Summer Love - 5. kapitola

189 15 2
                                    

Louis:
Po obědě jsme měli zase čas a mohli jsme dělat co jsme chtěli. Půjčili jsme si frisbee a šli jsme si házet, hrálo zase nás jedenáct. Ale někdy v polovině za námi přišel Harry a přidal se. Během házení jsme si hodně povídali a i když je Harry o něco starší, hodně si rozumíme.

Po poledním klidu jsme šli na vycházku do lesa kousek od tábora, a hráli jsme tam různé hry. Bavilo mě to, hodně jsme se nasmáli, ale chyběl mi kontakt s Harrym, protože jsme tam spolu vůbec nemluvili.

Po pár hodinách jsme se vrátili zpátky do tábora na svačinu. Po svačině jsme hráli softball, bavilo mě to, ale bylo opravdu horko, a když si Harry sundal tričko tak mě to začalo bavit ještě dvakrát víc.

Po chvíli už jsme ale museli končit a pak bylo bodování*.
A hned po něm nástup, zatím nechci všechno utratit, takže jsem si papírek nekupoval, ale někdy v příběhu tábora to rozhodně zkusím. A po nástupu byla večeře.

Po večeři jsme zase pokračovali v naší oblíbené činnosti - hraní Pravda nebo úkol. Ale bylo nás jen sedm protože ségry byly ve vedlejší chatce a pletly si navzájem copánky, sedli jsme si do kolečka a doprostřed dali flašku, a jako první točila Kendall, a padlo to na Nialla, dala mu za úkol aby došel za ségrama a řekl jim že se zamiloval do Liama, tak tedy šel k nim do chatky a udělal to. Holky to nejdřív vůbec nechápaly a snažily se ho respektovat, ale pak jim řekl že to byl jen úkol a že to není pravda. Vrátili jsme s do chatky a točil Niall, padlo to na Eleanor, zeptal se jí jestli se jí líbí někdo z tábora, ona odpověděla že ano, a ještě na mě svůdně mrkla, ale mně to spíš přišlo jako kdyby jí spadla cihla do oka.
Pak tedy točila Eleanor a padlo to na mě, pane bože, no to snad ne.
,,Takže Louisi... Sundej si tričko, a buď tak do konce hry." Dořekla Eleanor s dychtivým úsměvem. Co jsem komu udělal?!?
,,No tak Louisi, my čekáme..." Říkala dál Eleanor až jsem si uvědomil že pořád nic nedělám ani neříkám.
Začal jsem si pomalu sundavat tričko, dost jsem se styděl, ale mám štěstí že tady není Harry, teda zatím.
Tričko už jsem měl sundané a točil jsem dál, padlo to na Gigi, zeptal jsem se jí jestli se Zaynem plánuje budoucnost a ona říkala že jo, a dále si to nepamatuji, protože mi byla fakt zima, až do chvíle kdy jsme uslyšeli ťukání na dveře. A sakra.
Chtěl jsem si ještě obléct tričko, ale nestihl jsem to, otevřely se dveře a...
.
.
.
.
.

*To je vždy za celý den podle toho co jste dělali, a jak jste si vedli dostanete body (max. 10), jdete do takové "banky", kde se ty body vymění za táborové penízky. A potom si za ty penízky můžete koupit takový papírek, vždy se předem řekne nějaká otázka/hádanka, a na ten papírek napíšete odpověď a vaše jméno, a hodíte ho do truhly. Potom je nástup kde se sejde celý tábor a losují se papírky se správnou odpovědí. Pokud řeknou tvé jméno tak půjdeš a vybereš si něco z krabice. Bývají tam třeba sladkosti, nebo kartičky s nějakým požitkem jako například "Vyjížďka na kánoi s vybraným vedoucím" nebo "Obsluha u večeře vybraným vedoucím" a podobně.
.
.
.
.
.
                                                      27. 7. 2021
Ahojky, další díl je tu! Doufám že jste pochopili můj popis, protože popisovat mi moc nejde. Tuhle část jsem taky psala 23. 7. Doufám že se všichni máte dobře.

No stress No stress, only peace and love
                        -Vaše Directionerka Káťa

Summer Love - |cz| larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat