Po obědě jsme šli k nám do chatky, vzali diabolo a šli na louku trénovat. Niall mě naučil další dva triky a pochválil mě, že už mi to docela jde. Nechápu jak, ale polední klid utekl fakt rychle.
Po poledním klidu jsme se měli jít vysprchovat, vzali jsme si všichni šampóny, ručníky a čisté oblečení a šli jsme ke sprchám. Sprchovali jsme se po jednom, ale střídali jsme se po pěti minutách, jelikož holek je osm, a nás je jen pět, (ano, sprchovali se i vedoucí), měli jsem potom více času. První jsem šel já, normálně jsem se osprchoval a umyl si vlasy, převlékl se do čistého oblečení a vyšel ze sprchy.
Sakra, zapoměl jsem si tam šampón, vrátím se tam až tam nikdo nebude. Počkal jsem tedy až se všichni osprchují a potom jsem vešel do sprch, a uviděl jsem něco co jsem opravdu nečekal.
Zapomněl jsem na Harryho, viděl jsem jeho božské tělo jak po něm stékají kapky vody, naštěstí byl ke mě zády, takže nevěděl že na něj zírám, ale pak se otočil...
Harry:
Když jsem se otočil, viděl jsem Louisho v ručníku obmotaném kolem pasu ve dveřích jak nade mnou doslova slintá, chytal každý kousek mého těla, musel jsem se tomu uchechtnout. Pak zvedl pohled a jeho studánkové oči se setkaly s těmi mými.
,,Promiň, jen jsem si šel pro šampón." Koktal Louis, byl tak roztomilý.
,,Pojď prosimtě." Řekl jsem s úsměvem, protože, co si budem, mě potěšilo že ho zaujalo moje tělo.
On jen přikývl hlavou, natáhl ruku pro šampon.
,,Fakt moc děkuju, a promiň." Řekl rozklepaně.
,,V pořádku, vždyť se nic nestalo." Řekl jsem a povzbudivě se na něj usmál. On ještě jednou poděkoval a zavřel dveře.Nemůžu uvěřit tomu že jsem viděl Louisho jenom v ručníku, ahh můj bože.
Ještě jsem chvíli přemýšlel a pak jsem vylezl, osušil se a vyrazil za zbytkem oddílu na svačinu.
Po svačině jsme s Liamem nechtěli vymýšlet nic náročného když jsme se teď myli, takže holky jsme nechaly pléct náramky přátelství a kluci si vyřezávali, teda aspoň jsme to očekávali, Louis totiž taky pletl náramky jako holky. Přišlo mi to roztomilé.
Tenhle program byl takový odpočinkový, ještě jsme k tomu pustili písničky a povídali jsme si u toho.Potom bylo bodování, banka, nástup a večeře, po večeři jsem si šel sednout na lavičku do podchodu k Liamovi, vedle mě si sedla Olivia, ale po chvilce zase odešla a sedl si tam někdo jiný, posunul jsem se aby ten někdo měl místo, ale nedošlo mi, že to byl Louis. Kdybych to věděl dřív, neudělal bych to...
Louis:
Po večeři jsem viděl že Harry jde do podchodu, tak jsem se rozhodl že tam půjdeme s Niallem taky a třeba navážeme konverzaci. Vedle Harryho bylo místo, super, posadil jsem se vedle, ale on se odsunul na druhou stranu lavičky, docela mě to zamrzelo, tak jsem si vytáhl můj rozpletený náramek a dělal jsem že pletu aby to nevypadalo že jsem se přišel kvůli němu. Niall zatím na druhé straně podchodu chcípal smíchy...Po chvíli Liam řekl aby jsme si šli vyčistit zuby a do postele, že dneska nás bohužel nemůžou zkontrolovat, tak máme být vzorní.
Potom co jsme si lehli do postele jsem si ještě chvíli povídal s Niallem o tom jak jsem si zapoměl šampón a uviděl jsem Harryho... No však Vy víte co myslím.
A pak jsme oba usnuli...
.
.
.
.
.
1. 8. 2021
Ahojky, už je to 10. díl, je to neskutečné!
Ta část s lavičkou se mi opravdu stala, prostě na táboře máme jednoho fakt hodně hezkého kapitána, a jednou když jsem si sedla vedle něj tak se odsunul, holky se mi pak strašně dlouho smály :)
A taky Kačenka se rozhodla že si koupí diabolo, takže teď budu trénovat abych mohla na táboře flexit před svojí letní láskou :DNo stress No stress, only peace and love
-Vaše Directionerka Káťa
ČTEŠ
Summer Love - |cz| larry stylinson
FanfictionJeden tábor a jedna velká láska. Dva úplně odlišní chlapci, jeden by byl nejraději neviditelný, a druhý je stále obklopen přáteli. Jak si k sobě tito dva najdou cestu? . . . . . ZAČÁTEK: 22. 7. 2021 KONEC: 28. 8. 2021