"Ailenin günahları o kadar ağır ki uygun bir cezayı hak ediyorlar ama Majesteleri Kral nezaketini gösterdi."
“…”
“Bu nedenle suçlu Jaden Serdian'ın kızı Ayla Serdian'ın zorla iadesini emrediyorum. Bugün itibariyle, kızı Ayla Serdian, suç statüsünden çıkarıldı ve suçlular Jaden Serdian ve Catherine Serdian ortaya çıkana kadar Kraliyet Sarayı'nda alt sınıf bir hizmetçi olarak yaşayacak. Yukarıdaki emir, Majestelerinin talimatları verilene kadar yürürlükte kalır.”***
Bir hafta süre verildi.
Bu arada, eğer ailesinin nerede olduğunu bulamazsa, tüm hayatını hizmetçi olarak yaşamak zorunda kalabilir.
Kralın kelime seçimi, soylu bir ailenin saygın kızı olan onun başkasına hizmet ederek yaşamak zorunda kalmasıydı.Dokunun, dokunun
Ayla'nın aceleci adımları sanki hedefine ulaşmış gibi durdu.
Aynı zamanda, ağır bir şekilde çökmüş mavi gözleri yavaş bir hareketle etrafa baktı."Ha…"
Ayla'nın çocukken yaşadığı konak çoktan ortadan kaybolmuş ve boş bir arsaya dönüşmüştür.
Şu anda nereye gideceğini, ne yapacağını düşünemiyordu.'Bu gidişle, kraliyet sarayına kapatılmaktan başka seçeneğim kalmayacak….'
Gökyüzü karanlıktı ve ağır yağmur damlaları birer birer düşüyordu.
Hava kasvetli olduğu için şimdiye kadar katlandığı duygular aniden patladı.Ayla duygularını bir arada tutmaya çalışarak başını salladı.
Şikayet etse bile, durum çoktan olmuştur ve hiçbir şey bunu değiştiremezdi."Bundan sonra ne yapmalıyım?"
Ayla kendi kendine mırıldanırken ağzından sığ bir iç çekti.
Gözleri kapalıyken düşüncelerini toparlarken, narin omuzlarında bir sıcaklık hissetti."Buldum seni."
Ayla'nın mavi gözlerinin üzerinde nefes nefese bir Louis Daniel belirdi.
"Louis? sen, nasıl...?”
"Önce eve gidelim. sırılsıklam oldun."
"Hayır, seni rahatsız etmek istemiyorum."Ayla, Louis'in kendisini örten sıcak ellerini soğuk bir şekilde salladı.
Bu durumun nasıl olduğunu bir türlü anlayamıyordu.
Böyle mi bitecek...? Daha büyük bir cezanın gelebileceği bir zamanda, bununla hiçbir ilgisi olmayan Louis, yükü hafifletemedi.Üstelik Louis, kraliyet ailesi tarafından tercih edilen bir dükün oğluydu.
Bu eli şimdi tutsaydı, sorunlar olacağı belliydi."Gidecek yerin yok. Bunun olacağını biliyordum, bu yüzden buraya kendim geldim.”
“…”
“Yavaş düşünelim… Bir yolu olmalı.”Louis'in sıcak, uyuşuk sesi, kafası karışmış zihni sakinleştirme gücüne sahipti.
Bu yüzden mi?
Ona biraz yaslanmak istiyormuş gibi hissetti, sadece bir an için.***
Louis'in evi, gençken sık sık ziyaret ettiği bir yerdi ama eskisinden ne kadar farklı göründüğünden dolayı bir yabancılaşma duygusu hissetti.
Bütün ev parladı.
Şöminenin üzerinde ister gerçek ister replika bir ren geyiği başı süslenmişti.
Etkileyici avizeler ve çok pahalı görünen çeşitli şaraplar ve mücevherler evin her yerine bir aura yayıyor gibiydi.Louis döndü ve yabancı bir ortama uyum sağlamaya çalışıyormuş gibi hareketsiz duran Ayla'ya ilk önce konuştu.
"Çok değişti, değil mi?"
"Evet."Louis Daniel, onun tek çocukluk arkadaşı.
Çocukluklarını birlikte, lezzetli yemekler paylaşarak ve saklambaç oynayarak geçirdiler.
Louis ve Ayla, yetişkin olduklarında evlenme konusunda şaka yapacak kadar gençken birbirlerine yakın ve biraz özeldiler.İkisi arasındaki ilişki, 'Fencers' için ayrıldıktan sonra bile devam etti. Yılda bir kez, uzaktaki Eskrimciler'e kadar Ayla'yı ziyaret etmeye zaman ayırırdı. O kadar yolu neden oraya gittiğinden şikayet etti, ama Louis ile uzak bir ülkede tanıştığı için çok memnun oldu.
Bu nedenle Louis, Ayla için her zaman müteşekkir, değerli ve sevecen bir varlıktı.
Ama şimdi, şu anda, Louis herkesten daha rahatsız hissediyordu.Louis, ani yağmurla ıslanan Ayla'ya iyi kurumuş bir havlu getirdi.
Havluyu elinde tutan Ayla'nın seğiren dudakları rahatsızlığının belirtilerini gösteriyordu."Louis."
"Üşüteceksin. Ablamın kıyafetleri,Değiştir."Louis sanki bir önsezi varmış gibi konuyu değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Highness' Secret Accountant [NOVEL ÇEVİRİ]
RomanceBugünden itibaren, günahkarın statüsü kaldırılacak ve onun kadın koğuşu, Kraliyet Sarayı'nda düşük seviyeli bir hizmetçi olarak yaşayacak." Stellen Kingdom, en ünlü Kont'un kızı olan Ayla Serdian. Babasının ulusal bir hazineyi zimmetine geçirmesi ne...