2.Bölüm:BAU

877 20 14
                                    

Günaydın canlarım, bu gün nasılsınız?
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir:)
Size iyi okumalar...

_ _ _

Kahvaltı harikaydı Burak amcam bizi bayağı güldürmüştü.Kahvaltıdan sonra ablam 𝚟e Nilsu abla
ablamın odasına çıktılar ablamın hazırlanması resmen yarım saat sürmüştü.

Ablamın hazırlanmasını beklerken bende Mert ve Burak amcamın maç muhabbetini dinliyordum.

Burak:"abi dünkü maç harikaydı!"
Mert:"aynen,Galatasaray Trabzonspor'u 4:1 yendi!"
Güneş:"Galatasaray kraldır gerisi yalandır."

Yarım saat süren sohbetimizin ardından ablamlar aşağıdan inmişti, onlardan 5 dakika sonrada annem ve babamda aşağı indiler.Babam ablamlara ve bana doğru bakarak "hazır mısınız çoçuklar?"Sordu
gülümseyerek.Hepiniz aynı anda "hazırız" dediğimizde gülmeye başladık.
"Hadi çıkalım geç kalmayın." Annemin sözünü dinledik ayakkabılarımızı giyip çıktık.

20 dakikalık yolun ardından okulun önüne gelmiştik
Nilsu abla arkadaşlarının yanına gitmişti ablamsa sınıfının hocasıyla karşılaştı ona sorular sormaya gitmişti. "İyi dersler bebeğim." Annem bana sarıldığında bende ona sarılırken "teşekkür ederim anne."diye fısıldadım.Babamlada sarıldıktan sonra okuluma doğru yürüdüm.Burası harikaydı okulun dış yapısı ve bahçesi çok güzeldi bir sürü insanlarda vardı.İçeri girdiğimde gözüme çarpan kişiyi görünce genişçe gülümsedim bu en yakın arkadaşım Efeydi yanında da Yelda, Ada, Açelya ve Serkan vardı.
Ada'yı 1 aydır görmemiştim sarı saçları uzamıştı onun aksine ise Yelda koyu kahve rengi saçlarını kestirmişti.Diğerleri ise aynılardı bende aynıydım.Serkan bana el sallayıp yaklaştı ve onunla her zamanki tokalaşmamızı yaptık. "Güneş n'aber?"
Dedi Efe sırtıma hafifçe vururken "iyi siz nasılsınız?"
Bende Efenin sırtına hafifçe vurdum
"iyiz ama sen bir daha belime vurma kardeşim hafif mi vuruyorsun yoksa dövesiye mi belli değil."Gülüşürken sınıfa doğru ilerledik.

İlk ders Edebiyattı ama dersi işlemedik onun yerine kendimizi tanıttık ve sohbet ettik. 1 hafta boyunca dersler işlenmeyecekmiş.Bizde bizimkilere klüplere katlımaya karar verdik ama hala hangi klübe katılacağımız hakkında bir fikrimiz yoktu.
Edebiyat hocamız Tarık bey güler yüzlü ve sevecendi
onun derslerini seveceğimi düşünüyorum.

Hellüğ 2.bölümü anca yaza bildim, nasıl dewam edeceğimi heç bilmiyom.
Nys iyi hafta sonları diliyorum bys.

KARANTINA Güneşin hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin