Ders almakla meşgulken, Stellen Krallığı'ndan acil bir mesajın geldiği haberi geldi.
Sınıfa doğru yönelen Ayla, acil mesajın endişesiyle hızla ayaklarını çevirdi."Ayla!! Nereye gidiyorsun??"
Beklediği gibi, bölümünden sınıf arkadaşı Helen, yurda doğru dönerken onu aradı.
“Endişeliyim çünkü Stellen Krallığı'ndan bir mektup geldi! Yakında orada olacağım Helen, o yüzden önce sen git."
“Bir mektup?? O zaman çabuk git. Sıradaki dersin Bayan Elena'nın konusu olduğunu biliyorsun, değil mi? Biraz geç kalırsan, F notu alabilirsin!”Ayla bağıran Helen'e 'tamam' diyerek yatakhaneye koştu.
Memleketini terk edip uzak bir ülkede tek başına yaşadığından bu yana 10 yıl geçti.
10 yaşına bastığı yıl, kraliyet ailesi için çalışmaya hazırlanması gerektiğini söyleyerek ailesi tarafından Eskrimcilere gitmeye zorlandı.
Şimdi memleketinde 'Ayla Serdian' adını doğru bilen bir avuç insan var ama mesajı kimin gönderdiğine bir anlam veremedi.Bilinmeyen bir endişeyle odaya giren Ayla, kendi kendine kısık bir sesle mırıldandı.
"Louis mi gönderdi... Kim gönderdi?"
Masanın üstündeki mesaj, kraliyet sarayında kullanılan mühürle kırmızı mumla sıkıca kapatılmıştı.'Kraliyet sarayı…?'
Mesajı açan Ayla Serdian'ın gözleri kısa sürede kararını vermiş gibi döndü ve aceleyle bavullarını toplamaya başladı.
Yayılan mesajın üst kısmında 'İade Emri' kelimeleri yazıyordu.***
Uzun zaman olmuştu; parlak Stellen Krallığı'nda birçok şey değişti.
Sokaklar ve insanlar o kadar muhteşemdi ki, eskiden olduğu gibi küçük bir ülke değil, şimdi gerçekten bir Krallık olarak adlandırılıyordu.
Ve önündeki tüm çocukluk anılarını bir yalan gibi gösteren devasa kraliyet sarayı.“Ayla Serdian, değil mi?”
Etrafına bakınan Ayla, tanımadığı adamın sesini duyunca yavaşça başını çevirdi.
Ayla, bir şövalye gibi görünen adamın görünüşü karşısında şaşkına dönmüş, cevap vermek yerine temkinli bir şekilde başını salladı.
Ne kadar zaman geçmiş olursa olsun, Kont'un kızının Genç Hanım ünvanına bile sahip olmaması garipti.Şövalyenin kabalığını sorgulamadan her iki taraftaki adamlar Ayla'nın vücudunu sardı.
“Bu… Bunun anlamı nedir?”
"Sessizce gidelim. Sana karşı çok nazik davranıyorum."***
Birkaç kapıdan geçtikten sonra geldiklerinde, vücutlarının her yerine mücevher takan Yargıtay Yargıçları vardı.
Yüksek Mahkeme Yargıçlarının, sanki bir böcek görüyorlarmış gibi ona hoşnutsuz bakışları, onu bir suçlu gibi hissettirdi."Sayın Yargıtay, ben... Beni buraya neden getirdiğinizi öğrenebilir miyim?"
Ayla'nın hafifçe titreyen sesi sinirlilik belirtileri gösteriyordu.
Aynı zamanda Ayla'nın mavi gözleri, asil görünümleriyle dolmuştu.Kalbi ne kadar güçlü olursa olsun, çoğu insan mahkemenin baskısı altında ağzını sımsıkı kapalı tutar.
Neden diye sormadan körü körüne af dileyenler, halkın yarısından fazlasını oluşturuyordu.
Bu sayede Yargıtay Hâkimlerinin sorguları her geçen gün artmakta, prestijleri de göğe yükselmektedir.Ancak önlerindeki genç kız farklıydı.
Yargıtay yargıçları, naif görünümünden farklı olarak söylemek istediğini söyleyen Ayla Serdian'ın figürüne sessizce bakıştılar.
“…”
Uzun bir bekleyişin ardından Yargıtay Yargıçlarından biri ağzını açtı.
“Jaden Serdian ulusal hazineye dokundu.”
Komikti.
Her zaman âlimin inançlarını takip eden babası bunu yapamazdı.
Hele milli hazine… İnanamadı.'Ailen nereye gitti?'
Yargıtay hakimlerinden biri, Ayla'nın aklından geçen soruyu cevaplar gibi devam etti.
"Babanız Jaden ve Anne Catherine sınırı çoktan geçtiler. Birisi ciddi bir sorunun sorumluluğunu üstlenmeli ve suçlular utanmadan kaçtılar.”
“Olmaz... Bu olamaz. Yanlış bir şey olmalı. Bu çok saçma."Ayla'nın sözlerini duyamıyorlarmış gibi, Yargıtay yargıçları bakışlarını kaçırarak sert bir tonda konuşmaya devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]
RomanceBugünden itibaren, günahkarın statüsü kaldırılacak ve onun kadın koğuşu, Kraliyet Sarayı'nda düşük seviyeli bir hizmetçi olarak yaşayacak." Stellen Kingdom, en ünlü Kont'un kızı olan Ayla Serdian. Babasının ulusal bir hazineyi zimmetine geçirmesi ne...