6.Bölüm:Yeni öğrenci kim?

362 9 3
                                    

Selam papatyalarım! Sınavlarım bitti. Bu gün haftanın son sınavını yaptım. Haftanın son sınavları biter bitmez bölüm attım. Haftaya yine sınavlarım var, ve buda hafta sonu veya 2 haftadan önce yeni bölüm gelmeyeceği anlamına geliyor. İyi okumalar..

Multi Medya: Efe Demirel
_ _ _

"Gelsenize yenilmiş zombiler." Dedim Serkan ve Efeye binanın kapısını tutarken. "Hadi lan ordan. Hile yapıyorsun işte." Dedi Serkan kapıya doğru yaklaşırken. "Abartma Serkan çoçuk şanslı." Dedi Efe. "Ben buna ne hile, nede şans diyorum. Ben buna proluk diyorum." Derken binanın merdivenlerinden yukarı çıkıyorduk. Son katı çıkarken Dünyayı gördüm, "Selam, n'aber ?" "İyi sen." Dedi nazikçe gülümseyerek. "Bende iyi. Tanıştırıyım arkadaşlarım Efe ve Serkan." Dedim Efe ve Serkan'ı göstererek.
"Memnun oldum. Bende Dünya buraya yeni taşındık."
Efe ve Serkan Dünyanın ismini duyunca yüz ifadeleri değişmişti. Dünyanın bir şey anlamaması için dua ediyordum. "Bende memnun oldum." Dedi Efe ardından el sıkıştılar. Efeden sonra Serkanda aynısını yaptı. "Görüşürüz." Dedi Dünya. Üçümüzde cevapladık "Görüşürüz." Dünya merdivenleri inerken kapı sesini bekledik ve benimkiler konuşmaya başladı. "Oo yengeyle tanıştık resmen."
Dedi Efe. "Aynen. Böyle tanışacağımızı kim düşünebilirdi ki? Merdivenlerde."
Dedi Serkan. "O değilde yenge çok güzel lağn."
"Bencede."
Cevap vermeyerek merdivenleri çıktım.

Evin kapısını açtım, ev boştu. Su içmek için bardağa su doldururken buz dolabındaki notu fark ettim.
Buz dolabının üzerinde "Bizim biraz işimiz var bebeğim, geç geleceğiz." Yazıyordu. Çoçuklara seslendim "Efe, Serkan annemler bu gün geç gelicekmiş ablam gelene kadar ev bizimdir!"
"Oley be" diyen Efeyi duydum gülümsedim. "Ben tuvalete gidiyorum ellerimi yıkayıp geleceğim."
"Yok abi biz ellerimizi yıkamıyoruz zaten direkt olarak oturuyoruz." Dedi Serkan ceketini askıya asarken. Ellerimi yıkadım, benden sonra Serkan ondan sonrada Efede ellerini yıkadıktan sonra mutfağa yöneldik. "Çoçuklar seçin Patos mu Doritos mu yoksa karışık mı?" "Tabiiki karışık." Dedi Efe. Serkanda Efeye katıldığını belirtti tatlı bir şeyler bakarken.
"Siz bunları götürün içeçekleri alıp geliyorum." Dedim.
"Okey" diyerek ikiside mutfaktan çıktı.

İçeçekleride alıp koltuğa yerleştikten sonra oyuna başlamaya hazırdık. "Güneş bu sefer seni yenicem."
"Oyun bitince görücem seni yencen mi yenilcen mi."
"Görürüz."
Efe iddalı konuştu. Birinci turda yenmiştim.
İkinci sefer bu turda zorlanmıştım tam yenicektim ki sona doğru öyle bir hamle yaptılarki Neymar JR'nın takımıyla oynayan beni yenmişlerdi. "Yendim! Başardım, oley be! Ne oldu Güneş hanş yenemezdim?" Diyodu Efe. "Tebrik ederim Efe." Serkan Efeyi tebrik etti. "Ey valla kardeşim. Darısı başına." "Amin, amin."
"Öncelikle tebrik ederim Efe. Bu sefer zorlandım açıkçası. O skill neydi öyle ya? Ama şunu unutmaki düştükçe yükselirsin." Yenilmiştim kabul ama dediğim gibi 'düştükçe yükselirsin."
"Aynen o skilli bizede öğretmiyorsun abi." Diye girişti Serkan.
"Hadi ordan be. Sen bana geçen attığın o efso pas'ı gösterdin mi?" Kaşını kaldırmış Serkana bakıyordu bende onları izliyordum.
"Öğretmedim demi? Gel öğretiyim ikimizde kozlarımızı paylaşalım canım kardeşim."
"O hakkını çoktan kaybettin Serkancığım."
"Hadi be." Dedi Serkan of çekerken.

Maçtan sonra sohbet ettik ve en sonda toparlamaya başladık. Çabuk toparlamıştık. Tam toparladık kapıdan anahtar sesi geldi, ablam eve gelmiş olmalıydı. Kapı açılmıştı kimin geldiğini bakmak için başımı uzattım. Tahmin ettiğim gibi gelen ablamdı. "Hoş geldin abla." Oturma odasından ablama seslendim. "Hoş buldum Güneş." Ablamda bana cevap verdi. Oturma odasına geldiğinde Serkan ve Efe'de ablama "Hoş geldin Gece abla."
"Hoş buldum çoçuklar. Sizde hoş geldiniz."
"Bizde hoş bulduk."
"Ben odama geçiyorum ödev yapacağım. Bir şey varsa seslenin."
"Tamam."

Ablam odasına geçerken üçümüzünde telefonları aynı anda titredi. Telefonlarımızı alıp gelen bildirime tıkladık. "Çoçuklar yeni öğrenci geliyormuş." Dedim.
"Evet. Üstelik bizim sınıfa geliyormuş!" Dedi Serkan.
"Aynen. Kızlar biliyor mu acaba?" Sordu Efe.
"Bilmem hadi gidip soralım." Siteden çıkıp WhatsApp grubumuza girdim.

Güneş:"Kızlar!!"

Ada:"Güneş!!"

Yelda:"Güneş?"

Serkan:"Hi! N'abers?"

"Açelya:"İyi. Sen?"

Serkan:"İyi. Size bir haberimiz var!"

Yelda:"Güneş, Serkan söylesenize artık! Çatlıcam!"

Efe:"Ben söyleye bilir miyim?"

Efeye bakarak Serkanla başımızı onaylarcasına salladık.

Efe:"Bizim sınıfa yeni öğrenci gelicekmiş!"

Ada:"Neee!?"

Serkan:"Yaa. Haberiniz yok muydu?"

Ada:"Yoo."

Açelya:"Benim haberim var."

Yelda:"Açelya maaşAllah kızım sana. Her şeyden haberin var."

Açelya:"Hehe tabi kızım. Üstelik yeni öğrenci ile yakından tanışıyoruz!"

Efe:"Woah."

Serkan:"Açelya kız öğrenci mi geliyor??"

Açelya:"Evet."

Yelda:"Off umarım benden güzel değildir. Ki böyle bir şey imkansız!" Demi?"

Güneş:" Öğrenciyi görmüş olsaydım bir şey söylerdim, ama görmediğim için sessizlik hakkımı kullanıyorum."

"Yelda:"Yaa! İnsan sen daha güzelsin der!"

Güneş:"Kızı görmedim abi. Yalan mı söyliyim? Gördükten sonra kararımı sana bildiririm."

Yelda:"Açi kızın fotosu var mı?"

Açelya:"Var, ama atmıyacam ısrar etmeyin."

Serkan:"Neden yaa?:("

Açelya:"Kız gelince görürsünüz. Sabr edin."

Yelda:"Hıh öyle olsun."

Serkan:"Aynen hıh."

Daha fazla kimsenin yazmadığını görünce gruptan çıktık. Ve yeni öğrenci hakkında konuşmaya başladık. Bende merak etmiştim. Aman gıcık tiplerden olmasın bu bana yeter.

_ _ _

Bölüm hakkında fikir ve görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen.:) Sizce yeni öğrencimiz kim ve nasıl biri?

KARANTINA Güneşin hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin