Sizin gibi tatlı okuyucular olunca yazma isteğim evereste tırmandı. Sizi çooook seviyorum. Umarım beğenirsiniz..
multide erkek karakterlerimiz var..
Ve son olarak bu bölümü benden çok hikayen le ilgileniyorsun diye trip atan can dostuma birazda bizim yüzümüze bak ulan diyen babama kıkırdayıp sanki ne yaptığımı bilmiyormuş gibi babama destek çıkan kardeşime ve tabii ki şu veleti elinden bırak diyen anneme ithaf ediyorum..
Siz cansınııız..♥♡♡♥♥♡♥♡♥♥♡
"Tekneye ulaştığımızda Melodi'yle hayran hayran etrafı süzüyorduk. Giray önden girerken bizde arkadan sıralandık. Tekin'in babasını gördüğümde selam verme gereği duydum. Gülümseyerek el sallamıştı o da. Giray bize rahatsız edici bir bakış attığında önüme döndüm.
"Buraya daha önce geldin mi?"
"Evet."
"Belli."
"Melodii."
"Ne var? Bana hiçbir şey anlatmıyo.." sözü yarım kaldığında onun gözlerini pörtledip baktığı yere baktım. Üç kız Giray'ın teknesinden çıkıyordu. Oraya yaklaştıkça arkada dikilen Can'ı farkettim. Tabii ya.
"Can?"
"Giray? "
"Selam."
"Selam. Buse seni sordu." dediğinde ölümcül bakışlarımı Can'a dikmiştim.
"Maç vardı. Sen vermişsindir dersi."
"Verdim." dedi Can. Ne olup bittiğini merak ediyordum. Melodiye baktığımda dudağını ısırdığını farkettim. Ama gözleri daha çok Can'ın kırmızı gömleğinin dışına fırlayan kasları üzerindeydi.
Kıkırdarken tekneye tırmanmıştık bile. Can bize döndüğünde kolunu omzuma attı.
"Ee bizde böyle para kazanıyoruz. Teknede ders veriyoruz."
"Milyon tane şirketiniz yetmiyor çünkü." dedim sinirli sinirli. Girayın yüzünde tebessüm oluşmuştu. Melodi ise gözlerini pörtletmişti. Muhtemelen Giray'ın bu kadar zengin olduğunu düşünmüyordu.
"Senle de tanışmıştım. Adın neydi bicirik."
"Bicirik mi?" dedi Melodi kızgın bakışlarını Can'a dikerken. Girayın piç sırıtışından Canın bunu kasten yaptığını anladım. Ne demişti Giray?
Melodiden hoşlanmış...Bende kıkırdarken Melodi omuz silkti. "Adım Melodi."
"Peki." dedi Can.
"Neyse hadi güverteye gelin. Orada toplanır kalabalık."
"Off imkanım olsa 70 milyonu şuraya tıkarım."
"ki Zeliş daha çok kişiye rezil olsun." diye tamamladı Melodi benim sözlerimi.
"Zelişle ne alıp veremediğin var." Can'ın sorusu bana yönelikti ama Giray cevap verdi. " Erkek meselesi." Can şaşkın bakışlarını bir ona bir bana çeviriyordu. En sonda Giray'a "sende yardım mı ediyorsun buna?" diye sordu.
"Daha çok intikam gibi." dedi Melodi. Can kafasını salladı. Bu sefer Melodi bana döndü. Dudaklarında ki sırıtmaya bakarsak iyi birşey söylemeyecekti.
"Okay dün gece ne dedi geliyor değil mi? "
"Evet. Geliyormuş." dediğimde Giray birşeyler tıslamıştı ama tam duyamadım.
O sırada Melodi'nin telefonu çaldı. O biraz ileriye giderken biz parti hakkında konuşmaya başlamıştık bile.
Melodi geri geldiğinde herkesin gözü ondaydı. "Çağla" dediğinde erkekler önüne döndü. "Emre ve Kaanı takip etmiş mi?" diye sorduğumda ise yine sohbete girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
Teen FictionMiray Acar lisenin ilk yılı kötü arkadaşlar, sırtından vuran en iyi dostlar, aldatan sevgili, hakkında çıkan dedikodular ve sürekli aşağılanmasından sıkılmış ve üzerine de ailevi problemler eklenince okuldan kaçmıştır. Amerika' dan geri dönmesi baba...