The Lord Of Weito- ( Green Lord 💚❤️)
.
.
.
.
දහය කොටස-10
( නිදිබර මුහුණ )
.
.
.
.
ලොකූ කලබලයෙන් තම නිවසේ දොරට තට්ටු කලේය...
ෂාන්ගේ මව පැමිණ දොර අරින්නට විය.." මොකද මේ අද දෙන්නම මගේ දොර කඩන්න හදන්නේ...
ලොකූ ඉක්මනින්ම ගොස් ෂාන්ව සෙව්වේය.." චූටි මැණික.. කෝ...
චූටී..........ෂාන් තම කාමරයේ සිට Shirt එකේ බොත්තම් දමමින් එලියට පැමිණියේය ...
"ඇයි ලොකූ.. මොකද ලොකූ අද ඔයාට වෙලා තියෙන්නේ.??ඇයි බය වෙලා වගේ. චෙන් මාමලාගෙ ගෙදර දී මුකුත් වුනාද??
ලොකූ ගේ නලලෙන් දාඩිය බේරෙන්නට විය..
" චූටි එන්න මං එක්ක යන්න..
ලොකූ ෂාන්ගේ අතින් ඇද්දේය..." කොහෙද ලොකූ..ෂාන් තම ලොකූ ගේ හැසීරීම පිළිබදව පුදුම වූ අතර නලල රැලි කරගෙන ලොකූ දෙස බලා සිටියේය..
" මොකක්ද අම්මා ප්රශ්නය ...???
"ඇයි මේ...???ෂාන්ව පිටුපස හරවා ලොකූ ෂාන්ගේ මවගේ නලල මත අත තැබීය..
එකවරම මව පියවි සිහියෙන් ඉවත් වී මායම් වූවාක් සේ ගල් වී සිටියේය..
" යන්න ..ඔයාගේ වැඩක් කරගන්න ගිහින් ... ඒ අණට කීකරුව සෙමින් ෂාන්ගේ මව කුස්සියට ගිය අතර ලොකූ ඇයට කීකරු වශියක්* කලේය..
ඒ අනුව ලොකූගෙ අණ මව නිහඩවම පිළි පැදීය..මේ අතර ෂාන් නැවත ලොකූ දෙස බැලූ අතර මව හදිසියේ ඉවත්ව යන අයුරු බලා සිටියේය..
ෂාන්ට අමුත්තක් දැනිනි.. තමාගේ ලොකු මෙලෙස අමුතු ලෙස කවදාකමවත් හැසීරී නොමැත...
ෂාන්ගේ අතින් අල්ලාගෙන ලොකූ තම කාමරයට ගියේය..
.
.
.
.
.
.€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€~~~~~~~~~~~~Feedback ~~~~~~~~~~~~~~~
මීට වසර 2400 කට පෙර Rose Place හී.....
.
.
.
Red King ගේ පාලන කාලය තුළ දී Red King පහල වූ අවස්ථාවේ සිටම ඔහුගේ ළඟින් සිට උපදෙස් දෙමින් සිටියේ යැන්ග් සුෂී නම් අවුරුදු 3000 ක අමරණීය කාන්තාවකි...ඇය Red King ගේ බාරකාර මව වූවාය...
ඇය පක්ෂපාතී ආරක්ෂිකාවක් වූ අතර ඇය Pearl Place හී පාලකයාගේ බිරිඳගේ සහෝදරිය වූවාය .
CZYTASZ
The Lord of Weito-(YizhanFF✔️🔚)
Fanfictionවසර 2500 කට පෙර අපිට එක්වීමට නොහැකි වූවත් නැවතත් අප මේ සසර ගමන තුළ හමු වී ඇත.. වෙයිටෝ දිව්යරාජයා( Green Lord )සහ රෝස් දිව්යරාජයා ( red rose king ) ගේ වික්රමාන්විතයන් අතරින් ගලා යන ප්රේමාන්විතය...