Gizemli Şahıs

201 91 228
                                    

Evet, okuldan çıktım ve servise bindim. Camdan dışarıya bakarken Yağız'ın bana bir işaret ettiğini gördüm. Ne demek olduğunu pek anlayamamıştım ama bu çocukta bir şey olduğu kesindi. Beni tanıyor muydu acaba? Ama nerden tanıyabilirdi ki?

Neyse yorucu bir günün ardından sonunda eve gelebilmiştim. Aslında lisenin ilk günü adına biraz enteresan geçmişti ama yine de bence iyiydi. Odaya çıkıp çantamı bıraktıktan sonra hemen duşa girdim ve biraz rahatladım. Ilık bir duşun ardından kahve iyi giderdi. Hemen mutfağa indim ve kahve alıp odama çıktım. Biraz kafa dağıtmak için müzik kasetlerimden bir tanesini aldım ve taktım. Müzik dinlemek resmen insana huzur veriyordu. Tam güzel güzel dinlerken birden kapı çaldı. Aşağı indim ve kapıyı açtım fakat kimse yoktu. Etrafa bakındım, kimse de görünmüyordu. Hay Allah! Bu da neydi? Birisi kapının önüne bir not bırakmıştı. Notu aldım ve içeri geçtim. Zarfın içini açtım, zarfta tam olarak şöyle yazıyordu:

"ÖNCELİKLE MERHABA GÜZELİM, ŞİMDİ BUNU OKURKEN DİYECEKSİN BU KİM? SEN BENİ ÇOK İYİ TANIYORSUN AMA AYNI ZAMANDA DA HİÇ TANIMIYORSUN... BENİM KİM OLDUĞUMU SEN BULUCAKSIN. İPUÇLARINI TAKİP ET :)"

E burada ipucu nerde ki? Hiç bir şey dememiş.

Lina zarfın arkasını çevirir ve şöyle bir yazıyla karşılaşır: "Gece aktif ol..."

Bu da şimdi neydi? Gece nasıl aktif olabilirdim ki? Neyde aktif olacaktım? En iyisi ben bilgisayarın başında olayım. Belki bir şey olur...

*SAAT 23:00 OLUR*

Lina laptopunda rahatça gezinmeye devam eder. Ve kendi kendine şöyle der: Bugün çok garip bir gün değil miydi ya? Sabahki bağırış sesi, servisi kaçırmam, motorsikletteki çocuk, zarfla gelen not... Bunları nasıl bu kadar normal karşılıyordum ki? Ve hepsinin lise hayatımın ilk günü olması, çok garip...

Neyse işin aslı yakında çıkar herhalde.

*SAAT 00:00 OLUR*

-Neyse yatayım artık, yarın yine okul var umarım bugünkü gibi enteresan olmaz.

DIIIT.

-Gece gece bu bildirim de kimden tam uyuyacaktım.

Lina telefonu eline alır ve bildirime bakar. Biri mesaj atmış. Atan kişinin ismi GİZEMLİ ŞAHIS. Acaba bu o zarfı kapının önüne koyan kişi olabilir mi? Neyse mesaja bakalım acaba ne yazmış?

Gizemli Ş.: Gök gürültüsünden korkar mısın?
Lina: Sesine bağlı-
Gizemli Ş.: Gece korkarsan yaz. Yağmur gelecek sizin oraya.
Lina: :)
-E peki sen kimsin?
Gizemli Ş.: Kim olduğumu boşver. Sadece iyiliğini isteyen bir adam...
Lina: :))

Bu adam gerçekten kimdi ki? Ama hayatımda aldığım en iyi mesaj olabilirdi. Bu adamı bulmam lazım...

Neyse uyuyayım artık...

Lina: İyi geceler Gizemli Şahıs
Adam: İyi geceler...

*SABAH OLUR*

Lina kendi kendine düşünür. Zarfı veren kişinin ismi Gizemli Şahıs'dı ve gece mesaj atan adama Gizemli Şahıs deyince hiç garipsememişti. Demek ki ikisi aynı kişi. Acaba bu kişi kim?

-Neyse okula gideyim artık belki orda biraz kafa dağıtabilirim...

Kız okula gider derse girmeden önce bir telefon bildirimlerini kontrol eder ve Gizemli Şahıs'dan 1 mesaj:

- "Okul çıkışı direkt eve geç."
Lina: Peki ama neden?
- Geç işte...

Allah Allah! Bu işte bir şey var ama hayırlısı. Okul çıkışını bekleyelim bakalım.

*Hoca sınıfa girer*

Hoca: Lina, derse girmeden 5 dakika önce telefonu kaldırman gerektiğini bilmiyor musun? Çabuk kapat telefonu!

Lina kendi kendine of tam da zamanıydı cevap bile yazamadım der.

Hoca: Efendim Lina?
Lina: Yok hocam özür dilerim hemen kaldırıyorum, kendi kendime demiştim, der.

Ders biter ve teneffüs olur. Aysude ile birlikte bahçeye inerler. Aralarında şöyle bir muhabbet geçer:

Aysude: Lina, okul çıkışı bizim evin oradaki kafede doğum günümü kutlayacağız sende gelir misin?

*Lina biraz düşünür*

Ve kendi kendine şöyle der gizemli şahıs okul çıkışı bana eve gitmemi demişti acaba kafede bir şey mi olacak? Ama nerden bilebilirdi ki? Neyse ben en iyisi yok diyeyim.

Lina: Gelmeyi çok fazla isterdim ama okul çıkışı farklı bir planım var. Başka birine söz vermiştim, kusura bakma.

Aysude: Sorun değil, başka bir zaman artık...

DIRIRIRI

Lina: Zil çalıyor artık sınıfa geçelim mi?

Aysude: Olur.

*OKUL ÇIKIŞI OLUR VE LİNA EVE GEÇER.*

DIIIT *GİZEMLİ ŞAHIS'DAN 1 YENİ MESAJ*

- Eve geçtin mi prenses?
Lina: Evet... Neden eve geçmemi istedin?

-Zaman gösterecek, sabırlı ol.

Lina: Peki.

Neyse bugünlük bu kadar şey yeter. Biraz aşağıya inip televizyon izleyeyim.

*1 SAAT GEÇER*

Lina tam odaya çıkacakken haberde şöyle bir yazı belirir. K****** Lisesi yakınlarındaki bir kafede yangın çıktı. İtfaiyeler hemen olaya müdahale etti.

Lina şaşırır ve bu Aysude'nin doğum gününün olduğu kafeydi. Nasıl ama ya? Bu çocuk demek ki böyle bir şey olacağını biliyordu . Geleceği nasıl gördü?

Hemen yukarı odaya çıkıp telefonunu alır ve Gizemli Şahıs kişisine mesaj atar.

Lina: Nerden biliyodun?

Gizemli Ş.: Neyi?

Lina: Ne demek neyi? Okul çıkışı eve geç dedin. Normalde arkadaşımın doğum gününe gidecektim, sen dedin diye gitmedim ve kafede yangın çıkmış.

Gizemli Ş.: Birazcık 6. Hissim kuvvetli o kadar.

Lina: Bana artık kim olduğunu söyler misin? İn misin, cin misin? KİMSİN SEN?

Gizemli Ş.: Demek artık açıklama vakti geldi...

Sonsuz YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin