijeli do přístavu jsem mu poděkoval, rozloučili jsme se, a já nešel za Niallem, ale za ségrama. Ty mi poradí nejlíp.
Zaťukal jsem na dveře chatky a pomalu je otevřel.
,,Ahoj Louisi, tak jaký to bylo?" Zeptala se Fizzy s úsměvem.
,,No já jsem vám jakoby jednu věc neřekl
Mně se líbí Harry, už od začátku tábora, a dneska jak jsme seděli na pláži, tak mě políbil." Dořekl jsem čekajíc na jejich reakci.
,,Ty si myslíš že jsme si toho nevšimly? Vy dva po sobě koukáte úplně pořád." Řekla s úsměvem Daisy.
,,Ale já teď nevím jak to mezi námi je, když jsme se políbila tak je to teď můj přítel, nebo jako co teď?" Ptal jsem se.
,,To se projeví časem, potom si třeba můžete sednou a popovídat si o tom nebo tak, není to příjemný ale stojí to za to." Řekla Lottie.
,,Tak jo holky, dekuju za radu, já jdu za Niallem, tak ahoj." Rozloučil jsem se s holkama a vyšel jsem z chatky.,,Ahoj Ni, hele jak jsme byli na ty plqzi při západu slunce, tak mě Harry tak trošku políbil." Vybalil jsem na něj než se stačil vzpamatovat.
,,No nene, děláš si srandu? Z toho něco bude!" Řekl Niall s úsměvem.
,,Jo a jinak, přišel ti dopis." Řekl a podal mi ho. Byl od mamky. Rozbalil jsem ho.Ahoj Louisi,
děkuju že si mi napsal, jsem ráda že se ti tam někdo líbí. Já se mám dobře a doufám že ty taky.
Jinak, až zítra přijedete, tak odvezeme domu ještě syna jedné mojí kolegyně, nevím jak se přesně jmenuje, ale doufám že se znáte.
Měj se hezky, posílám pusu
MAMKA
Dočetl jsem dopis...
.
.
.
.
.
21. 8. 2021
Ahojky, dneska je kapitola hezky dlouhá, a v dobrý čas. Jinak děkuji všem za 500 přečtení, jste úžasní!No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanficJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021