Yumruk. Gıcırtı. Gıcırtı.
Yüzünü yıkamayı bitirdiğinde, dışarıda bir sürü yüksek ses vardı.
Banyo kapısını açıp dışarı çıktığında, saçlarını güzelce at kuyruğu örmüş, onun yaşında bir kız vardı, yatağının yanında oturmuş ve bir şeyler üzerinde çok çalışıyordu.
"Kim…?"
"Ha?!? Merhaba. Ben Lily, buraya yeni geldim."
Ayla'yı selamlarken Lily'nin görünüşü gülünçtü.
Yüzündeki toz ve terden alnındaki kaküllere kadar her şey mükemmeldi.
"Ah evet. Ben Ayla Serdian. O zaman yaptığın işi bitirmelisin. Haha…”
Ayla, Lily'ye resmi bir şekilde gülümsedi ve yatağın ucuna oturdu.
Ayla, yüzünde kocaman bir gülümseme olan Lily'ye bakarak ıslak saçlarını bir havluyla taradı.
"Doğru, neredeyse unutuyordum!"
Lily aniden yaptığı şeyi durdurdu, oturduğu yerden kalktı ve çantasını karıştırdı.
Oda küçük olduğundan, başka bir yere bakmaya çalışsa bile, Lily'nin davranışları onu defalarca rahatsız etti.
Bir süredir arayan Lily, çantasından küçük bir not çıkardı.
"Al şunu."
"Bu ne?"
“Hmm… Dışarıdan haber mi var? Açın, çabuk! Yalvardığım için yanımda getirdim. Hehe."
Lily güzelce gülümsedi ve yatağına geri döndü.
Ayla notla uğraşırken dikkatlice açtı ve temiz bir el yazısı gördü.
[Kraliyet Sarayı'nda hayat nasıl? Leydim iyi gidiyor olmalı, öyleyse sormanın anlamı ne?
Mister'ın nerede olduğunu bulacağım, merak etme.
O zaman hasta olmayın ve iyi geçindiğinizden emin olun. Seni özledim Ayla Serdian.]
Sadece bir mektup okuyordu ama sanki Louis'in sıcak sesini kulaklarında duyabiliyor gibiydi.
Kesintisiz harf harf yazacak olan Louis'in görüntüsü aklına gelince, Ayla'nın gözleri kıpkırmızı oldu.
“Söylemek istediğin bir şey varsa, yazman yeterli! Hala dışarıya ücretsiz erişimim var. Ama çok sık yazmamalısın Genç Hanım."
“…”
"Eee??? Ağlıyor musun? Bunu yaparsan utanç verici."
"Hayır, kim ağlıyor? Kimse ağlamıyor. Teşekkür ederim, ciddiyim."
"Hadi ama öyle değil. Minnettar olman gereken kişi ben değilim, Prens! Prens adına teslim ettim. Hehe."
“Yine de… Çok teşekkür ederim.”
"Evet evet. kabul edeceğim! Seninle çalışmayı dört gözle bekliyorum. Genç Leydi Ayla!”
Lily hafifçe gülümsedi ve sağ elini uzatarak bir el sıkışma istedi.
Lily'nin tuttuğu eli, sevimli görüntüsünün aksine pürüzlü ve küçük yaralarla doluydu.
Ayla'nın bakışlarını hissedebiliyormuş gibi, Lily dikkatlice elini çekti ve konuştu.
"Ah, çünkü çocukken çok şey yaşadım. Evimin önündeki plazada büyük bir meyhane var.”
"Ah…"
"Ama sen asil bir hanımsın, bu yüzden ellerin yumuşak ve güzel. Şimdi baktığımda, sanırım Prens'in neden huzursuz olduğunu biliyorum. Heh."
Konuşmasını bitirdiğinde, Lily utanarak birkaç kez ellerini çırptı ve yerine geri döndü.
Gerçek şu ki, oda küçük olduğu için bu anlamsızdı.
***
Lily ile düşündüğünden daha iyi anlaşıyormuş.
Çok neşeli ve eğlenceli bir arkadaştı.
Her şeyden önce Ayla ve Lily aynı yaştaydı, bu yüzden konuşacak çok şeyleri vardı.
O farkına varmadan iki kız yatağın altına yerleşip sohbet ediyorlardı.
"Yani, Genç Leydi Grand Duke Arrot ile tanıştı mı?"
“Evet… Bir şekilde oldu.”
'Korkunç kişi.'
Lily ile Owen hakkında konuşurken, doğal olarak gün içinde tanıştığı Theon'u hatırladı.
Dudaklarını kapatan Ayla, gereksiz düşüncelerinden kurtulmak için hızla başını salladı.
“Yarından itibaren işe başlamam söylendi ama ne yapacağımı bilmiyorum. Ellerim her gün içki şişelerini taşırdı. Yine de Genç Hanım gibi iyi biriyle tanıştığıma memnun oldum, hehe.”
Ayla, Lily'nin Genç Hanım'ı aramaya devam etmesine sinirlendi.
Hepsinden önemlisi, Rose'un bunu duyduktan sonra bütün gün dırdır edeceği belliydi.
Soylu olmadığını söyleyen ve aklı başına gelsin diyen bir kişinin böyle bir unvanı sessizce almasına imkan yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]
RomanceBugünden itibaren, günahkarın statüsü kaldırılacak ve onun kadın koğuşu, Kraliyet Sarayı'nda düşük seviyeli bir hizmetçi olarak yaşayacak." Stellen Kingdom, en ünlü Kont'un kızı olan Ayla Serdian. Babasının ulusal bir hazineyi zimmetine geçirmesi ne...