Beeen geldim yeni bölüm ile birlikte. Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz.. Kötü sonlardan hiç hoşlanmam. İçiniz rahat olsun..
"Bilemem ben mi aradım seni?
Acaba sen mi tanıdın beni?
Yüreğimde , ta derinde, ellerime tutun nefretle!
Ayrılamayız biz, ihtiras var!
Öldüremeyiz biz tutkumuz var!"
Bağıra bağıra şarkı söyleyen Selin'nin ağzını tutup susturdum. Tekrar şarkı söylemeyeceğine dair söz verdiğinde elimi çekmiştim. Ama durur mu? Kulaklarımı kapattım.
"Ne yaşandıysa yaşandı,elimde sadece anılar Kaldı.
Elde kalanlarla yaşamak çok zor, hatta İmkansız...
Kapanmamış bir sürü yara, cevapsız sorular aklımda?
Oturmuşum bir köşede merak ediyorum! "
"Yeter" diye çığlık atsamda susmadı.
"Acaba sende beni benim seni düşündüğüm kadar düşünüyor musun? "
"Yaw he he"
"Acaba sende beni benim seni özlediğim kadar özlüyor musun? "
"Bi git işine ya"
"Acaba sende beni benim seni İstediğim kadar istiyor musun? "
"Ne yapsın beni be?"
"Acaba sende beni benim seni sevdiğim kadar seviyor musun? "
"Nah!"
"Lan yeter. Şarkının içine ettin!" Dedi. Bende omuz silktim. "Seni neşelendirmeye çalışıyoruz. "
"Ya ben iki haftadır sevdiğim çocuktan ayrıyım. Hanımefendinin söylediği şarkıya bak!"
"Salak! Harbi salak! Bütün iletişimini kesen sensin kızım. Sinirlendin herşeyi göze alarak tekrar buraya geldin. Şimdi de pişmansın değil mi? "
"Hayır değilim! Ben sadece.."
"Sen sadece Giray denen yakışıklıyı unutmak istiyorsun ama bunu yapamazsın çünkü ona aşıksın."
"Söyledikleri... Yani evet yaptıklarıyla benden nefret ettiği zaten açık. Beni sürtük olarak görüyor. Ben onu sevdim. Onun yanında kalıp kendime daha fazla acı çektirmeme gerek yok."
"Ama böyle daha fazla acı çekiyorsun. Belki o da seni seviyordur?"
"Yok canım ne münasebet!?"
"Sen salaksın. O kadar güzel anınız var ki... Ben özendim yani. Aşktan gram anlamayan ben bile özendim kızım."
Yutkundum. Şuan hiç yardımcı olmuyordu. Anılarımızı hatırlamak iyi gelmiyordu.
"Sana değer verdiği o kadar açık ki... Kör olan o değil sensin bence. " dediğinde şaşkınca ona baktım. Ciddi miydi bu kız?
"Selin lütfen gerçekten hiç iyi değilim."
"Numarasını ezbere biliyor musun?"
"Onu aramayacağım. "
"Güzel demek biliyorsun." dedi ve kendi telefonunu çıkardı.
İlk haftadır telefonu hiç susmuyordu. Bana sadece ondan ulaşabilirlerdi çünkü. Arayanlara hiç bakmamıştım. Ama şimdi teker teker numaraları kontrol ediyordu. En son dün gece arayan tanıdık numara gözüme çarptığında elimle ağzımı kapattım. Şu iki hafta içinde milyon kere aramıştı neredeyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
Teen FictionMiray Acar lisenin ilk yılı kötü arkadaşlar, sırtından vuran en iyi dostlar, aldatan sevgili, hakkında çıkan dedikodular ve sürekli aşağılanmasından sıkılmış ve üzerine de ailevi problemler eklenince okuldan kaçmıştır. Amerika' dan geri dönmesi baba...