"Benimle ilişkiye girersen, tehlikede olabilirsin."
Alçak sesle gülen Louis'in ağzının köşeleri düştü.
"Tamam. Umrumda değil. Şimdi önemli olan sensin."
“Ha… Neler oluyor bilmiyorum. Annem ve babam bunu yapmış olamaz, değil mi?”
“…”Ayla iki eliyle alnını tutarken mırıldandı.
Dudaklarını daha sert ısırdı, sanki patlamak üzere olan gözyaşlarını tutmaya çalışıyormuş gibi.
Ona üzgün üzgün bakan Louis, ağlayan Ayla'nın narin vücudunu dikkatle kollarına aldı."Bu senin hatan değil…"
Öfkesini nerede olursa olsun dışa vurmak istiyordu.
Hayatının, Ayla Serdian'ın hayatının neden birdenbire bu hale geldiğine içerlemişti.10 yıl. En güzel ve görkemli gençlik yıllarımı uzak bir ülkede yalnızlıkla değiştirerek çok çalıştım.
Krallığın bir üyesi olarak Kral için çalışmam gerektiğine dair babamın emirlerine uymama rağmen, fedakarlıklar yaparak yaşadım ve şimdiye kadar sonuç umutsuzluk oldu.
Üzüldüm çünkü sadece memleketime döndüğüm, ailem ve Louis ile tanıştığım günleri sayan bir aptaldım.“Ayla… Sadece saraya gitme.”
“… Yani hayatım boyunca kaçak olarak yaşamamı mı istiyorsun?”
“Kralın torunu ile konuşacağım. Yine de bu Kraliyet kayınvalidesinden gelen bir istek, bu yüzden hiç düşünmeden reddedemezsiniz.”
“…”Louis'in kolları sıcaktı ve sesi daha da sıcaktı.
Ayla'nın görünüşü acınasıydı, kocaman mavi gözlerini onun kucağında kırpıştırıyordu.Ayla'nın saçlarını bir bebekle uğraşıyormuş gibi nazikçe tarayan Louis, devam etti.
"Bay öyle biri değil... Ben daha iyi bilirim."
"İşler ters giderse, Kral senden bile nefret edebilir."
“Çocukken söz vermedik mi? Evlenmek için… Büyüdüğümüzde. Bu sözümü tutacağım."
"Bu çok uzun zaman önceydi."Louis'in sözlerinden etkilenmediğini söylemek yalandı.
Ancak, bu koşullarda evlenmek saçmaydı.
Ailesinin seçkin bir Kont olduğu zaman mümkündü ama böyle berbat bir durumda evlenmek, herkesin birlikte ateş çukuruna atlamasını istemek gibiydi.Uzun süredir tereddütte olan Ayla, Louis'i geri itti ve konuştu.
"Hayır..."
"?"
"Ben saraya gidiyorum. Ben kaçmayacağım."
“Ayla… Böyle girersen çıkamayabilirsin.”
“…”Sanki söyleyecek başka bir şeyi yokmuş gibi ağzını sıkıca kapattı.
Konuşmayı bitiren iki kişinin gözleri aynı görünüyordu ama farklıydı.
Kararlı bir kızla umutsuzluk içinde görünen bir oğlanın gözleri birbirine bakmıyordu.***
Ne kadar depresif olsa da zaman Ayla'yı beklemedi.
Hafta düşündüğünden daha kısaydı ve her zamankinden daha hızlı geçti.
Göz açıp kapayıncaya kadar bugün Ayla'nın Kraliyet Sarayı'na gitmesi gereken gündü.Varlıklı bir ailede doğdu ve varlıklı bir hayat yaşadı, başkalarına hizmet etmek için hiçbir şekilde çalışmadı.
Okuldayken bile yurt müdürleri yemek ve çamaşır işlerini hallediyordu, bu yüzden düşük rütbeli bir hizmetçiden uzak bir hayat yaşadı.Şimdi, hayatını nasıl yaşayacağı konusunda bir kayıp yaşıyordu.
Kraliyet Sarayı'nda ne yapmalıyım…
Ne yapacağını düşünerek sabaha kadar uyumadı.
Uyandığında pencereden giren güneş ışığıyla kör olmuş, yatağın yanındaki sehpada çorba ve küçük bir ekmek buldu.
Hala sıcak olduğunu görünce, getirilmesinin üzerinden uzun zaman geçmemiş gibiydi."Bunlar benim en sevdiğim şeyler..."
Tık tık.
Bir vuruşla, zarif giyimli bir Louis gülümseyerek içeri girdi.
O kadar uzundu ki, ne giyerse giysin her şey ona çok yakışıyordu ama böyle giyinince oldukça erkeksi bir görünümü vardı."İyi uyudun mu?"
Kısa süre önce olanlardan dolayı utanmış olabilirdi, ama adamın küstahça davranıp davranmadığını ya da sadece iyi bir insan olup olmadığını anlayamadığı açıktı.
"Evet... Sayende rahat uyudum."
"Yalancı, dün geç saatlere kadar uyuyamadığınızı biliyorum. Ayla Serdian Hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]
RomanceBugünden itibaren, günahkarın statüsü kaldırılacak ve onun kadın koğuşu, Kraliyet Sarayı'nda düşük seviyeli bir hizmetçi olarak yaşayacak." Stellen Kingdom, en ünlü Kont'un kızı olan Ayla Serdian. Babasının ulusal bir hazineyi zimmetine geçirmesi ne...