İnan

108 61 28
                                    

Lina dona kalıp şaşırdıktan sonra yere düşer ve bayılır. Kapıdaki kişi Lina'nın 6 yaşındayken öldü diye söylenen babasıydı. Size olayı kısaca şöyle anlatayım:

-Lina'nın annesi şuan 36 yaşında bir hanımefendi ama Lina babasını 6 yaşındayken kaybetti. Ölüm sebebi de borç aldığı bir mafya babasına borcunu ödememesi sonucu kaçırılıp öldürülmesi. Ama kafalardaki soru şu eğer öldüyse kapıya nasıl geldi ya da kapıya gelen kimdi? Bu işin içinde bir iş ama hadi bakalım izleyip göreceğiz.

Neyse babası Burhan, Lina'yı kucağına alıp içeri geçer. Kızı salondaki kanepenin üzerine yatırır ve ayılması için kolonyayla biraz elini ovar. O sırada dışardan eve Burcu yani annesi gelir. O da direk salona geçer ve Burhan'ı görünce "Ne!?" der. Nasıl ya sen kimsin? Sen Burhan olamazsın o 10 yıl önce öldü. Allah'ım halüsinasyon görüyor olamam değil mi? diye söylenip durur. Sonrasında Burhan ayağa kalkar ve Burcu benim ben Burhan işte, otur biraz sakinleş her şeyi tek tek anlatacağım. Ama önce Lina'nın kendine gelmesi lazım beni görünce direkt bayıldı bende hemen içeri getirdim.

*ARADAN YARIM SAAT GEÇER*

Lina yavaş yavaş kendine gelir ve ayılır. Babasını karşısında görünce gözlerini ovar ve bu bir hayal dimi evet evet hayal bu gerçek olamaz, der.

Sonra Burhan Lina'nın yanına gider ve kızım ben yaşıyorum sakinleş bi her şeyi tek tek anlatacağım der.

*15 DAKİKA GEÇER*

E herkes sakinleştiğine göre anlatmanın vaktinin geldiğini düşünüyorum...

-Evet canım kızım sen o zamanlar küçüktün belki hatırlıyorsun belki de hatırlamıyorsun bilemem ama eskiden yani 2011 yılında ben bir kumarın içine düştüm belki de zorla oraya götürüldüm, bilmiyorum. Neyse işte daha sonrasında bir mafyadan borç aldım ama geri o borcu ödemek yerine daha fazla borç içine düştüm. Beni baya zorladılar ama elde verecek para yoktu ki vereyim. Sonra bunlar beni aldılar çok uzaklardaki bir dağa kaçırdılar. Orda da tek bıraktılar. Öldürmek için geleceklerdi ama ben bir şekilde kaçmanın yolunu bulup kaçtım. Herkes öldü sandı, siz de dahil... Ama aslında oradan paraları alıp yurtdışına kaçtım. Yıllardır orda yaşıyorum şimdi de artık dayanamayıp geldim. Şimdi beni suçlayabilirsiniz en başta neden gelmedin diye ama eğer ki o zaman gelseydim, beni yakalayıp öldürmeleri çok kolay olacaktı. O yüzden yıllarca bekledim ve şimdi yeniden size kavuştum. Şimdi de hala İstanbuldalar fakat mafya babası çok yaşlandığı için yerine oğlu geçmiş ama ismini kimseye demiyor, çok gizemli biri olduğu kesin.

*BURHAN LAFINI BİTİRDİKTEN SONRA SUSAR VE SIRA LİNA VE ANNESİNE GELMİŞTİR*

Sonra Burcu olaya şöyle atılır:

-E şimdi hala İstanbuldalarmış. Yakalarlarsa ne olacak? Onca yıl geçmiş ama hatırlarlar mı ki?

Burhan: Dediğin gibi sonuçta onca yıl geçmiş ama yakalamaları da malum yani. O yüzden dikkatli davranacağım.

Burcu yıllar sonra sana tekrardan kavuşacağım hiç aklıma gelmezdi, iyi ki tekrardan geldin der ve sarılır.

Lina: Ben babasız bir çocuk olarak büyüdüm ama ne kadar yanımda olamasan da hep kalbimde yaşadın. Sen gittiğin zamanlarda yani öldü diye bilindiğin zamanlarda aklım pek yetmiyordu o yüzden ne olduğunu pek anlamamıştım. Ama taa ki büyüyene kadar... Anneme sormuştum:

-Anne, babam nerde? Ne zaman geri dönecek?

O da hep şey derdi:

-Merak etme kızım o gökyüzünden bizi hep izliyor, emin ol bir gün kavuşacağız...

Benim yanımda hep bir yer eksik kalmıştı ama ona rağmen hep bir gün geleceğine inanmıştım. İmkansızdı ama ölmene rağmen buna inanmıştım...

Ama bak gerçek oldu geldin artık hep yanımdasın, der ve babasına sarılır.

*ARDINDAN LİNA ODASINA ÇIKAR*

Kendi kendine Allah'ım bir gün babama kavuşacağımı biliyordum, der.

LAN! Mesajı unuttuk...neyse bakıyım bari şu gizemli beyefendi ne yazmış.

Lina mesajı açar ve mesajda şöyle yazıyordur:

-Gelen kimdi?

Lina: Ya sen beni mi takip ediyorsun? Sanane

-Bak kızım kaç gündür beni tersleyip duruyorsun yeter ama...

Lina: Sen kim olduğunu demezsen bende terslerim, tanımıyorum bile seni.

-İyi tamam yakında yeni bir ipucu veririm, ha bu arada gelen kişinin kim olduğunu biliyorum. Hayatınızda dikkatli olun derim. ~B 😉

Gizemli Şahıs son olarak bunu yazar ve çevrimiçi olmaktan çıkar. Ama B neydi ki? Acaba ipuçlarından biri miydi?

B ile kim vardı ki?

NE! Bi dakika ya annem ve babam, evet onlar b harfiyle başlıyor. Burcu ve Burhan...

Yoksa gizemli şahıs bu mafyalardan biri mi? Çünkü babam mafya babası artık yaşlandığı için onun yerine oğlu geçeceğini ve bunla beraber ismini ve kişiliğini de sakladığını demişti.

Benim bu gizemli şahısla acilen bir buluşma planlamam lazım ama bu biraz zor olacak gibime geliyor. Neyse artık akşamı bekleyeyim de öyle yazayım şimdi aşağı inip babamla biraz vakit geçirmem lazım. Yıllardır görmüyorum.

Ama şunu hiçbir zaman unutmayın:

-İnanmak başarmanın yarısıdır.


Sonsuz YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin