10.bölüm

89 4 0
                                    

Bugünkü durumdan sonra Ayla'nın şimdiki hedefi mümkün olduğunca Kraliyet Sarayı'nda fark edilmeden hayatta kalmaktı.

Bunu yapmak için, sorunlara neden olabilecek hiçbir şey yapmamak akıllıca olacaktır.

Ancak, Ayla'nın duygularından tamamen habersiz olan Lily, Genç Hanım'ı aramaya devam etmeyi düşünüyor gibiydi.

"Şey... Bayan Lily."

"Evet?"

"Bana Genç Leydi deme konusunda..."

tak tak

Ayla unvanını düzeltmeye çalışırken birinin kapıyı çaldığını duydu.

"Genç bayan!! Birisi burada. Kim olduğunu göreceğim!”

Kapının vurulduğunu duyduğunda, Lily yüksek bir sesle bir yay gibi sıçradı.

Lily'yi böyle gören Ayla, böyle devam ederse işini yapmakta sorun olmayacağını düşündü.

Lily kapıyı açtığında, Rose yüzünde kızarmış bir ifadeyle orada duruyordu.

Aynı zamanda, odaya sakin ama keskin bir ses yayıldı.

"Genç Leydi, kim?"

***

Görkemli bir dış cepheye sahip üç katlı konak, diğer evlere göre göze çarpıyordu.

Daha fazla olabilirdi, çünkü gece geç olmasına ve her yer karanlık olmasına rağmen, köşkün içindeki ışıklar hala kapanmamıştı.

Tik tak, tik tak

Saatin ibreleri gece 3'ü gösteriyordu.

Karanlık konağın sonundaki açık kapıdan bir ışık huzmesi sızdı.

Oda her türden nadir kitap ve ilginç şeylerle doluydu.

Çalışma odasının ortasına yerleştirilmiş masanın üzerinde çeşitli belgeler ve mektuplar etrafa saçılmıştı.

Sanki bir şeyler yolunda gitmiyormuş gibi, Louis masanın üzerindeki kağıtlara bakarak kendi kendine mırıldandı.

“Bir şeyler tuhaf…”

Louis parmağını birkaç kez masaya vurdu ve gözlüklerini çıkardı. Sonra duruşunu değiştirdi ve rahatça arkasına yaslandı.

Mattel, orada mısın?

"Sizin için ne yapabilirim? Genç efendi."

Louis'in çağrısı üzerine yaşlı bir bey geldi.

Louis doğmadan önce burada çalışan Mattel'in yüzü geçmişi anlatıyor.

Düzgünce siyah bir takım elbise giyen yaşlı beyefendinin görünüşü, onun düzgün ve dürüst tarafını temsil ediyor gibiydi.

"Çay çok soğudu. Üzgünüm, ama bana biraz daha ılık su verir misin?"

"Gece Geç Saat. Genç efendi. Neden şimdi durup yatağa gitmiyorsun?”

“Ah… Zaten bu kadar geç.”

Mattel'in Louis'e bakan ifadesi endişe doluydu.

Küçüklüğünden beri onunla ilgileniyordu, bu yüzden bir yetişkin olarak bile Louis Mattel'in gözünde hala bir çocuk gibi görünüyordu.

Mattel, günlerce uyuyamayan ve her uyandığında çalışma odasına giden Louis'in başına gelenlerden dolayı endişeliydi.

"Birkaç gündür uyumuyorsun. Bu yaşlı adam, Genç Efendi'nin canlılığını kaybedeceğinden endişe ediyor."

"Birazdan yatacağım, o yüzden fazla endişelenme."

"Ben gidip çayı hazırlayayım."

Mattel'in gittiğini doğruladıktan sonra Louis derin bir iç çekti ve taktığı kravatı gevşetti.

Ayla saraya girdiğinden beri Kont Serdian'ın karıştığı olayı araştırmak için uğraşıyordu.

Ancak, daha yakından baktıkça, net olmayan bir şey vardı.

Olayın seyri o kadar mükemmeldi ki.

Sanki birinin yazdığı bir senaryoya göre akıyor.

Kont tarafından toplanan rüşvet fonunun büyüklüğü hayal ettiğinden daha fazlaydı.

Buna rağmen, bu olaya Kont Serdian dışında pek kimse karışmadı.

Varsa bile, bilinmeyen ailelerden gelen birkaç düşük rütbeli memur vardı, bu yüzden şüphelenmeleri doğaldı.

Stellen Krallığı'nın mali işlerinin merkezinde bir Kont olmasına rağmen, bu büyüklükte bir hazineyi kimsenin yardımı olmadan çalmak zordu.

Tabii Jaden Serdian'dan bahsediyorsak bu imkansız değil.

Ona her zaman güzelce gülümseyen Kont'un görüntüsü Louis'in kafasında resmedildi.

Louis'nin güç ve açgözlülükle gözleri kör olan ve çocuklarını tehlikeli bir duruma sürükleyen babasının aksine, Ayla'yı her zaman her şeyin önüne koyan Stellen Krallığı, Kontes Catherine ve Kont'un bunu yaptığına inanamıyordu.

Kafası cevapsız sorularla dolu olan Louis, yavaşça alnını tuttu.

 His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin