Summer Love - 14. kapitola

159 14 1
                                    

Po svačině jsme se šli vykoupat do nedalekého rybníka, protože bylo fakt horko, bylo to docela v pohodě. Tentokrát jsem se fakt snažil nekoukat na Harryho, ale ono to prostě nešlo.
Vždyť přede mnou stál Harry Styles v plavkách. To je prostě neodotatelné.

Skoro vždycky když jsem se na něj podíval, tak se on podíval na mě a naše pohledy se setkaly.

Po koupání jsme šli zpátky do tábora na bodování, banku nástup a na večeři.

Po večeři jsme se sešli u Zayna a Gigi v chatce, a teď jsme překvapivě nehráli Pravda nebo úkol, ale povídali jsme si o klanech.
,,My jsme v klanu s Oliviou, opravdu, nic lepšího jsme si přát nemohly. Ty lidi od nás z klanu jsou sice dost divný, ale s Oliviou si obě skvěle rozumíme." Řekla Taylor a Kendall jen přikývla. Málem jsem zapomněl, jelikož v našem oddílu je nás jedenáct, a klanů je jen deset, Taylor a Kendall jsou spolu v jednom klanu.
,,A my všichni víme proč..." Pošeptal mi Niall.
,,...Tři krávy si vždycky budou rozumět." Dodal potom, a já jsem měl co dělat abych se nerozesmál.

,,Já jsem v klanu s Jamesem, ten je v pohodě, ale jinak tam jsou docela v pohodě lidi, třeba Perrie, je z Oliviina oddílu a je s ní zábava, ale je trochu otravná." Pokračoval Zayn.

,,Já jsem v klanu s Gemmou, docela si rozumíme, mimochodem, věděli jste že je to Harryho sestra?" Povídal jsem dál já.
,,Jako fakt?" Zeptala se Lottie nevěřícně.
,,Jo, zeptal jsem se jí a potvrdila mi to, zajímalo mě jestli není třeba jeho manželka."
,,Manželka? Vážně Louisi? Vždyť je mu devatenáct."  Uchechtl se Zayn.
,,Jo, já vím, ale nikdy nám o tom že má sestru neříkal." Odvětil jsem.

,,Já jsem v klanu s Liamem, a jsem za to rád, nerad poznávám nové lidi." Řekl Niall.
,,Ha ha ha Nialle, to bylo fakt vtipný." Řekla Gigi.
,,Jo, dobře, rád poznávám nové lidi, ale náš klan je spíš obludárium." Řekl Niall a všichni jsme se váleli smíchy na zemi.
,,Je tam jedna holka, jmenuje se Amelia a je fakt hezká." Řekl Niall.
,,Uuu." Začly se smát holky.

,,Já jsem v klanu s Harrym, a teda nic moc jako." Odfrkla si Eleanor.
,,Proč?" Zeptala se Daisy
,,Poslední dobou je takovej divnej." Řekla znechuceně, nechápal jsem proč, mě Harryho chování nepřijde jiné než dříve.

Ještě chvíli jsme si povídali a přišel Harry s Liamem že už máme jít spát. Odešli jsme si tedy zjistit zuby a šli jsme do postele, po sléze přišel Liam, popřál nám dobrou noc, a já okamžitě usnul...
.
.
.
.
.
                                                       5. 8. 2021
Ahojky, nemůžu tomu uvěřit, strašně rychle to utíká, doufám že se máte hezky      xx

No stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat