Hayal

83 54 48
                                    

~Merhaba aşkolar yeni bölüm geldii, yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizleri çok seviyorumm

~İyi okumalarr ♥︎

Sabah olur ve Lina kapı yumruklama sesleriyle uyanır. Aşağıya inecekken odanın kapısını zorlar zorlar ama açılmaz. Lina çok fazla telaşa kapılır ve eli ayağına dolaşır ne yapacağını bilemez. Hemen cama çıkar ve etrafa bakar ve evin etrafını siyah smokinli, maskeli adamlar çevirmiş olur.

Telefondan polisleri mi arasam?
Agggg ne yapacağım saklanmam lazım.

Lina odanın kapısından giremesinler diye oraya yatağını iter. Kendi de telefonunu alıp dolabın içine saklanır.

O telaşla ne yapacağını bilemez çünkü o an için yapabilecek tek çare beklemek olur. Ve bi anda telefona bir mesaj gelir.
DIIITTT

Lina mesaja üstten bakar ve mesaj gizemli şahıstan gelmiş olur.
Mesajda tam olarak şöyle yazıyordu:
-Aşağı gelsene güzellik;)

Ne nasıl ya aşağıdaki şimdi gizemli şahıs mıydı? Ya yeter ama bu saçmalıklara bir son vermeliyim.
Lina direk telefondan gizemli şahısa mesaj atar.
-Ya kimsin artık söyleyecek misin?
Yoksa şuraya düşüp bayılayım mı? Kaç gündür şu yaşadığım şeyler çok saçma.

Gizemli Şahıs: Ya bi sakin ol ama bebeğim. Açıklayacağım işte

Lina: Bana bebeğim demeyi kes! Ve artık şu olanlar için bana mantıklı bir açıklama yap.

Gizemli Şahıs: Bak bebeğim, kendimi sana şöyle tanıtayım. Ben
Savaş.

Lina: Ya peki beni nereden tanıyorsun ha?

Gizemli Şahıs: Seni nasıl tanıdığımı sorma. Ama emin ol seni kendinden daha çok tanıyorum.

Lina: Peki şimdi şu evin etrafından bir gitseniz mi ne yapsanız, bende rahatlasam hani.

Gizemli Şahıs: Hemen atarlanma prenses. Şimdi giderim ama merak etme en kısa zamanda yine geleceğim.

Lina: Beni bi salsan mı ki ne yapsan?Nasıl fikir?

Gizemli Şahıs: İmkansızı istiyorsun ama benden. Neyse ben şimdi aşağıya iniyorum sende çıkabilirsin.

Lina: Dur dur bir dakika. Annemle babamın kaçırılması konusunda bi parmağın yoktur umarım.

Gizemli Şahıs: Merak etme benim tek derdim sensin. Annen ve baban hakkında bir fikrim yok.

Lina: Tamam.

Lina biraz daha dolabın içinde telaş ve korkuyla bekler.

*ARADAN 15 DAKİKA GEÇER*

Lina şimdiye gitmişlerdir ümidiyle odanın kapısını açar. Zorlar ama kapı sıkıştığından dolayı zor açar.
Hemen aşağıya iner yavaşça evin dış kapısını açar ve etrafa bakar. Etrafta kimse görünmüyordu ve bir oh çekip dışarı çıkar.

Kendi kendine of şu gizemli şahıs yani Savaş bey kim acaba der.
Yani birden bire hayatıma girdi ve sanki bana resmen büyü yapmış gibi.

Tam konuşurken birden binanın arkasından 2 tane adam gelir. Biri sağ taraftan diğeri ise sol taraftan.
Adamların biri esmer ve bal rengi gözlü diğeri ise sarışın mı sarışın ama kahverengi gözlü bir adamdı.

Birden herkes birbirine bakışmaya başladı. Esmer sarışına sarışın esmere ben ise ikisine de.
Bunlar birbirini tanımıyor muydu zaten ne oluyor ya? Ben tam telaşa kapılıp içeri gidecekken ikisi birden "Dur!" dediler.
Arkamı döndüm ve siz kimsiniz evin önünde ne arıyorsunuz?
Boş boş bakmayı kesin ve bir şey söyleyin.
- İsminiz ne sizin?
İkisi birden;
-Yağız
-Savaş derler.

Sonsuz YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin