𝖤𝖯𝟣𝟨 | 𝗉𝖾𝖾𝗄 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍

89 16 563
                                    

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━vomment bby !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
vomment bby !

"Jadi betullah kau kena serang semalam ? Dengan demon ??" tanya Xiaojun buat kali kedua untuk kepastian.

Johnny mengangguk. Mulutnya mendesis menahan pedih dari kuasa penyembuh yang dikeluarkan Jaemin.

Sikit saja lagi luka tikamannya itu akan sembuh jadi dia perlu bertahan. Mereka sebagai demon mempunyai kuasa menyembuh sendiri, sebab itu Johnny tak kisah kalau jahitan luka tikamannya terbuka.

"Demon jenis apa ? Red ?" tanya Yangyang pula. Jarang Demon White mahu menyerang mereka.

Kali ini Johnny diam sebentar. Dia cuba mengingat kembali warna loket gelang penyerangnya semalam.

Setiap demon yang lahir akan dihadiahkan seutas gelang. Walaupun kelihatan lapuk, gelang itulah yang menjadi identiti mereka di dunia demon.

"Black" jawabnya tak berapa pasti.

"Black ??" Jaemin mengangkat kepala. Mungkin apa yang dikatakan lelaki itu betul.

Luka pada badan Johnny bukan luka biasa yang mampu golongan mereka lakukan.

Jisung yang diam sejak tadi membuka mulut. "Kau rasa Hyunjae ke yang buat semua ni ?" dia menyebut nama Demon Black musuh mereka itu.

Keempat - empat lelaki itu memandang tiang rumah mereka. Haechan yang elok bersandar tersentak.

"Korang nampak aku ke ?? Seriouslah ! Aku minum potion halimunan Demon Hunter kot"

Yangyang menggeleng kepala. "Bodoh jugak hyung aku ni"

"Potion Demon Hunter hanya berkesan atas Demon Hunter je. Kau tu demon biasa" terang Xiaojun malas. Marah kang kata dia emo pulak. Tapi bodoh tak terbendung ini anak.

"Aku rasa orang yang serang aku semalam lelaki, jadi bukan Hyunjae" Johnny bersuara.

Haechan mengangguk.

"Semalam Hyunjae ada dengan aku. Dia tak kemana - mana pun"

"Kalau macam tu siapa ? Dan apa motif diorang nak serang kau ?" soal Jisung.

Johnny diam. Dia juga buntu dengan masalah mereka sekarang. Misi menyelamatkan Demon Red yang ditangkap Hyunjae satu hal. Ini ditambah lagi dengan penyerang yang tak dikenali mereka.

"Kita dan diorang kena berjaga - jaga" ucapnya.

"Diorang ? Siapa ?" Jaemin mengerutkan dahi. Hampir tercantum keningnya asyik berkerut.

"Kau maksudkan diorang sebelah ke ?" soal Yangyang menunding ke rumah sebelah.

"Ya, dan aku rasa malam ni dia akan datang semula"

𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝗺𝗶𝘀𝗳𝗶𝘁 | 𝗇𝖼𝗍 𝖺𝖿Where stories live. Discover now