,,Hazz?" Slyšel jsem zašeptat Louisho.
,,Jsem unavený."
,,To je v pořádku, lehni si a prospi se, ráno mi to můžeš vysvětlit." Řekl jsem mu a položil jsem ho na jeho postel a lehnul si k němu.~~~
Louis:
Probudil jsem se někdy hodně brzo ráno ještě za svítání v Harryho obětí.
,,Dobré ráno." Pošeptal jsem Harrymu do ucha a věnoval mu malou pusu na čelo. (ach Louisi, ty kulišáku xD) Harry se pomalu začal probouzet.
,,Dobré ráno, chceš mi říct co se včera stalo?" Zeptal se mě Harry.
,,Počkej a co se včera stalo?" Zeptal jsem se nechápavě.
,,No, byla bojovka, a při bojovce tě Olivia chtěla za boky, ty si začal brečet, spadl jsi na zem, a říkal jsi mi něco jako Pane prosím už ne." Dořekl Harry a mně se zase vrátily ty vzpomínky a zase jsem se rozbrečel. On mě obejmul a začal mě hladit po zádech.Když už jsem se trochu uklidnil, začal jsem vyprávět.
,,Když mi bylo dvanáct, rodiče jeli na víkend za nějakými jejich příbuznými, a mě se ségrama poslali k jejich dobrému příteli. Už tehdy se mi nelíbil, byl mi strašně nesympatický, a vůbec jsem k němu nechtěl jet. Rodiče nás ujistili že je to člověk kterému nejvíce věří, a že nám nic nemůže udělat. No, když jsme k němu přijeli, choval se k nám dobře, byl na nás hodný a hrál si s námi. Potom když byl večer, poslal holky spát a mně řekl, že my chapy si můžem ještě povídat. Byl jsem rád že jsem nešel spát tak brzy s holkama, tak jsem to přijmul. Řekl mi že by se mnou rád něco zkusil, a že se mi to určitě bude líbit. Věřil jsem mu. A potom mě znásilnil. Několikrát za sebou. Měl jsem takové štěstí že Lottie nebyla zvyklá chodit spát takhle brzy. Šla na záchod, uviděla mě a zavolala mamce. Nechala zapnutý hovor a šla mi rychle pomoct. Potom mamka s taťkou rychle přijeli a odvezli nás zpátky domů. Lottie, mamka a taťka jsou jediní kdo o tom ví. Ostatní ségry to neví, tehdy na to byly moc malé, a teď jen hledáme dobrou příležitost jak jim to říct. Toho chlapa jsme dohnali k soudu, a vyhráli jsme, protože jsme měli nahrávku toho hovoru. Tenhle rok by ho měli pustit z vězení, a já se fakt bojim, protože poslední co mi řekl bylo, že si mě ještě najde." Dořekl jsem zlomeným hlasem, pevněji jsem Harryho obejmul a začal mu vzlykat do jeho zelené mikiny.,,Shh Lou, nedovolím aby se ti něco stalo." Řekl konejšivě Harry a začal mě hladit po zádech. Bylo to poprvé co mi někdo řekl Lou, vlastně mi tak říkala jenom mamka když měla dobrou náladu...
.
.
.
.
.
23. 8. 2021
Ahojky, další díl je tady.
Vím že je to krátký, ale dalo mi to dost zabrat. Jinak něčím jestli teď budou kapitoly každý den, protože jedu ke kamarádce na čtyři dny, ale budu se snažit.
TPWK!No stress No stress, only peace and love
- Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanfictionJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021