Hi! Şu an saat gece 23:42 ve yapacak işim olmadığından + arkadaşının doğum gününü ilk kutlayan olmak istediğimden bölüm yazmaya karar verdim. Nys iyi okumalar...
_ _ _
Klasik sabah rutininden sonra her zamanki gibi okula geldim işte.
Şimdi de çekimler için hazırlanıyorum.
İlk sahnemiz olan Mercutio (Merkuçyo) ile Tylbalt'ın (Tibalt) yarış sahnesini çektik, bunun için Efe ile Serkanı kullandık.Sonra ikinci sahnemiz olan Kavga sahnesini de çektikten sonra Kont Paris ve bay Capulet'in Julietle ilgili evlilik kararı. Annesinin bu konu hakkında ondan sorular sormasını, şölen vermelerini, Romeo ve kuzeni Benvolionun konuşmasını. Davetiye'yi okumalarını Rosalina için şölene katılmalarını.
Ve en sonunda Romeonun Juliet'i ilk görüdüğü anı.
Romeonun Juliet'i dans etmek için Parise söylediği
"Kendisinden önceden söz aldım." Yalanını.Ve sonrada salondan kaçıp boş bir yere gidişlerini.
Romeo önce kendi maskesini sonra da Julie'tin maskesini çıkartır. Juliet'in ellerini tutar ve,"Şu değersiz ellerimle kutsal bir tapınağa saygısızlık edersem ne ince bi' günah bu." Der. Yani daha doğrusu dedim.
Ve repliğime devam ederim,
"Dudaklarım, bu iki utangaç ziyaretçi hazır o kaba teması nazik bir öpüşle düzeltmeye."
Yuh Romeo kaçla gidiyon oğlum? Cidden yuh!Sıra Dünyanın repliğine gelmişti.
"İyi yürekli hacı, pek haksızlık ediyorsun eline. Saygılı bi' bağılılık görünüyor bunda. Ermişlerim elleri hacılarınki değer, onlar böyle avuç avuca öpüşür."Bende "Dudağı yok mudur ermişlerle hacıların?" Sordum.
"Vardır ama dudaklarını yakarırken kullanırlar" diyerek cevapladı beni Juliet.
"Öyleyse yakarıyor dudaklarım." Falan filan sahnesini çektik ama öpüşmeden.
Ondan sonrada balkon sahnesini, Tylbalt ve Mercutionun ölüm sahnelerini.
Yaklaşık 2 saat sonra...
Şimdi ise meşhur hançer sahnesindeydi sıra.Romeo, "Söyle sevgilim yoksa o bahtsız, kara ölüm mü aşık oldu sana?" der ve Julietinin dudağana bi buse kondurur. Evet Dünya'yı öpütüm resmen!
Juliet gözlerini büyük bir sevinçle açar, fakat sevgili kocası Romeo çoktan içmiştir eczacıdan aldığı zehri.
Juliet zehrin olduğu şişeye uzanır, lakin Romeosu ona bir damla bile bırakmamıştır.
Ve sonunda Juliet kendini kalbinden hançerler.
Cenaze töreninde iki düşman aile olan Montague ve Capulet ailesi barışmış aralarındaki düşmanlığa son vermişlerdir. Fakat aralarındaki bu düşmanlık tam 5 cana sebep olmuştur.
"Ohh be sonunda çekimler bitti." Dedi Cenk.
"Çok şükür." Dedim.
"Tamam şimdi azı gitti çoğu kaldı." Dedi Dünya.
"Off ya deme öyle." Dedi Cenk.
Oturduğum yerden kalkıp
"kahve almaya gidiyorum gelicek misiniz?" Diye sordum kapıya doğru ilerlerken.Dünyada ayaklandı ve benle geldi.
"Yorgun gözüküyorsun Güneş." Dedi Dünya.
"Sende öyle." Dedim.
"Evet çekinler yordu."
Aklıma gelmişken ailesiyle arasının düzelip düzelmediğini sordum.
"Her şey hal oldu. Bu süreçte yanımda olup bana destek olduğun için sana minnettarım."
"Ne demek kim olsa aynısını yapardı."
"Hayır yapmazdı. Neyse sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum yardımcı olsan fena olmaz." Dedi.
Bende "bu akşam saat yedide yemeğe gitmeye ne dersin?" Lan Güneş ne yapıyorsun? Resmen kıza date teklif ettim!
"Olur derim."
Kahvelerimizi alıp Cenkin yanına döndük.
Gün boyunca diğer dersler boş olduğundan Hamletin yarısından daha azını çekip evlerimize döndük.
_ _ _
Selamm! Bölüm nasıldı sizce? İlk defa bir bölümü yazmam bir günden fazla sürmedi. Buna şok oldum. Şu an saat 00:003 ve resmen tam 1 gün sürdü hatta ben 15 geçerek yazmayı bırakmıştım 1 gün bile sürmedi.
Wiuhuu. Gelişme var çok şükür, ama bi bölümü neredeyse bir günde bitirdiysem diğer bölümler ne zaman gelir bilemiyorum.
Bide yaz tatili çok hızlı geçiyor yaa. Sanki ... geleli 2 gün olmuş gibi.
Oysa 3,5 hafta olmuş bilee.
Bu arada hep söylerim bi
Daha söylüyorum. Romeo ve Juliet izlemeyen varsa kesin izlemeli. 8.kez izlemedim hepsinde de ağladım.🥲👍
Ahh parmaklarım tutuldu yazmaktan. Hadi byss.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANTINA Güneşin hikayesi
Fanfic𝐵𝑒𝑦𝑧𝑎 𝐴𝑙𝑘𝑜𝑐̧𝑢𝑛 𝑦𝑎𝑧𝑑𝚤𝑔̆𝚤 "𝐾𝐴𝑅𝐴𝑁𝑇𝐼̇𝑁𝐴" 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏𝚤𝑛𝑑𝑎𝑘𝑖 𝐵𝑎𝑏𝑎𝑠𝚤 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑦𝑎𝑘𝚤𝑠̧𝚤𝑘𝑙𝚤 𝑣𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑟𝑙𝚤 𝐴𝑛𝑛𝑒𝑠𝑖 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑐𝑒𝑠𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝑓𝑒𝑑𝑎𝑘𝑎𝑟 𝐵𝑢𝑟𝑎𝑘 𝑑𝑎𝑦𝚤𝑠𝚤 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑘𝑜�...