,,Promiň, chtěl jsem i to říct hned potom co si mi řekl o své nemoci, ale prostě na to nebyla vhodná chvíle." Řekl jsem Harrymu.
,,To je v pořádku Lou, neomlouvej se, mně to nevadí." Řekl Harry.Teď jsem se cítil dobře, takhle bych chtěl zůstat napořád. Chtěl jsem mu to říct. Teď a tady. Cítil jsem že je ta správná chvíle. Ale on promluvil dříve.
,,Miluju tě Lou." Řekl a já měl pocit jako kdyby se mi zastavilo srdce. Nečekal jsem to. Nečekal jsem že mi to řekne dříve než já jemu.
,,Prosím řekni něco." Řekl zoufale Harry. Asi to fakt myslel vážně.
,,Taky tě miluju Hazz." Řekl jsem a Harry mě něžně políbil. Ten polibek nebyl nijak vášnivý, ale byl procítěný.
Nojo, krásná chvíle, ale to irský pako se muselo vrátit z marodky zrovna teď.
,,Čau Louisi, už mě ošetřovatelka pustila, je mi dobře. Prej za deset minut bude budíček, tak je nejvyšší čas vstávat! Jé, ahoj Harry." Pane bože. Proč musí být tak hlučný?!? Naštěstí než do chatky natáhl spacák, tak jsme se s Harry stihli odsunout dál od sebe.,,Jo, to je super Ni."
,,A co tady vlastně dělá Harry?" Zeptal se Niall. A sakra. Vůbec jsem nevěděl co mám odpovědět.
,,Liamovi bylo večer po boojovce špatně, ale nechtěl jít na marodku. Nechtěl jsem riskovat že mě poblije, tak jsem šel k Louismu, protože jsem věděl že je tady sám." Řekl Harry a tím zachránil situaci.
,,Děkuju" naznačil jsem mu rty a on se na mě usmál.Harry se potom omluvil že už musí jet na budíček, a ještě se na mě usmál.
,,Tak a teď po pravdě, co tady dělal Harry? Vážně jsmmte si mysleli že vám to sežeru?" Zeptal se Niall vytlemeně, protože to asi tak nějak tušil. Já jsem ale ještě nebyl připravený mu říct to co se mi stalo.
,,Po bojovce za mnou přišel, no a řekl mi že mě miluje, já jemu taky a pak jsme se začali líbat. A pak si přišel ty." Dokončil jsem svůj monolog. Taky nemusí vědět všechno ne?
,,Aha promiň, nechtěl jsem vás vyrušit, ale stejně byste to do deseti minut nestihli." Řekl Niall a začal se smát.
,,Debile." Začal jsem se smát taky.Potom za námi přišel Liam a šli jsme na naší poslední rozcvičku a snídani...
.
.
.
.
.
25. 8. 2021
Ahojky, další kapitolka!
Já vím že je to krátký, ale lepší krátký než žádný. Doufám že se všichni máte dobře. Zítra a pozítří asi nevyjde díl, za což se Vám moc omlouvám, ale jsem u kamarádky a předepsala jsem si jen dva díly.No stress No stress, only peace and love
- Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanfictionJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021