7.bölüm

79 7 0
                                    

hafifçe vurun

Ayla Serdian, tanıdık olmayan adımların sesine gözlerini açtı.

Kraliyet Sarayı'na geleli uzun zaman olmamıştı ama burada başka birinin varlığını hiç hissetmemişti.

Bilmiyor olsa da, şu anda batı sarayında kalan kraliyet ailesi üyesinin olmadığını duydu, bu yüzden ayak seslerine daha fazla dikkat etti.

"Daha önce tanıştığım Büyük Dük mü...?"

Ayla başını öne uzatıp vücudunu kaldırdı.

Kısa süre sonra ağaçların arasında açık kahverengi saçlı güzel bir kadın gördü.

Ufak tefek ve minyon kadın pembe şifon bir elbise ve üzerinde oldukça iyi duran beyaz dantel eldivenler giyiyordu.

Kıyafetine bakılırsa bir prenses gibi görünüyordu.

İlgilenen Ayla'nın gözleri, adını bilmediği kadının görünüşüne odaklandı.

"Uzun zaman oldu Majesteleri. Seni son gördüğümden beri... Çok daha kötü görünüyorsun."

"Prenses Ariel. Batı sarayında bir şey mi oldu?”

Prenses denilen sakin bir kadının sesi ve tiz ama kulağa hoş gelen bir adamın sesi.

İkisi arasındaki konuşmada nefesini tutarken, hareketsiz duran Ayla, farkında olmadan saklanıyor gibiydi.

"Prensin bugün döneceği haberini duyduktan sonra..."

Ariel başını eğdi ve görünüşe göre utanarak sözlerinin sonunu bulanıklaştırdı.

Tereddüt eden, yüzü kızaran Ariel'in aksine, adam hiç ilgilenmiyor gibiydi.

Adam bir an için şaşkın bir ifade verdi ve sonra gülümsedi.

Gülümsemesine rağmen, soğuk adamın yüzünde duygudan eser bile yoktu.

"Prenses'in benimle bu kadar ilgilendiğini bilmiyordum. Ama burası prenslerin kaldığı batı sarayı.”

“…”

Adam gülümsedi, yüzü Ariel'inkine yakındı.

Ariel ile adam arasındaki mesafe sadece bir yumruk kadardı.

"Komşu bir ülkeden bir prensesin özgürce girebileceği bir yer değil."

Nazik gülümseme son sözlerle dondu.

Prens'in sözleri Ariel'e üstü kapalı bir uyarı içeriyordu.

Böyle bir tepki beklemeyen Ariel'in koyu kahverengi gözleri oldukça titredi.

'Burada olduğumu öğrenirlerse başım büyük belaya girer...'

Ayla ikiliden gelen soğuk enerjiyi hissedebiliyordu.

İkisine de, daha doğrusu Prens denen adama baktı, onun gitmesini sabırsızlıkla bekliyordu.

"Evet... Özür dilerim. Majesteleri. Görünüşe göre kendimden çok geçtim. Şimdi geri adım atacağım. Lütfen rahatınıza bakın."

Konuşmasını bitirdiğinde Ariel'in iri gözleri yaşlarla doldu.

Ariel bir an cevap vermeyen adama baktı ve sonra hafifçe eğilip ayrıldı.

'Prens olsan bile insanları nasıl böyle aşağılayabilirsin?'

Acılı bir ifadeyle geri dönen Ariel'in görünüşü, onun gözlerine takıldı.

Ariel'in sırtı görünmeyince adam Ayla'nın saklandığı yere dönerek konuştu.

"Şimdi, neden oradan çıkmıyorsun?"

'Söyleme, benim hakkımda mı konuşuyorsun?'

Adamın soğuk sesi onu titretti.

Diğer tarafa koşayım mı? Tuzağa düşmüş bir fare gibiyim.

Ancak dışarı çıkıp 'buradayım' diyerek kraliyet ailesinin konuşmasını dinlediğim için gerçekten kafam kopabilir.

Ah… Bugün kraliyet ailesiyle iki kez anılmak…

Bu hayat gerçekten mahvoldu.

Ayla endişelenirken önünde büyük bir gölge belirdi.

"Üzerinde?!"

"?"

Başını kaldırdığında, koridorda az önce karşılaştığı Grandük'ün arkasını gördü.

Sanki bakışlarını hissetmiş gibi, Owen başını Ayla'ya çevirdi ve göz kırptı.

"Beni görmeyeli epey oldu ama beni tanıyamıyorsun bile. Bu hayal kırıklığı yaratıyor. Ah, şimdi size Majesteleri demeliyim."

"Owen, saraya döneceğini duydum. Düşündüğümden daha erken geldin. Keşfi aceleyle bitirdim çünkü sen geliyordun.”

"Çabuk geldim çünkü seni özledim! Ne kadar oldu?"

Owen utanmadan konuştu.

Aynı zamanda, Theon'un ifadesi soğuk bir şekilde sertleşti.
(aha bizim başrol erkeğimiz çıktı 😂 haşin erkek 😘)

"Anlıyorum. Ama arkadaki sokak kedisi kim?”

"Sokak kedisi? Ne hakkında konuştuğunu bilmiyorum. Üzerinde."

 His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin