Multi Nisan... :))
Gözlerimi. açtığımda endişeyle etrafıma bakındım. Odamda değildim. Belimde hissettiğim kolla üstümde ki örtüyü kaldırdım. Arkamı döndüğümde... Giray bana arkadan sıkıca sarılmıştı. Sonra aklıma dün olanlar geldi. Adam sinirden kudurmuştu. Ne alakası vardı bilmiyorum ama bayağı bir kızmıştı bana da. Giray'ın belimde ki kolunu kaldırıp yataktan kalktım. Kıçımı zor örten bir tişörtle, - Giray'ın tişörtüyle- Giray'ın evinde Giray'ın yatağında uyumuştum. Aferin bana. Çantamı bulmalıydım. Tabii kıyafetlerimi de. Etrafı aradım taradım ama hiçbirşey bulamadım. Sonra aklıma dün hazırlandığım oda geldi. Kesin orada bırakmıştım.
Kapıyı hafif araladım. Kimsenin olmadığına kanaat getirince de odadan çıktım. Parmak ucumda dolaşırken birkaç dakika için sakarlığımı konuşturup rezil olmamayı diledim.
Bir kapıyı açtığımda yatakta birisinin yattığını gördüm. Biraz ilerlediğimde Mehmet bey olduğunu görüp hemen arkamı döndüm. Koşarcasına odadan çıkarken de uyanmamasını diledim. Hemen yanda ki diğer odaya girdiğimde yatağın üstünde katlı duran kıyafetlerimi gördüm ve rahatladım. Kıyafetlerimi ve çantamı alıp dışarı çıktım. Tam Giray'ın odasının kapısını açıyordum ki karşıdan bana ateş saçan gözlerle bakan Mehmet beyi görmemle taş kesildim.
Kahretsin... İşte şimdi boku yedik!
"Kaçmayı mı planlıyorsun?"
"Aslında sadece çantamı arıyordum."
"Kahvaltıya kalmalısın." dediğinde tam ağzımı açacaktım ki arkamdan belime sarılan kollar ile kelimeleri ağzıma tıktım.
"Tabii kalır. Sonra da gidecek. " dedi Giray. Sonrada elimi tutup odaya soktu beni. Ben gözlerimi vücudundan ayırmaya çalışırken dün bana sarıldığı aklıma gelince yüzümü aşağı eğdim.
"Şey sadece çantamı ve kıyafetlerimi bulmaya çalışıyordum. "
"Tamam anladım." dedi. Çıplak ayakları görüş alanıma girince başımı kaldırdım. Çok yakınımdaydı. Çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
"Sen iyi misin?"
"Evet."
"İyi. Hadi giyinde kahvaltı edelim." dedi beni incelerken.
"Aslında giyinmesende çok hoş ol.."
"Sussana pis sapık!"dedim. Yastığı fırlatırken.
"Yastık savaşını es geçiyorum çünkü acıktım."dedi ve saçlarını karıştırıp dün gece farketmediğim kapıyı açtı. Sanırım odanın banyosuydu. Onun yokluğundan faydalanarak hemen üstümü değiştirdim. Çantamı alıp içinden telefonumu çıkardım.
3'ü sesli tam 24 mesaj
9 cevapsız çağrı.
Harika!
Teyzem Melodi ve Dedikodu rehberinden. Direk onun mesajlarına bakmaya başladım.
Hııım sonunda ona kavuştun mu? Oysa daha Berk'in planlarını bilmiyorsun. Berk'i özledin mi cici kız? Ama başına daha büyük belalar açarak. Nerden mi biliyorum? Ah zavallı Nisan. Şuan perişan halde.
Kal sağlıcakla...
Bu da neydi? Ona kavuştun mu derken? Giray mı? Berk? Nisan'a ne olmuştu ki? Hemen okula gitmeliydim.
Giray banyodan çıkınca ona döndüm.
"Benim hemen okula gitmem gerek."
"Bir sorun mu var? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
Fiksi RemajaMiray Acar lisenin ilk yılı kötü arkadaşlar, sırtından vuran en iyi dostlar, aldatan sevgili, hakkında çıkan dedikodular ve sürekli aşağılanmasından sıkılmış ve üzerine de ailevi problemler eklenince okuldan kaçmıştır. Amerika' dan geri dönmesi baba...